Üdv urak!
Van egy 99'-es évjáratú f4-em.Tipikus zörgö vezérműlánc hangja volt,ezért vettem hozzá egyet.Tegnap elkezdtem volna kicserélni,de legnagyobb megdöbbenésemre a lánc nagyon feszes volt és a lánckerekeken se lehetett felhúzni mint azt egy nyúlt láncnál szokás.Tehát a lényeg az,hogy szerintem semmi baja a láncnak és a feszítő is jól végzi a dolgát.A motor előéletéről annyit tudok,hogy 80 ezer van benne,ebből haverom rakott bele 40 ezret és ezalatt a 40 ezer alatt nem lett hozzányulva a blokkhoz.Ennyi km-es motornál meg már gondolom esedékes lenne a vezlánc csere.A másik probléma az olajpumpa meghajtó lánc.Valószínűleg az adja ki a hangot,mert rettentő laza és feszítője sincs.Neten rákerestem,de csak bontottakat dobott ki a google.
Garázs takarítás volt találtam néhány CBR alkatrészt.
CBR 600 F4 i gyári plexi csavarokkal 5000Ft
van 1 kuplung kar és 2 fékkar ha egyben viszed 5000Ft ha külön külön kell akkor 2000Ft / db
index kapcsoló 2500Ft
stander mikrokapcsolóval, csavarral 2500FT
bekiss2@gmail.com
06-70-373-4137
Ha valakit érdekel akkor keressen!
Dugulás miatt is lehet háromhengerezés.
Ilyesmihez nemien értek de a gyertyakép sokmindent elmondhat egy képzett szakerőnek.
Közel van hozzád tasi el kéne vinni hozzá.
Mielőtt költesz új gyertyára.
mondjuk én denso U27fer9-et vettem mert drágára jött ki az ngk és sok a hamis densobol meg szerintem nem.
annak lenne előjele nem?hogy érted hogy a karbi szarakszik?ha kiveszem a gyertyát és benzines akkor biztos gyertya nem?fogyasztás nagyon jó ezért nem gondolnék a karbira
szerintem nincs,tavaly cseréltem,csináltam gyertyakulcsot ,de nem tudom hova lett,valószínű hamis gyertyát fogtam ki,nem hiszem hogy 1500km alatt behalnak ezek.vagy mi lehet még?
Csak olyat vegyel amiben van a gumi amibe beleszorul a gyertya mert kulonben szopsz a kiemelessel.
Ramair cso van az f2-ben?
Mert f3 nal a ket kozepsonek nem sok hrly van egy ilyen hosszu kulcsnak.
16-osnak 16-os a gyertya de nem tudom az F2 meg az F4 között mennyi a különbség de mikor én cseréltem az enyémben kellett bűvészkedni meg kellett hozzá csukló is főleg a két szélsőhöz sima egyenessel nem tudtam volna kiszedni
Srácok valakinek nincs gyertyakulcsa f2-hez?Tatabánya közelében kölcsön,már felgyújtom ezt a szart,2 hete mentem vele minden rendben volt most meg három hengerezik,a gyertyákban 1500km van,tavaly ugyanezt csinálta szezon elején.hol ment hol nem,már unom.
Van egy 99'-es évjáratú f4-em.Tipikus zörgö vezérműlánc hangja volt,ezért vettem hozzá egyet.Tegnap elkezdtem volna kicserélni,de legnagyobb megdöbbenésemre a lánc nagyon feszes volt és a lánckerekeken se lehetett felhúzni mint azt egy nyúlt láncnál szokás.Tehát a lényeg az,hogy szerintem semmi baja a láncnak és a feszítő is jól végzi a dolgát.A motor előéletéről annyit tudok,hogy 80 ezer van benne,ebből haverom rakott bele 40 ezret és ezalatt a 40 ezer alatt nem lett hozzányulva a blokkhoz.Ennyi km-es motornál meg már gondolom esedékes lenne a vezlánc csere.A másik probléma az olajpumpa meghajtó lánc.Valószínűleg az adja ki a hangot,mert rettentő laza és feszítője sincs.Neten rákerestem,de csak bontottakat dobott ki a google.
Garázs takarítás volt találtam néhány CBR alkatrészt.
CBR 600 F4 i gyári plexi csavarokkal 5000Ft
van 1 kuplung kar és 2 fékkar ha egyben viszed 5000Ft ha külön külön kell akkor 2000Ft / db
index kapcsoló 2500Ft
stander mikrokapcsolóval, csavarral 2500FT
bekiss2@gmail.com
06-70-373-4137
Ha valakit érdekel akkor keressen!
Itt is fenn van.
Ilyesmihez nemien értek de a gyertyakép sokmindent elmondhat egy képzett szakerőnek.
Közel van hozzád tasi el kéne vinni hozzá.
Mielőtt költesz új gyertyára.
mondjuk én denso U27fer9-et vettem mert drágára jött ki az ngk és sok a hamis densobol meg szerintem nem.
Gyertyakep milyen?
Ramair cso van az f2-ben?
Mert f3 nal a ket kozepsonek nem sok hrly van egy ilyen hosszu kulcsnak.