így igaz, ott van egy enyhe leejtése a történetnek végig azon az egyenes részen. Ha be tudtam volna bújni a plexi mögé akkor 140-ig simán felkúszott volna a mutató. Visszafelé kb. 110-115-ig tudok felgyorsulni ezen a részen. Igazából az izgalmat itt nem is ez jelenti hanem az hogy valami kritikán aluli az út minősége. Azért ugrál végig a kép.
itt van egy onboard videóm még tavaly tavaszról. Egy bazi nagy hungarocell dobozzal volt a kamera a tankra rögzítve szóval egyenes háttal kellett vágig ülnöm a motoron de még így is mentem 130-cal. Nagyon szar a videó minősége (mpeg-t nagy minőségveszteséggel konvertál át a youTube) de mivel neked is kisCBR-ed van, nyílván tudod hogy hol van a kilométerórán 120-as és a 140-es szám. Ha nem akarod végignézni akkor elég ha odalépteted a 45-ik másodperchez és azt megnézed.
Meg ne halljam h szenyezed a környezetet , mert ha Környezetvédelmi és vízgazdálkodási technikusi szakmám meglesz és megtuddom h szenyezed a környezetet akkor kénytelen leszek büntetésül menni az akkori motorodal vagy motorjaidal!
2400 fok és igen halottam már róla, és tuti csinálok is, most is próbáltunk, de sajna fontos az arány, és mi azt pont nem tudtuk
Egyébként tudok már tűzkarikát fújni, füstkarikát tudok szájjal ezt is úgy kell, de mivel a szám nem bírja a tüzet(tudom hogy ciki ), azért egy műanyag flakonnal kellett ezt megoldani, és frankó kis tűzkarikákat tudtam fújni
valljátok csak be, sík úton tényleg nem megy 120 fölé :))