Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikre nem emlékszel
De jól emlékszel

Hétvégén otthon leszel, lehet járnék arra feléd
Gyufa.. az csak 10 forint.. attól is begyullad a benzin.
astrába nincs egy ezres a gyertya darbja...

én tuti nem fogok 3 ezeréert gyertyát venni / darab, ha eljön az ideje
valami olcsóbb csak van
A CR9EHIX-9 5799,- helyett 4639,-Ft,
A CR9EH-9 pedig 3325.- helyett 2660,-Ft/db
Még valamit Robi bátyám?
Rendben, te akartad.
Az IMR9A-9H kisker ára: 7871,-Ft azt tudom adni 6297,-ért
az IMR9C-9H ára: 9012,-Ft én adom 7210,-ért

Olcsó, mint az arany! Még jó, hogy lehet kapni!
Szóval ezért írtam azt, hogy fel lehet kötni a gatyeszt.
Hm..bryanfox.
Írd csak oda az árakat.
Kíváncsi lennék, mennyit írsz ki.
Megnéztem a programban az F4i-dbe két fajtát ír:
Ha a motorszám 2242873 előtti akkor: IMR9A-9H
ha ez utáni, akkor IMR9C-9H

Kösd föl a gatyeszt az árak miatt!
Talán Denso-ba tudnék olcsóbbat... megkérdezem. Ha érdekel írj egy e-mailt!
Legyünk pozitívak, igazad van!
ne csináld, még csak tavasz van, szeszélyes április

inkább most legyen ilyen, mint nyáron...
Tegnap az eső miatt nem mentem motorral. Ma is hasonló okok miatt.
De az, hogy holnap 0 fokot mond, az durva.
Földönfutó lettem..gyalogos madár. megyek haza vonattal, mert a kedves túl későn végez.
Mik vannak...:-(
Valaki megtudja mondani miért van újra tél?
Kimaradt a nyár..vagy csak nekem tűnt fel?
Iridiumost rakj bele Mindenképpen ha válogatsz.
Snegu azt mondja a minőségi sorrend a következő: bosch, denso, ngk. Bármelyik jó amúgy.
A normál gyertyát ilik kicserélni 24e-nél, ahogy írták is.
Amit te említesz az egy bele való IRIDIUM gyertya, aminek jóval hosszabb az élettartama, viszont term. jóval drágább is!
A bele való (NGK) NORMÁL gyertya: CR9EH-9
Igen, van hozzá gyári doboz. A givi gyártja, és a Honda márkakereskedésben megveheted. (de máshol is, aki givit forgalmaz.) Maga a honda csak matricát rak rá.(esetleg). A japán Motorkerékpár gyártok a givi vel vannak szerződésbe, mert nem éri meg nekik minden modellhez külön dobozokat és egyéb elemeket gyártani.
gyertyát 24.000-nél illik cserélni a gépkönyv szerint is, és az ngk.com oldalon típus/évjárat alapján pontosan ki tudod választani, milyen is kell a gépedbe (Vehicle Type: power sport, category: motocycles...)
Sziasztok!
Nemrég voltam egy szerelőnél, aki azt mondta, hogy 25e km-nél illik lecserélni a gyertyákat. A gyári adatok szerint viszont ezeknek legalább 40-50e km-t (100ekm!) bírniuk kell... úgyhogy ha nem lenne muszáj, inkább elhalasztanám most ezt a nem jelentéktelen kiadást egy kicsit későbbre! Mi a véleményetek? Egy 2004-es, cbr600f4i-ről lenne szó.
Ha mégis szükséges lenne a gyertyacsere, ti mit javasolnátok? A fórumon visszakeresve ezt találtam, CR9EHIX9 NGK, szerintetek jó lenne ebbe a típusba is?
Köszi előre is
Tomi
Csőtök!

Na hát eljött a Honda Találkozó ideje is. Szerintem kezdjük el szervezni, hogy ki jön. Mi úgy néz ki megyünk barátnőmmel. Egyik hsz szerint van találkozó Aréna Plázában is pénteken, mi oda megyünk.

"Honda Club Budapest
Aki esetleg csak 15.én később ér rá elindulni, és nem akar egyedül menni akkor 2011.04.15 gyülekezo Aréna Parkoló. 15.00kor 15.30-ig várunk utána indulunk! P1es szint legutolsó sorok(vörös szektor) bal oldalt.(Ha zárva P1 akkor P2 ugyan úgy hátul)"

Szerintem ez lehet egy jó találkozási hely és időpont. Ki az aki még jönne a találkozóra (egyben CBR 600 F (FS) találkozó is lehetne) és ki az aki az Arénába tudna jönni 15:00-ra?
Üdv. Tudja valaki, hogy 600F-hez árultak valaha gyári dobozokat?
Gyanítom nem
Én mondjuk kanyarban szoktam hátsó fékezni (finoman), nem mindig, de sokat segít a kanyar bevételében. Kanyar előtt meg persze lassítok.

De ne úgy gondold el, hogy kanyarvadász módjára mindenhol lent a térd. Inkább túrázok.

Versenykörülmények versenymotorral.
Azért azt tegyük hozzá, hogy ideális esetben nem fékezünk kanyarban (hanem előtte)
Bár velem is előfordult, hogy "besokalltam" . Ilyenkor az estek 99%-ában tovább kéne dönteni, és nem belefékezni...

(Nem észosztás akart lenni, de ezen gondolkodjatok el, különös tekintettel az "új beszállókra")
Versenykörülmények között előfordul, hogy a hátsó kerék a levegőben van fékezéskor, olyankor a hátsó féknek tényleg nem sok hasznát venni.
Minden egyéb esetben igencsak hasznos.
bocs a helyesírási hibákért, de ez van.
Hát igen ezért vacillálok, mert én nem raknák használtat (ki tudja hogy használták és stb.). De vissza cserélni meg nem hinném, bár kérdezni olcsóbb.

Én mióta motorozok hátsó első vel fékezem. Kanyarban meg hátsó ott nem próbálkoztam még első satuzással.

A motoromon meg dualCBS van így nagyon nem is tudok hátsófék nélkül fékezni.
Ha összerakás után kiderül, hogy mégsem jó a használt és akkor visszatudod cserélni újra, akkor meggondolandó . De ha nem akkor csak az újat!
Egyébként a fékhez én csak új cuccot vennék, hisz te is említetted ez a legfontosabb eleme a gépünknek, hisz nem mindegy, hogy egy eléd kanyarodó kisteher mögött 10 cm-rel tudsz megállni, vagy pont belecsapódsz
Pedíg ugye tudjuk, hogy a hátsóféknek is nem kevés szerep jut a lassításnál. Égnek áll a hajam mikor "nagymenők" azzal kérkednek, hogy ők csak az elsőt használják. Pedig vannak olyan szituációk mikor csak a hátsó segíthet és mindkét fék egyszerre történő használata nem kis mértékben csökkenti a fékutat
Szép jó reggelt.

Meglett a hátsófék probléma oka. A tárcsa felszíne és a betétek a hibásak.
Most keresek tárcsát használt betéttel 10 ért lenne és 25 ért meg új betéttel. Szerintetek a használt is lehet jó? Még fék dolgokat sosem mertem venni használtat, mert ugye az a legfontosabb dolog a motoron.
Hajolj közelebb a púposra pakolt platós IFA végéhez, akkor kaphatsz belőle.