Én azt mondom, hogy max 6000km-enként tisztítsd, ha van tisztítód, meg olajozód is hozzá. Én mondjuk ha szétszedem akkor már tisztítom is így még nem élt meg 6000km-t, de ha megélne akkor úgy takarítanám. De nagyban függ attól hogy használod, pl ha nagyon homokos, vagy poros úton jobban piszkolódik, akkor nem árt sűrűbben.
Köszi a segítséget srácok! Ma megoldottam a sport légszűrő tisztítást, vettem hozzá tisztítószert. És kb 6-7 ezer kilométerenként meg kell ismételni ezt a procedúrát?
Amúgy megcsináltam a nap fotóját!
Amikor a lóerők összefeszülnek:
Amikor hirdetem az nsr-em kb. 150km-ről jöttek el megnézni. Teljesen egybe volt a gép, gyönyörű hanggal, valós 12ezer km-el, tényleg semmi hiba nem volt rajta, csak annyi hogy még a gyári fojtások benne voltak.. (nem pörgött 8000 fölé, meg a kipufogó is lefojtva). És a csávó kínjába nem tudott már miket kitalálni, semmi sem tetszett és még engem baszott le hogy miket nem mondtam el a motorról. Szóval van ez a véglet is, egyébként a következő már el is vitte a motort. De azért meglepődtem, hogy valaki ennyire gyökér.
Ha 900-as Hornetben gondolkoztok,én lehet tudok egyet fekete színben,munkatársamé,és igen mondogatja hogy eladja,tavaly összesen talán párszáz km-t ment vele. A motor Császáron van.
Azt hiszem, sokszor felháborodunk a másik emberen.
Törekedni érdemes rá, hogy megértsük a másikat.
Valahol azonosulni vele, és ha megértettük, akkor könnyen túlléphetünk rajta.
Legközelebb már fel sem vesszük.
Ha nem tudjuk megérteni, akkor bizony érdemes elgondolkozni mi az ami bennünk érintettséget okoz, ami miatt nem vagyunk megbocsájtóak.
..szerintem...
Nagyon szépen köszi a segítséget, de akkor ahogy elnézem ez nem olan egyszerű számomra, úgyhogy ebbe vagy nem túrkálok bele vagy elviszem szakemberhez!
Mindenesetre köszi szépen az infót meg a képeket!
Nincsenek véletlenek...
Örüljetek inkább!
Miért bosszankodsz?
Ha megvettétek volna és 100km múlva jön elő..na akkor bizony okkal bosszankodnál.
Nézd a jó oldalát.
Tanulság képpen!
Tegnap egyik haverral átutaztun az ország túlsó felébe, egy újszerü makulátlan állapotúra hirdetett 900-as Hornet-et megvásárolni. Indulás elött még egy telefon, hogy biztos nincs semmi stiklije a gépnek mivel 2x 380 km-t készültünk megtenni és minket csak hibátlan motor érdekel. Leérva Makóra a tulaj kitolta a gépet, min legalább 2 év bogár és kosz maradványa volt látható. Már ez is egy kicsit kiábrándító volt, de ugye ez sterimobbal viszonylag könnyen orvosolható. De ami a tüzetesebb átvizsgálás és próba kör után kiderült a hengerfej tömítésnél a 2 km megtétele után legalább egy stampó olajat kiengedett. Tisztára töröltük és újra mentünk vele egy kicdit és a dolog megismétlődött. A tulaj csak mentegetőzött, hogy ez semmiség és így tovább.
Tehát elment egy napunk és 15000 ft-unk egy ilyen gusztustalan köcsög motoros társunk végett hiába hisz azt a lomot ugyebár nem vettük meg .
Nem tudom egy-két ember mit gondol, hogy ennyire hülyék mások!
Ezt azért írtam, nehogy ti is vagy haverotok belesétáljon ebbe a csabdába, a köcsög hirdető végett! A motor képét felrakom!
