Tank légszűrő box kompletten le egykét cső ami a box-ra megy trafók csatija le az összes trafó ki a két középső sima liba még talán a jobb szélső is de a bal szélső már gázosabb útban van minden 16-os gyertyakulcs egy hoszabitó száron azon egy csukló azon egy rövidebb szár és azon a krova és mindezt úgy hogy folyamatosan összedugdosva mert egybe nem fér el kifelé is ahogy vettem szedtem szét mindig darabokra hát eltököltem vele egy vasárnapi ebéd után csak azért nem idegesítettem fel magam mert tele volt a hasam olyankor türelmes és nyugodt vagyok
Apropo az f3-hoz letezik valami magasabb plexi?
Nem divatolok csak nemlatom a fordultsszamot a plexitol,ha kivulrol nezem azert karcos ugyhogy az se jatszik,le kell kusnyadnom hozza.
Fene hogy nem naked es ilyen alacsony japokra mereteztek a motort.
Na ezt most nem èrtem a Repsol is 10w volt most a Motul is 10w mindkettő full szintetikus így a kèt olaj között se viszkozitásba se semmibe nincs külömbsèg akkor hogy èrted hogy vèkonyabb volt az olaj neki???
Jó párszor írtam ide az ügyben, hogy benzin szagú az olajam és kicsit fel is hígult.
Megnéztem az üzemanyag szabályzó membránt, de az nem eresztett át. (meg akkor nem is menne)
Telefonon konzultáltam a Honda szervízzel, de ők sem tudták megmondani hogy mi lehet. Mindenesetre azt javasolták, hogy a Repsol 10W50 Racing olajamat cseréljem le Motul 5100 10W40-re. Lecseréltem, eddig 170 km-t sikerült vele menni, de úgy tűnik ez tényleg megoldotta a problémát. Valószínűleg a full synt túl vékony lehetett neki és szép lassan levitte a benzint az olajba. Nem volt másnak hasonló tapasztalata?
Én is ugyanígy jártam vele,két hete még mentem vele aztán egyszer csak nem ment 1-vagy 2 henger,most volt olajcsere légszűrő takarítás,dobtam bele 4 db Denso iridiumot,az elején megijedtem mintha három hengerezett volna de aztán összeszedte magát,isten tudja mi volt.
Azt vettem észre a régi gyertyákon a jobb szélső jobban ki van égve mint a többi,ez mitől lehet,illetve annak volt szép őz barna színe.1500 km ha van bennük,mindenesetre érdekes NGK
Köszi a választ. Akkor valószínű ez lesz a probléma. Sok a hamis az NGK-ból úgy tudom. Honnan volna érdemes gyertyát beszerezni? Azt tudom hogy nem irridiumos hanem sima van benne én mentem vele 35 000 km-t meg előtte ki tudja mikor volt cserélve.
Nekem még az előző motoromba ment úgy tönkre, hogy előtte nap még hazajöttem semmi baja nem volt aztán másnap el se indult csak durrogott másik gyertyák bele aztán újabb 5 évig ment hibamentesen általában a sok hidegindítás teszi tönkre ezeket a gyertyákat főleg ha télen sokat van indítgatva és nincs üzem melegre melegítve a motor ha ennyi van a gyertyában akkor illik már cserélni
Gyertya nekem is eszembe jutott. Az az igazság, hogy az még nem volt cserélve, mióta nálam van a gép. Szerelő kivette leellenőrizte aztán visszarakta. Az is képes ilyen hirtelen megfáradásra? Egyébként mikor beindítottam szépen járt mind a 4 henger ment. Bejöttem felöltözni k.b. 5 perc múlva kimentem akkor meg már ingadozott az alapjárat 2 v 3 henger ment.
Én ezt a számú feszítőt tettem bele (14520-MBW-J24) az enyémbe most már 40e felett van a feszítőbe de eddig semmi baja lekopogom kopp-kopp
Gyertyára elvileg 24e-t ír a könyve én 27e-nél szedtem ki a simát nem iridiumos-at de még a hézag is gyári volt semmi baja nem volt de ha már kiszedtem raktam bele újat
Egy kis mosástól nem hiszem, hogy baja lenne tavaly minket egy komoly felhőszakadás vert végig kb 2 órán keresztül mikor mentünk Erdélybe az úton bokáig állt a víz annyira esett de nem ázott be semmi a motoron nem lett semmi baja
Esetleg gyertya mikor volt cserélve?
