Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia elméletileg megegyezik de sajnos nincs nekem
Akár hogy is nézem, az F3-as CBRFnagyon szép festést kapott annak idején, és ezt csak az F4-es festése tudta túlszárnyalni.
De az F4i-k nem olyan szépek, mint az F4-esek.
Itt mintha a Honda alul maradt volna.
Mi okozta a viszafogotságot, azt nem tudom.
Bár magam is F4i-t veszek, de csak a technikai fejlettsége áll mellette, a külső az F4 mellett szól.
ahogy megnéztem a 2010-es CBRF-t az sem sikerült túl szépre.
Hi.

Van ami F3 hoz használható? Fékpedál, biztosíték fedél, farok idomka? Sajnos nem tudom mennyire kompatibilisek egymással.
CBR-600F2 alkatrészek eladók üzemképes blokk, hütö ,leömlök, karbi sor. kormány, gyulytáskapcsoló blokkot szét is bontom kérésre. 0670-5326437
Talán egy kis türelmet kellene venni, amíg eléred a kor szerinti határt.
Ja, azt nem kapni boltba?
Hát sajna nem tudlak sajnálni.
Előítéleteim vannak a tizenévesekkel kapcsolatban.
Szóval csak nyugi, ha nem vagy óvatos a 25Kw-ossal is olyat tudsz alakítani, hogy madár eledel lesz belőled.
Easy..easy..kolléga, majd eljön a nagyobb gépek ideje is papíron.:-)
Ez lemaradt CBR600 F hez.
Sziasztok

Van egy Gyári levegőszűrőm,vadi új-2001-2007 ig.Ez agyári száma(17210-MBW-D21)8000ft +Posta
Ha nem félsz a teljesítményétől vidd ki utánfutón valamelyik pályára és már lehet is tanulgatni az igazi motorozást. Rutint tudsz szerezni mire kiviheted a közutra a nagyvasat. A pálya sokkal biztonságosabb mint hazánk kátyúban gazdag, rohanó ideges sofőröktől hemzsegő közútjaink.
Érdemes elgondolkodni rajta!
Igen korlátozott jogsi miatt gondoltam volna mert májusba töltöm be 18 at és 07.28 lesz két éves A1 em és nyárra jó lett volna azért:) de hát ez van majd csak lesz valami
Ha kiveszel két gyertyát még akkor is többet tud 25 KW-nál
Németországba lehet hozzá venni folytáshoz kittet, de az is csak 55 KW-ra tudja lefolytani.
25-re csak a lejjebb említett flex-es módszerrel lehetne szerintem is
De gondolom azt a megoldást te sem szeretnéd Egyébként a korlátozott jogsi végett akarod?
Szerintem ezek a mocik közel 80 kW körül vannak, így szerintem is lehetetlen megcsinálni. Esetleg, ha átalakítod sor 2-é, flexel, és teletömöd parafával a dobot
Szerintem szinte lehetetlen....
Mennyit gurulsz évente,mármint kilométert?
ÉN A CSODA OLAJRA ESKÜSZÖM .
link
Igen igen, nálam is így van ez, mert mikor ki mit dicsér, és akkor arra húzok én is. Szerintem egy olajnak aminek 2500Ft körül van literje olyan szar biztos nem lehet...és innentől indul a ki mit preferál. Én a te általad is írt Castrol, vagy a Repsol Moto Sintetico 10W40 között vacillálok.
Egy kis drift a mosoly kedvéért:
http://youtu.be/uvUHW8Yl3lQ
Én leginkább azt a folyós fajtájú olajat ajánlom, ami úgy ken!

Viccet félretéve: 10W-40 gyártmánya pedig: Motul, Mobil, Castrol, Repsol, stb...
Én most azt hiszem kettő közül választok:

MOBIL EXTRA 4T
Nagyteljesítményű, SZINTETIKUS BÁZISÚ motorolaj 4 ütemű motorkerékpárokhoz. Széles körben alkalmazható utcai és versenymotorokhoz. Kiváló motorvédelmet és motortisztaságot biztosít.

CASTROL Act.Evo X-tra 4T
Ez egy korszerű, magas hőterhelésű négyütemű motorok követelményeinek megfelelő, kiváló minőségű motorolaj. A Trizone technológia(TM) tartósan nagy teljesítményen és a városi forgalomban egyaránt megakadályozza a lerakódások kialakulását.

Most éppen a Castrol felé hajlok kicsit, de lehet jövő héten hallok valamit és Mobil lesz a nyerő.
Sziasztok,

Minap vettem meg a CBR600F4i -met és egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy lehetséges e 25KW ra lepapirozni folytással bármivel elöre is köszi:)
Őszintén nem is gondolkoztam még ilyen megoldáson, biztos dobna rajta. Az igazság az, hogy a kis 21 éves orosz gyártmányú autómmal sikerült olyan szépen rásöndörödnöm egy jóképű padkára, hogy muszáj leszek arra feccölni a kis megtakarításom, így a motorra már csak egy olajcsere vár a szezon előtt. Ha már itt tartunk, Te milyen olajat használsz, ajánlasz...tudom ez szubjektív, de szeretem hallani a véleményeket. Ilyen ez a tél, mostmár tényleg jöhetne a jó idő, és akkor az autót sem kellene használni
A tiédet nem lehet leburkolni alulról egy kis lemez segítségével, mint az enyémet?
Kíváncsi lennék hogyan nézne ki úgy? Az takarna minden "csunyaságot" aminek nem szükséges látszania.
Nem veszem lecseszésnek a kiigazítást.
Köszi a tippet
Mindenféle képen fogom cserélni a csavarokat, legalább 4 egyformára , de így már tudom is, hogy milyenekre fogom
Sajnos muszáj voltam új furatokat készíteni, mert úgy nem idomult a műanyaghoz teljesen, ezért van az a sok kihasználatlan furat rajta.
Ja és nem lecseszésnek szántam a savállóra való javítást, így visszaolvasva nekem eléggé olyan hangnemnek tűnt, sorry.... Pontosan ezért is osztottam meg veletek, mivel jól jönnek a jó tippek, mivel sokszor az ember belefárad a nagy brainstorming-ba és semmi értelmes nem jut az eszébe.
Meg is beszéltük.
Veszprém, Zirc, Bakonycsernye vonaláig jutottam csak, remélem idén lesz alkalmam tovább is menni arrafelé.
A 2. éa az utolsó képgől gondoltam, hogy alu, úgy csillog. Sorry.
Valóban fiatalítja.
Ha megengeded megosztanám veled egy gondolatom: mi lenne ha kicserélnéd a konzol felfogató csavarokat 4db pici (pl. 5-ös) kapupánt csavarra, alul szépen behúzná a lemezbe a fejét majdnem egy síkba a lemezzel, így jól néz ki + nem gyűlne össze a retek a csavarfejeken!

Megpróbáltam átalakítani a képedet az érthetőség kedvéért. A 4 szürke folt lenne a kapupánt csavar feje.
Tud valaki jobbos első indexet kompletten és egy fékkart eladót?
F4i-re kellene. Természetesen bontottat, de az új ára is érdekelne ha kedvező.