Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy valakinek csinált-e már olyat az f2, hogy ha gyorsítok olyan 9 ezres fordulatnál elkezd rángatni és durrogni? Olyan mintha a gyújtás kihagyna rajta, vagy valami kábelszakadás vagy trafógond lenne! Akinek volt már ilyesmi probléma f2-vel az legyen szíves írjon! Köszönöm
Az enyém is konzolos volt...
Én a danger-nél vettem, nem olcsó, de legalább nem kell hozzá fúrni az idomot
Nulla hat 30 3 kettő 99 hétnyolcvan4, vagy mailben az adatlapomon asszem fenn van.
Na ez igazán jó hír!
Én sajnos ma megbizonyosodtam róla, hogy nem úszom meg a szezonkezdést új akksi vásárlása nélkül.
Az F-et foglaltam le. Az FS is Cegléden van.

Bukógombát honnan lehet rendelni?
Valószínűleg a hideg volt a múltkori vacakolás oka.
Ma, hogy jött ez a hatalmas felmelegedés, itt 4 fok van kint, nem hagyott a buzgóság, és beraktam az aksit, és rápróbáltam, és elsőre indult is.
Most azért boldog vagyok, hogy csak nincs semmi baja
Köszi mégegyszer skacok a tippeket
Már csak a tavaszodást kell kivárnunk
Üdv.
A sinter hátsó betét érdekelne, hogy tudlak elérni?
Természetesen lehet az F-re is gombát rakni.
Az FS hol van?
Az FS patika, az F-re azért kell költeni.
Ismered őket?

Még 1 kérdés. Az F-re lehet bukógombát rakni?
Ez a Ceglédi?
Milyen volt egyébként motor összképe?
Amikor kitolta a gépet és körbenéztem, akkor látszódott mintha szimeringes lenne. Amikor mentem vele egy karikát és utána megnéztem akkor nem látszódott semmi.
A teló szimerigjének kipurcanását a sok egykerekezés is okozhatja! Vagy csak már simán elöregedett.
Teló olajat-szimeringet még nem cseréltem, de biztosan nem nagy ördöngösség. De ez még egy pont ahová pénzt kell majd költened!
Vásárlóként azonnal felmerülne a kérdés bennem, vajon miért lehet szimeringes a teló...
Tán csak nem sérült volt az eleje?!
Ezek az eladónak feltett -szinte mellékesnek tűnő- kérdések, mind befolyásolják az eladót egy lealkudott vételár elfogadására.
Köszi.
Ha aktuális lesz keresni foglak. Még volt egy apróság, mintha a telószár "nedves" lett volna. Mondjuk ez sem nagy meló kicserélni.
Szia.
Hogyne lenne.
Az az érdekes helyzet állt elő, hogy a Sinter Grip OLCSÓBB, mint a Platinum, de van mindkettő. (Ferodo)
A Sinter olyan 4260.-Ft körül van, a Platinum pedig 4740.-Ft.
(Plusz postaköltség, ami halovány lila ...gom sincs mennyi)
Meggyőzően hangzik :) Legközelebb így csinálom :)
Hali BryanFox
Van csak hátsó betéted is, és az mennyi lecsóba van?
A fékolaj cserével egyetértek, az is nagyon fontos komoly fékhatás változást tud okozni.
Mert az olaj használat során savasodik, és ez állás során nem tesz igazán jót a moci belsejének. Meg a benne lerakódott más anyagoktól is megszabadulsz, minek rakódjanak le az alkatrészekre a hosszú állás során!
Első tavaszi napsütésben pedig nem kell bajlódni a cserével, hanem lehet egyszerre gurulni a géppel.
De tényleg a savasodás a szezon végi csere oka!
Akkor nem kell foglalkozni a 'ciripeléssel'! Kérdezd meg az eladótól majd, hogy fékolaj mikor volt cserélve utoljára! Sokan nem foglalkoznak vele sajnos, pedig az évek során azt is cserélni kell, mert felveszi a nedvességet és jelentősen romlik a fékhatás. Én ma végeztem a nagy szervizemmel és a hátsó körben nem igazán volt szép látvány a lepumpált fékfolyadék.
Mellesleg szinter betétet tudok neked/nektek adni (pályán és dinamikus fékezésekkor közúton is jól teljesít) 12000.-Ft-ért a két(!) pár)
Fékolajból DOT 4 elég bele, nekem talán 3 deci sem fogyott el a komplett cserével.
Motorolaj pedig MINDIG vitatéma. Ki erre-ki arra esküszik. Én most a Mobil EXTRA 4T 10W40-est, vagy a Castrol ACT EVO X-tra 4T-t szeretném kipróbálni az F4-emben.
Az olajat tényleg érdemes legalább évente, de inkább a 6000-es szervizeknél cserélni. De miért nem tavasszal, friss olajjal indulsz, miért teleltetés előtt cseréled?
Én félszintetikus REPSOL 10W40-eset használok, elötte használtam MOTUL-nak az ugyan olyan olaját, de a Repsol nekem jobban bejött finomabb a váltó tőle. Én minden évben lecserélem az olajat szezon végén, friss olajjal teszem el aludni. Egyébként 6 és 10 ezer km között megyek évente. Az évenkénti cserét meghálálja, nem érdemes a teljes intervallumot kivárni ha az nem fér bele egy évbe. Persze ez csak az én véleményem.
Én 6000-es szervizről tudok. A fékje valóban jó. 1-es fokozattal nem volt a gond a 2-es tényleg recsegett. Szintetikus olaj nem jó bele mert megeszi. Félszintit nem ette. 42000-nél volt szelephézag ellenőrzés de állítani nem kellett. Ja és 6-ban tiltásig ment gyári áttétellel. De, hogy jobb-e mint a 600F? Fogalmam sincs.