Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én se tudtam hogy van ilyen topic
125-130
Oké!
Azért éreztem én hogy nem nyomom bele minden forumba egyből, csak finoman napi 2-3ba, hogy tényleg ne legyen zavaró :)

Téli téma?
Motorjavítás, renoválás

Peace
naja, ezt aláírom, de hát télen mi téma legyen?

Zárásul annyit, ha ilyen gondokkal kűzködöm, ígérem megnézem az ajánlataidat! Amit már régebben is láttam, csak nem volt aktuális.

Döme
Na akkor elnézést, mert már oda is beirtam pár napja, most "néztem körül"!

Azért ahogy benéztem egy két topicba, nem ritka hogy kutyákról magykákról megy több oldalon a téme, aminek meg igazán nem sok köze van a motorozáshoz, vagy annak problematikájához :)

Szóval részemről, ennyi!

További sok sikert a motorozáshoz!

üdv:George
jah és általában az emberek körülnéznek előbb, s csak aztán cselekszenek, de igaz, van kívétel is. Nekik jó a te linkjeid a toppicokba.
volt már rá szükségem, de remélem sokszor már nagyon nem lesz, hisz akár mennyire figyel az ember, sokszor nem tudja kiszámolni a dolgokat, és akarttal akaratlanul, de nem lehet megállni, hogy épp maradjon az ember kis kincse...
Értelek én, talán erős hogy az összes topicot telenyomom nem?

Azért akinek szüksége van örül ha rátalál itt ott, tapasztalatból mondom!
Ja és lehet sokan, /mint pl én is/ nem tudják hogy van "motormatrica" topic is, de most megnézem merre van, köszi hogy Te szóltál Nekem!

Neked meg kívánom, hogy ne legyen rá szükséged!

üdv:George
Szerintem, aki ilyet akar, úgyis megy a motormatricába, felesleges az összestopicot teleplakátolni, mondjuk ezt picit szánalmasnak is tartom, mondván ha akar vki vmit, úgyis ott keresi ahol ez aktuális.
"nem túl nagy cucc hogy 8as alakban körbe kell tolni a mocit" van aki nemtudja mert nehéz+egyensuly....amig nemláttam nemhittem volna
ugyemlékszem a yamaha 135kg.nonszensz.visszafele fejlődik a világ.20kilóval könnyebb mint egy 600as modern vas.
Hát figyelj, részben egyet értek veled, részben nem!

Egyet értek veled, hogy vmit változtani kéne, de itt nem a jogsival van a probléma! Tök min1, mikor teheti le vki a jogsit, és mikor nem, egy tuti minimális, azaz biztonsági szinten a tanfolyam során meg lehet tanulni motorozni, nem egy ilyen ismerősöm van, aki ugyanígy szerezte a jogsiját és 600ccmre ült egyből.

De amit nem tanítanak meg, az amit én már régebben hangsúlyoztam a kollégának, nem testileg kell motorozni, észileg! Ez a kulcsmondat, lehet az akár 15 éves, vagy 30, ha hülye és nem bírja felméreni a dolgokat és nem használja az eszét és nem tud számolni az esetleges következményekről, azzal nem lehet mit csinálni. És itt a baj. Ezt nem lehet kiszűrni sehogy!

Jó persze, mindenkinek van egy tanuló időszaka, amikor próbálgat dolgokat és lehet nem úgy sül el a dolog ahogy kőne, de egy vmiben biztos vagyok, ha fejben ott van, örült módjára nem fogja el tesztelgetni a gépét és tudását egyből, hanem szépen lassan halad a tudásában, és próbálgat. Hisz az élet egy nagy tanulás. Vannak 30-40 éves emberek is akik nem tudják azt elmondani hogy tudnak motorozni, pláne nem mi ilyen fiatalon.

Ezért én tartom továbbra is azt az elvet, hogy szellemileg kell felnőni a feladathoz, nem testileg. Persze most van egy olyan, hogy magyar mentalitás, amit nem lehet elnyomni, de fogadok, ha az oktatásban van egy olyan óra, mikor balesetekről, karambolokról van szó, milyen következményekkel mi járhat, akkor az már máshogy sülhet el, és így indul neki az egyén a világnak! Ha fejében ott van, mi lehet, mert állítom az emberek nagy része, pláne a fiatalság körében lövése sincs mi történhet ha elcsúszik a motorral forgalmas úton, vagy vmi történik vele. Ezért én inkább a az oktatást fejleszteném, fényképekkel, történetekkel, tapasztalatokkal.... És ha szembesülnek az egyének a dolgokkal, talán kevesebben fognak úgy közlekedni ahogy és kevesebb lesz a szomorú történetek száma.
Egyébként szerintem szar a rendszer úgy ahogy van, én nem adnám oda 0 jogsi után 21évesen az A-t, mindenképpen kell átmenet, szerintem nem túl nagy cucc hogy 8as alakban körbe kell tolni a mocit... de arra nagyon jó hogy tudd a garázsban tologatni, bár ott max magadnak tudsz kárt okozni...
Szerintem valamivel több átmenet kéne, a mostani kategóriákat módosítani kicsit, és talán jó lenne mégegy... bár most gondolom ezért gyorsan meglincseltek, de ez az én véleményem...
Régebben én is akartam valami nagy erős mocit utcára, de kell a francnak az versenypályára való, utcára nem! Utcára inkább cruiserek meg royal enfield szerű gépek valók...
Kívánom télleg így legyen...
Nemkell h tükrözze,énsem vok vadász
Tuddom a tiszta fejem mindig nálam lesz! A nevem nem teljesen tükrözi a valodi énemet! vagy mégis?
más:25ösöket nem tudjátok hol lehet kiprobálni?olyanra gondolok,mint pl a full-gas-nál!
tudom,de most a yamaha előnyeit irtam ide.amugy nehezebb kb 10 kiloval
Egyébként a súlyukat ideírhattad volna, mert az még nagyon sokat számít
kevésbé lesz sportos szerintem hoszabb löketű a moci, nyomatékosabb, annyira biztos nem lehet majd forgatni mint a cbr-t, bár erősebb szóval nem is kell, mind1, puding próbája az evés...
hát ezt nem szívesen irom ide,de szerintem igen.a beszédes adatok:
hondáááá:
Furat x löket: 58 × 47,2 mm
Kompresszióviszony: 11:1
Keverékképzés: Ø 28 mm porlasztó
Teljesítmény: 9,7 kW (13 LE) @ 10000 1/min
Forgatónyomaték: 10,1 Nm @ 8000 1/min
276 mm tárcsafék,
Üzemanyagtank: 10 l


yamakka:
FuratXLöket 52.0 x 58.6 mm
Kompressziós arány 11.2:1
Maximális teljesítmény 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm
Maximális nyomaték 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Szimpla tárcsa, Ø 292 mm
Üzemanyagtank kapacitás 13.8 L
Hát, hajrá!

De a papír nem jelent semmi, ha fejben nem vagy ott! A papírt bárki meg tudja szerezni, előbb vagy utobb, de fejben, már kevesebben tudnak felnőni!
Anno én is így csináltam. 17 évesen A1. 19 évesen korlátlan...csak sajna nincs kihasználva
Szerintetek az új yamaha nemtommi 125 jobblesz mint a cbr 125?
Vagy a Bonot?