Ennek a típusnak szerintem öregesebb a fara, mint az újabbaknak, így kötelező volt valamilyen fiatalító eljárást kitalálni
Amúgy azért nincsenek középen a furatok, mert a tábla már ki volt fúrva, így adottak voltak a rögzítési pontok.
Ez nem alumónium hanem saválló acél, úgy áll, mit Katiban a pulya Elég soká készült, de úgy érzem megérte az apró módosítások miatt, és hogy nem lett elkapkodva. Az összes elem L alakra hajlított vastag saválló anyagként kezdte. De azért látható, hogy nem volt otthon 4 egyforma csavar
Hegesztett alu + komoly csavarrögzítés. Ez egyértelműen profi munka! Sokat dob rajt szerintem. Tetszik.
Valami hasonlót kell majd alkotnom nekem is, de én még szerkesztek.
Csak egy végdob csere esetén a karbisokhoz nem kell hozzányulni, enyémen sem állíttattam semmit. De mikor már sport légszűrőt is tettem bele egy kicsi plusz benyát lehet neki adni, hisz több levegővel már több benzin égethető el. De akkor sem kötelező, igaz akkor meg minek a sportszűrő.
Kedves Márkatársak!
Kész lett az új rendszámtábla tartóm csináltam róla pár fotót, ezeket megosztanám veletek, ha nem probléma Várom a véleményeteket!
Íme:
Találtam neked a Louis-ban a koptató felrakására megoldást.
Louis Webáruházán belül keresd a PROBIKER GEGENKLETT FUER- t.
Vagy mint tapasztaltam, te úgy is olyan barkácsoló típus vagy, arról lekoppinthatod
Meklau egy Osztrák versenyző, a P ring a második otthona. Versenyzett a WSB-is. A tudásáról annyit, hogy a suzuki kupán mídíg elindul és az útólsó helyről szokott rajtolni, de a 3. körben már az élen megy és szinte lekörözi az összes nem ügyetlen hazánk fiait. Ő tartja a pályarekordot is, hihetetlen gyorsan és látványosan közlekedik a pályán!
A tükrömet eddig mindig leszedtük. Jó is volt, mert nem bírtam volna ki h ne nézzek bele, és ha látom a sort magam mögött biztos sokkal feszélyezettebb lettem volna, így meg nem vettem észre
Amúgy fura, mert akik tényleg gyorsak voltak azokkal nem is volt gondom, de akik csak mondhatni jobbak voltak nálam, miattuk volt néhány izzasztó hosszú másodpercem... Ennyi az előzési tapasztalat...
Köszi
Igaz nem nagyon néztem a srácok hogy is mennek, de azért szívesen mennék akár fele úgy mint Te
De majd idén úgy rágyúrok Nem kell félnem h szakad a gatya
Remélem ráérzek és akkor jóóóó lesz nagyon
Bizony.. én abban bízom, hogy februárban már tavasz lesz
Ha már a téli gumit nyárira cseréljük akkor már jó idő lesz... de egy olyan elő gurulást bármilyen idő is lesz... jól hangzik...
A baj csak, h tavaly is olyan korán kezdtem motorozni, h áprilisra már kimotoroztam a télen benzinre félretett pénzemet