Igen sityu 22 jól írta, minden fajta sportszűröhöz van tisztító ill. olajozó folyadék. A tisztító folyadékkal lefúlyod vársz vele néhány percet és utána langyos vizzel kimosod a koszt belőle. a folyadék tökéletesen old minden dzsuvát, a szűrő szép fehér lessz akkor jó. Az olajozó folyadékok áll. szinesek tehát akkor tiszta ha már a szint is kivitte. Utána megvárod míg szépen magától teljesen kiszárad és az követően lehet lefújni az olajozó sprével finoman egyenletesen mindkét oldalát. A külső oldalán legyen a folyadékból egy kicsivel több, de szápen elosztva mindenhol egyenletesen.
Egyébként ezt érdemes 6 ezrenként megismételni a sportmotoroknál is, mert azért ezeknek a szűrőknek az "átengedő" képességük jóval nagyobb mint a gyárié, sokkal hamarabb engedbe koszt a mociba ha elkoszosodik.
Én is KN sportszűrőt használok mi költségtakarékos, hisz örök garanciás és a tisztító szett hozzá 5000 ft. mi elég sok tisztításra elég!
Mégvalami, kompresszorral nem szabad kifujatni, mert hamar elszakad a szűrő membránja!
Van hozzá légszűrőtisztító. Meglesed milyen márkájú szűrő van benne, és minden márkának van légszűrőtisztító készlete. Van benne egy folyadék, meg álltalában egy spray is amivel mosás után miután megszáradt be kell fújni.
Ma szétszedtem a motor légszűrőjét és most láttam, hogy sportszűrő van benne. Az lenne a kérdésem, hogy milyen oldószerrel lehet kimosni? Benzin vagy brigéciol? Esetleg vmi speckó légszűrőtisztító?
Te magadtól, ha isten ne adja, nem vagy olyan szakember, aki ért az SMD technikához, akk ne fogj hozzá... Szétszedni, ahogy látod, a kert végében is szét lehet szedni, egy csavarhúzóval, és imbusszal...Mármint az idomot, úgy értem. Ha a kilométer óra részét leszeded, ami ugye egybe van a ford. szám mérővel, akkor úgy gondolom, gyorsabb precízebb, biztosabb, ha egy szakemberhez küldöd, hogy cserélje ki a ledeket x színűre. Én így csináltam, azt hiszem egy 10es körül volt... Ha bármi kérdés van, írj
helló én a múlt héten úgy jártam h amikor elindultam itthonról még nem villant ki a négy kocka,aztán 5km után ki villant
és 3km mulva 2 kocka villogott és ki is fogyott.
Lehetett mentést hívni
Ha megveszem első dolgom, hogy vegyek bele fasza olajat meg átnézetni egy szakszervízben. Én arra is gyanakszom, hogy szelephézagot kellene állítani. Szerintetek?
Egy olyan kérdésem lenne hogy láttam a hírdetésedben hogy a műszerfalvilágításod kék.Engem az érdekelne, hogy mennyire bonyolult kékre változtatni? Én is most vettem meg ezt a gépet 1 hete és még annyira nem ismerem. Egyszerű mint a régebbi gépeknél hogy csak megfordítom a műszerfalat is kihúzom a sima égőket és kék-re cserélem , vagy ehhez teljesen szét kell szedni a műszerfalat és a panelján van a vílágítás vagy hogy van ez?
TUDNÁL EBBEN SEGÍTENI?
Amúgy megcsináltam a nap fotóját!
Amikor a lóerők összefeszülnek:
Én megkérdeznék egy üvegszálas műanyagöntő céget.
ml
ml
nekem kell 1 ilyen vas
Törekedni érdemes rá, hogy megértsük a másikat.
Valahol azonosulni vele, és ha megértettük, akkor könnyen túlléphetünk rajta.
Legközelebb már fel sem vesszük.
Ha nem tudjuk megérteni, akkor bizony érdemes elgondolkozni mi az ami bennünk érintettséget okoz, ami miatt nem vagyunk megbocsájtóak.
..szerintem...
Mindenesetre köszi szépen az infót meg a képeket!
