Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt olvastam az első féke jobb, mint a cbrf-é. Mert 4 dugattyús.
Viszont 5000km-erenként kötelező szervizelni.Ergonomikusan is jobbra sikerült, és jobb a szélvédelme is.
Viszont az 1-2-es fokozat recsegősebb, amin a szintetikus olaj segit, de azt meg a gyár nem ajánlja bele, már nem is tudom miért, de okkal :-)
A honda mellett szól, hogy sok van belőle, az alkatrészt is könnyebb beszerzni, mind az újat és mind a használtat. :-)
Fordulaton nem volt semmi hangja, jól is ment. Indult könnyen, viszont az első fékbetét kuka, elég gyengén fogott. Olajból milyet használtok? Ha jól olvastam 12ezrenként kell cserélni?!
Az attól függ, hogy mennyira csörög a lánc, nem biztos, hogy egyszerre cserére szorul. Ha csak egy bizonyos fordulaton csörren be, akkor az nem nagy gond, ha tudsz vigyél magaddal tapasztaltabb cbr-est aki segíthet. Az alapjáraton történő ciripeléssel ne igen foglalkozz, majdnem mindegyik Honda ciripel egy kicsit ( a suzukik például sokkal hangosabban csörögnek alapjáraton, még az újak is )
Jó vásárlást
Hali. A 600f-nek inkább alapjáraton lehetett hallani ciripelést, de volt h nem volt hangja. A 600fs-nek 3000-től jött a hang. Ezt feltétlenül cserélni kell?
Szia. Hajrá, szurkolok neked!
Csak gyáriban létezik a feszítő, 25000.- az ára. Kedvezménnyel ismerőstől talán 20000.-ért megkapni.
3-6000 környékén hallgasd meg a csörgést, ha ott is van, akkor valószínűleg az a baj. Sajnos ezzel a betegséggel mindannyian együtt élünk, Ciberések.
Néha nem árt szelepeket is állíttatni egy hozzá értő szakival, az is kopoghat! (A PROFI(!) üza. adalékok is csodát tudnak tenni!)
Sziasztok 2006-os CBR 600 F hez vannak alkatrészeim, ha valakit érdekel:Kuplungdekni hibátlan 18000 Ft,Első főfékhenger 10000Ft,Kuplungkar 4000 Ft
Ha valakit érdekel írjon a vinko3@freemail.hu
Az összehasonlítások mindíg szubjektív eredményt hoznak, hisz sokunknak más véleménye van milió dologgal kapcsolatban is, ez így van a motorokkal is.
Az én véleményem, vagy inkább a tapasztalatom:
Nekem 600 f-em van, én inkább a Honda felé hajlok. Beletettem a mostani gépembe is már vagy 40000 km-t mindenféle gond nélkül. Jó túrázni is és a pályán is jól szedi a lábait. Az ereje meg a nyomatéka a kategóriájában nekem megfelel. Néha egy kicsit kevés nek érzem a pacikat, de egy másik szituációban mag örülök, hogy nem több mert akkor már pofára estem volna. Ezért jók a 600-asok közutra.
Yamaha-t is próbáltam, egyik haverom 3 évig hajtott ilyet. Egy kicsit talán nyomatékosabb volt mint a cbr, de felül meg mint ha jobban ment volna a Honda. Kényelemre számomra nem volt eltérés egyik javára sem. A Hondát kezelhetőbbnnek éreztem. A haver mocija csipegette egy kicsit az olajat, de azt mondta, ez olyan Yamaha dolog ( Honda nem csinál ilyet ).
Az meg, hogy a küllemere kinek melyik jön be jobban tényleg egyén függő.
Remélem segítettem azért valamit!
Halihó. Voltam ma megnézni a Cbr-eket. Mindkettő egész jó állapotú, úgy néz ki a 600f-re esik a választás. Egy gondot találtam, alapjáraton hallani lehetett valami zizegést. Vezérműlánc-feszítőre gondolok. Nem tudjátok mennyi lehet az ára a feszítőnek? 2000-es évjáratú 600f4
Már elvitték:(
Egy ötösért ment el a kettö.
Yamaha YZF600R vs. Honda CBR600F4
Legfőbb különbség: EGYIK SZEBB, MINT A MÁSIK!
Szép!
Hi!

Kérlek segítsetek összehasonlítani a Honda CBR600F-t és a Yamaha YZF600R.
elég érdekes véleményeket olvastam a thundercatról. Majdnem hogy lefikázták a cbrf-t mellette...
Üdv. Exup a hátsó lánckereket mennyiért adod?
motoroshang.hu a motorosok rádiója itt a neten .ismerítek?
köszi köszi nem győzök betelni vele
nagyon szép a géped.
Úthibánál tényleg jól jöhet a gátló...

Mondjuk én rossz úton nem húzom annyira, sz.al nekem a kezemben van a kormánygátló
A W az olaj viszkozitását jelenti alacsony hőmérsékleten, 15W esetén a max.(tkp.min) szivattyúzhatósági hőmérséklet -25C fok.

Persze -25 ben ritkán motorozunk, de ahogy fárad az olaj, ez a tartomány is egyre jobban szűkül+ melegen is "vastagabb" ami nem biztos, hogy jó a motornak.
Én is maradnék az ajánlottnál.
azóta a CBR a nappaliban pihen lent a háznál, a gumi meg a garázsban. egy métert nem mentem vele. hétvégén teszem fel mert megy műszakira. Nincs pénz. ugyhogy marad hajó hanem. max majd lecserélem.
Bevált aztán a gumi he?!? Vagy csak rádtukmáltam?
Szerintem a gyári ajánlás is 10w40,meg a Motul is azt ajánlja,nem mintha az számítana...
http://ew5.earlweb.com/recomme...

Egyébként hidegen "sűrűbb" a 15-ös...
már azt hittem ,hogy LEcserérlted..
és az mit befolyásolna?