A fékbetét mindig hozzáér a tárcsához, ezért sustorgó hangot ad, ha tolod. Szerintem ez egyértelmű. Megmondom őszintén, néha megnyekken nálam is,de különösebben nem foglalkoztat.
Ha jár a motor, akkor nem hallani Amúgy meg minek tologatod, be kell gyakorolni a helyből megfordulást...
A nagyját leveretem kézimosóban, öblítés funkcióval, az annyira nem erős nyomású. Lehet, hogy azt se kéne, de nincs slagom otthon,és vödörrel elég nagy szopóka...
Utána rongy,vödör... Végén egy kis polír-spray+mikroszálas törlőkendő. Láncot befújom. Ennyi
nem lett kivéve az első kerék mostanában? nekem ezt csinálta gumicsere után mert nem pont oda kerül vissza a betét és picit csuszkol. 40-50 km után elmúlt.
srácok ,valami nyekereg a motorom elejébe. új minden ( kormánycsapágy,féktárcsák betétek) és mégis mikor tolom vagy megyek vele előre valami surolva nyekereg,olyan mint ,ha 2 műanyag dörzsölne...de én nem látok rajta semmit,ráadásúl a szerelőm se....
Hát igen sajnos ilyenek is vannak. És sajnos nem kevesen.
Mikor vásárláson gondolkodtam, akkor megtapasztaltuk mi is, utána mikor mentünk előre megmondtam, hogy ha valamit elsumákol és ezért nem jön össze az út akkor Ő fizette az utat vagy a felét. Ekkor sokan inkább elmondják a valós dolgokat. Persze ez sem garancia. De nem értem, hogy mit is gondolhatnak az ilyen emberek, hisz úgyis rájön az ember, ha pedig a vásárlás után akkor ha jól tudom van valami mód ami segíthet.
Remélem minél kevesebb ember lesz jövőben ilyen és meglehet majd bízni az eladóban.
Én a mociért 440 km-re indultam el. Szóval oda vissza 880 km, és ekkor csak megnéztem, és lefoglalóztam. Későbbre beszéltük meg az elhozatalt, mivel már hideg volt akkoriban, csak a futózás jöhetett szóba. Kb. két hét múlva, egy céges Caddyben jött haza a kicsike, ekkor volt egy kis "céges dolog" is az útban, kb. 3 perc Pesten, így oda vissza az az út 1000 km lett. Úgy érzem szerencsés lett a hazahozatal, mivel csak egy return vonat jegyebe került Nyh-Sopron útvonalon. Remélem a motorban nem fogok csalódni, az eladó korrekt volt, a szerelőjével is találkoztam, róla is pozitív vélemény alakult ki bennem.
Így én ezt a tranzakciót 5 ponttal jutalmaznám.
Megvettem egyik álmomat a Fiat 126 BIS-t.
Figyelem!
85.000ft -ért kínálta.
Lealkudtam 45.000ft-re.
Elötte vizsgáztatta, és Ő maga a szerelő mester, ő maga csinálta.
Nos mikor beindult kicsit hangosabb volt, hát gondoltam biztos a kipufogó kilyukadt. Nem lehet nagy tétel.
(csak lengyelben van és kb 30.000ft)
Nos elindultam hazafelé.
Féluton se jártam a kipufogó egyre hangosabb lett, mert Ívvel össze vissza hegesztgette és persze leszakadt.
A karburátor össze volt gányolva hol iszonyú magas volt az alapjára, hol leállt az autó lámpánál.
A főtengely szimeringtől erősen folyt az olaj.
A rohadásokat a gépen szépen lekente fekete alvázvédővel.
Nah, látjátok van aki belenyúl a szarba.:-D
Semmi extra az egész, csak 60.000ft volt a lakatolás..tovább nem is folytatom, mert még mindig nincs kész az autocska.
Nézd, én tök jogosnak vélem felháborodásod, már csak azért is, mert ugyanígy jártunk mi is egy Sárga, Ámerikai kivitelű F4-gyel, valahol Marcali környékén.
Szerencsémre egy Honda speckós szerelő cimbivel mentünk le 3-an és Ő homályosított fel engem nem is olyan apró jelekből arra, hogy az a gép többet volt lapon, mint keréken. Nem ez lesz az én mocim. Én, mint tipikus elsőmotoros vásárló persze beleszerettem kapásból a hirdetésben a képen szereplő vasba, de mikor személyesen átnéztük majdnem rákérdeztem, hogy hol a másik vas, ami meg lett hirdetve.
Nagyon keserű tud lenni a gombóc ilyenkor az ember torkában, de sajnos volt, van és lesz is ilyen még, míg világ a világ.
Az ilyenektől várhatom, hogy kifizesse az utiköltség akár felét is! Azt sem ismerik el, ami kézzelfogható hiba. Tehát marad a keferágás és a tovább kutakodás.
Azért vannak olyan tulajdonosok is, akik először megismerkednek némileg a leendő tulajjal, mert szeretnék látni, hogy a vas szerelmük hová fog kerülni, hogy fognak bánni vele. Az meg a másik véglet.
Elötte telefonon egyeztettünk, mi mondtuk, hogy csak kifogástalan gép érdekel bennünket. Az árból 1250 000 egy százast ő egyszerre engedett még a telefonban mert sürgős lenne neki eladni. Mi meg is adtuk volna még az eredeti árat is, ha tényleg olyan mint mondta. De mint kiderült magával a küllemmel tényleg nem volt gond ( kivéve, hogy egy retek volt ) de a motorja egy gány volt. 7-8000 km-t futott Honda blokknak orrán-szájján nem szabad, hogy follyon az olaj! Ő ezt ráadásul olyan amatőr módon próbálta eltüntetni, hogy megfújta az olajfolyásoknál a blokkot festékkel.
Persze mindenki elakarja adni a portékáját! De úgy is tudta hisz mondtuk neki minket csak makulátlan gép érdekel, ennek ellenére lekocsikáztat minket 380 km-re és cinikusan hülyének nézve minket ránkakarja sózni a nem kis hibás cuccát.
Ha valaki laikusnak (mert ilyenek is vannak) eltudja passzolni és ő hazafele vezető úton kb 100km után beálló blokkal elszáll, nem tudom mit mondanátok mikor hallgatjátok a hírekben. Mer abból annyira jött az olaj, hogy elnyomta volna 100 km-en a felét.
Én ezzel senki önbecsülését nem akarom megbántani, de azért ne nézzen senki hülyének egyetlen embert sem és legalább mi motorosok egymás között ne legyünk ilyen inkorrektek! Elég baj az, hogy az egész országban így folyik minden! Én ez ellen téve és tanulság végett írtam le az esetünket.
Üdv mindenkinek!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az F2-es cbr amikor beindítom , olyan a hangja amíg be nem melegszik, mint egy sor2-es!
Amint bemelegedett és elindulok vele szépen megy és ismét a megszokott 4hengeres hang duruzsol! Én gyertya hibára gondolok,de menet közben semmi baja nincs(nem rángat,nem dadog be) megy mint a doxa óra!
Ha valakinek volt már ilyen, vagy tud valami okosat mondani azt megköszönném!
Baleset mentes szezont mindenkinek!
Ha jár a motor, akkor nem hallani Amúgy meg minek tologatod, be kell gyakorolni a helyből megfordulást...