2007-es CBR 600F-re keresek pályaidomot vagy bármilyen megoldást, hogy az idei pályázás a lehető legkevesebbe kerüljön :)
Bármilyen ötlet,tanács jól jön
előre is köszi
Z
De annyira gány ás hibás volt és azt mondta kifogástalan állapotúnak. Még laikusnak is feltünt volna.
Örüljetek inkább!
Miért bosszankodsz?
Ha megvettétek volna és 100km múlva jön elő..na akkor bizony okkal bosszankodnál.
Nézd a jó oldalát.
Tegnap egyik haverral átutaztun az ország túlsó felébe, egy újszerü makulátlan állapotúra hirdetett 900-as Hornet-et megvásárolni. Indulás elött még egy telefon, hogy biztos nincs semmi stiklije a gépnek mivel 2x 380 km-t készültünk megtenni és minket csak hibátlan motor érdekel. Leérva Makóra a tulaj kitolta a gépet, min legalább 2 év bogár és kosz maradványa volt látható. Már ez is egy kicsit kiábrándító volt, de ugye ez sterimobbal viszonylag könnyen orvosolható. De ami a tüzetesebb átvizsgálás és próba kör után kiderült a hengerfej tömítésnél a 2 km megtétele után legalább egy stampó olajat kiengedett. Tisztára töröltük és újra mentünk vele egy kicdit és a dolog megismétlődött. A tulaj csak mentegetőzött, hogy ez semmiség és így tovább.
Tehát elment egy napunk és 15000 ft-unk egy ilyen gusztustalan köcsög motoros társunk végett hiába hisz azt a lomot ugyebár nem vettük meg .
Nem tudom egy-két ember mit gondol, hogy ennyire hülyék mások!
Ezt azért írtam, nehogy ti is vagy haverotok belesétáljon ebbe a csabdába, a köcsög hirdető végett! A motor képét felrakom!
Egyébként ezt érdemes 6 ezrenként megismételni a sportmotoroknál is, mert azért ezeknek a szűrőknek az "átengedő" képességük jóval nagyobb mint a gyárié, sokkal hamarabb engedbe koszt a mociba ha elkoszosodik.
Én is KN sportszűrőt használok mi költségtakarékos, hisz örök garanciás és a tisztító szett hozzá 5000 ft. mi elég sok tisztításra elég!
Mégvalami, kompresszorral nem szabad kifujatni, mert hamar elszakad a szűrő membránja!
Ma szétszedtem a motor légszűrőjét és most láttam, hogy sportszűrő van benne. Az lenne a kérdésem, hogy milyen oldószerrel lehet kimosni? Benzin vagy brigéciol? Esetleg vmi speckó légszűrőtisztító?
http://cbrworld.net/forums/thr...
Te magadtól, ha isten ne adja, nem vagy olyan szakember, aki ért az SMD technikához, akk ne fogj hozzá... Szétszedni, ahogy látod, a kert végében is szét lehet szedni, egy csavarhúzóval, és imbusszal...Mármint az idomot, úgy értem. Ha a kilométer óra részét leszeded, ami ugye egybe van a ford. szám mérővel, akkor úgy gondolom, gyorsabb precízebb, biztosabb, ha egy szakemberhez küldöd, hogy cserélje ki a ledeket x színűre. Én így csináltam, azt hiszem egy 10es körül volt... Ha bármi kérdés van, írj
Na, de először mutatom az eredményt, és a folyamatot, utána írom a levest....
és 3km mulva 2 kocka villogott és ki is fogyott.
Lehetett mentést hívni
Egy olyan kérdésem lenne hogy láttam a hírdetésedben hogy a műszerfalvilágításod kék.Engem az érdekelne, hogy mennyire bonyolult kékre változtatni? Én is most vettem meg ezt a gépet 1 hete és még annyira nem ismerem. Egyszerű mint a régebbi gépeknél hogy csak megfordítom a műszerfalat is kihúzom a sima égőket és kék-re cserélem , vagy ehhez teljesen szét kell szedni a műszerfalat és a panelján van a vílágítás vagy hogy van ez?
TUDNÁL EBBEN SEGÍTENI?