Megnéztelek, még nem is vagy messze. Majd 1-2-szer talán átgurulok látogatóba, mert olyan ritkán voltam arrafelé, hogy soha. Nem ismerem azt a tájat, pedig nincs is olyan nagyon messze és úgy tudom vannak szép helyek arra is.
Hello Bryan, ki fogom próbálni, amit mondtál.
Egyébként van 1-2 közös vonás köztünk:
én is 37 éves vagyok, két kis gyerkőcöm van ,
és nekem is egy 2000-es F4 mocim van.
Én 2 tizeddel kevesebbet fújok bele mint a gyári megadott, nekem közúton ez jött be a legjobban. Pályán elöl 2.2 hátul 2.4- gyel szoktam körözgetni, mert ott sokkal jobban felmelegszik a gumi mint a közúti használat során. Persze ezzek az adatok megint egyén, motor és gumi függőek
Szia. A könyv valóban azt írja, én úgy tudom az átlag motorosok közül majd' mindenki 2,8-2,8-cal jár. Ez a gumi összetételétől, időjárástól is függhet, főleg ha pályára is mész. Az már más tészta.
2,8 az általános, ha megszokod majd a moci mozgását, variálhatod majd a nyomást, hogy neked hol komfortosabb.
Tavaly vettem egy cbr 600 f4-est.A gyári könyve
szerint a guminyomás elől 2,5 hátul 2,9 bar.
Szerintetek utcai használathoz nem kellene ezt
csökkenteni?
Egyébként van 1-2 közös vonás köztünk:
én is 37 éves vagyok, két kis gyerkőcöm van ,
és nekem is egy 2000-es F4 mocim van.
2,8 az általános, ha megszokod majd a moci mozgását, variálhatod majd a nyomást, hogy neked hol komfortosabb.
szerint a guminyomás elől 2,5 hátul 2,9 bar.
Szerintetek utcai használathoz nem kellene ezt
csökkenteni?
3 hét után