Volt ilyen nekem is és magához tért de most sajna viszonylag hosszú idő után sem akar. Megnéztem tüzetesebben. Megfogtam a leömlőket. 2 henger megy 2 nem. Ha szemben állok a mocival akkor a jobb szélső 2 megy a bal szélső 2 pedig nem azok a leömlők hidegek maradtak.
Mennyi idő kellett neked hogy magához térjen?
Szia én pont ma jártam így velem lemostam a motort és utána 1-2 henger nem ment belőle kellet egy kis idő hogy észhez térjen.Várj vele egy kicsit hátha ha nem én nem értek hozzá ez saját észrevétel.
Sziasztok. Először is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek.
Problémám akadt a mocival. Menni akartam ma 1 karikát de nincs alapjárat 2-3 hengerezik. Volt már használva idén és ezelőtt nem túl rég kevesebb mint 1 hete mentem vele akkor még semmi baja nem volt. Tavaly tavasszal volt szelephézag állítás és karbiszinkron. Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond? Tavaly 1x már csinált hasonlót mosás után de magához tért magától most utolsó motorozáskor elkapott 1 kis eső de nem volt vészes.
Meg tudja valaki mondani, hogy egy 2004-es F4i-be (34000km-el) milyen jelzésű (színpötty, számozás stb.) gyári (automata) láncfeszítő kell? Továbbá, hogy az eredeti gyertyákat mikor kell cserélni, és milyenre? Előre is köszi a választ!
Nem divatolok csak nemlatom a fordultsszamot a plexitol,ha kivulrol nezem azert karcos ugyhogy az se jatszik,le kell kusnyadnom hozza.
Fene hogy nem naked es ilyen alacsony japokra mereteztek a motort.
Jó párszor írtam ide az ügyben, hogy benzin szagú az olajam és kicsit fel is hígult.
Megnéztem az üzemanyag szabályzó membránt, de az nem eresztett át. (meg akkor nem is menne)
Telefonon konzultáltam a Honda szervízzel, de ők sem tudták megmondani hogy mi lehet. Mindenesetre azt javasolták, hogy a Repsol 10W50 Racing olajamat cseréljem le Motul 5100 10W40-re. Lecseréltem, eddig 170 km-t sikerült vele menni, de úgy tűnik ez tényleg megoldotta a problémát. Valószínűleg a full synt túl vékony lehetett neki és szép lassan levitte a benzint az olajba. Nem volt másnak hasonló tapasztalata?
Azt vettem észre a régi gyertyákon a jobb szélső jobban ki van égve mint a többi,ez mitől lehet,illetve annak volt szép őz barna színe.1500 km ha van bennük,mindenesetre érdekes NGK
Gyertyára elvileg 24e-t ír a könyve én 27e-nél szedtem ki a simát nem iridiumos-at de még a hézag is gyári volt semmi baja nem volt de ha már kiszedtem raktam bele újat
Esetleg gyertya mikor volt cserélve?
Mennyi idő kellett neked hogy magához térjen?
Problémám akadt a mocival. Menni akartam ma 1 karikát de nincs alapjárat 2-3 hengerezik. Volt már használva idén és ezelőtt nem túl rég kevesebb mint 1 hete mentem vele akkor még semmi baja nem volt. Tavaly tavasszal volt szelephézag állítás és karbiszinkron. Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond? Tavaly 1x már csinált hasonlót mosás után de magához tért magától most utolsó motorozáskor elkapott 1 kis eső de nem volt vészes.
Segítségeteket/ ötleteket előre is köszönöm.
Meg tudja valaki mondani, hogy egy 2004-es F4i-be (34000km-el) milyen jelzésű (színpötty, számozás stb.) gyári (automata) láncfeszítő kell? Továbbá, hogy az eredeti gyertyákat mikor kell cserélni, és milyenre? Előre is köszi a választ!