Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zolika, ilyen könnyen átengeded a helyed?
Nem en csak egy gyoker vagyok aki itt szidja csak a nepet.
segghülye szerintem nem én vagyok, hanem te
a levegöbe kötekszel. most mégegyszer nemakarok nekiállni magyarázni - azt amit szerintem a legelsöben elég világosan sikerült - külön a te fogyatékos kis agyacskádnak. énmeg nemvagyok jo vita alany, nemszoktam vitába szállni, föleg nem olyanokkal mint amilyen tevagy. valamiért nem jelentesz kihivást és onnantol, hogy leirod az elsö, általánosan "sértö" szot, onnantol már nemis lehet komolyan venni az egészet. a vita nem erröl szol tudtommal, és énis nekiállhatnék lehuzni téged, hogy mekkora szar vagy. te ugyan ezt teszed velem, csak én meg nem ez a csekélyke szint vagyok. deha már teis ilyennel kardozol, ne lepjen meg ha hasonlo stilusban vágok vissza.

tarts nyugodtan hülyének, tedolgod. énmeg téged tartalak hülyének, más okbol. éndolgom. nemkell belémkötnöd, nekemsem kell belédkötnöm. ha nemteccik az arcom, akkor nenézd (a kedvedért egyértelmübben: ha nemtetszik amit irok, akkor ne reagálj rá, vagy ne akadj fel rajta.)
dc 46 te az vagy aki a 125 vilaga-ra loriby néven írogat?
Igen igy titkolom valojaban :) :DD
Lori nem bunko,csak szerelmes.Andykaba.
tudom :)
dc 46 te szerinem egyszerűen bunkó vagy
kicsit kifejezobben leirhattad volna „dehát istenem, rákell rakni ahhoz valo fékrendszert, aztán csokolom.” Nem te szereled ra gyengebbek kedveert (en es Zoli es talan mas is erhette szoszerinti raszerelesnek) hanem elmondod
hogy mar kivalasztottad a szalonbol a katalogus es szamitasaid alapjan a motort (sok napos diff egyenlet es integralas) amiben leirtak „Ez egy nagyon jo fekrendszeru motor ezt kifejezetten azoknak fejlesztettek ki akik nagy sulyut szeretnenek megfogni” ::DDDDD kerdezem en es akkor melyik ez a motor amirol te beszelsz? :D

„a lassitás szerintem már több mázsánál jelent gondot” ez meg csak ennyit rolad emellett nem lehet mit mondani a szavak ertelmet cafolod meg mar-mar annyira uberfasza csaj vagy.

Amúgy a mi a nehéz motor előnye? Es ennek ellenkezoje mellett meg hosszasan ervelsz :)
Szarabbul gyorsul
Nehezebb lefékezni, irányítani stb
Azért ezek általában fontos dolgok


Szerintem a kis szadat es a hatalmas tapasztalatodat megtarhatnad magadnak plane amig olyan lehetetlen faszsagokroé beszelsz mint az utobbi sorokban.
De tudom egy kis gyokerek vagyunk en is meg mas is aki veletlen is megmondja hogy segghulye vagy es nem a picsadat nyalja.Boldog nonapot,nagylany.
ez igaz! Én se érzem a súlyát, csak a sebességét ha kihuzatom 80-ig akko utána a 60-70 lassunak tünik, bár ez érthetö
Hát baszki akko én átülök a 90kg-os robogórol egy 155kg gépre
a masik eszes :)

egyik motornak se erzed a sulyat,amikor egyenesbe mesz vele,a sulyt csak akkor erzed,ha borul,ha gyorsul,ha fekezni,ha kanyaradosz. :)
az durva lenne ha a hyoval nehezebb lenne motorozni... aki aztmondja rá hogy nehéz .... hát... az biztos nemült még motoron, föleg nem hasonlon. gt125 különösen baba, nemérzed a sulyát, csak akkor amikor borulna. de akkor nagyon.
Nem azt mondtam hogy nem lehet, csak megtanulni könnyebb, úgy hogy kevesebbet kell fizessél a festőnek:)
Ez a full kezdőkre vonatkozott.
De a simo 60 kg járól a 125mz 130kg jára is nagyon furcsa átűlni.
Teged hogy mernek raultetni motorra?mert hogy fingot nem ertesz hozzajuk,az most kiderult.
ekkora faszsagot is mar reg hallotam. :)
kezdjuk azzal,hogy amelyik kanyarban egy 300 kilos motorral 240-el tudsz menni,az nem is kanyar,inkabb egyenes.
Ja boldog nönapot!
Szoval én akko nehéz motorral nam tudnék motorozni kezdöként? Bár azé annyira nem biztos, persze lehet hogy a cbr-el köonnyebb lenne, de talán a hyoval nem lehet sokkal nehezebb!
Tényleg.
Boldog nőnapot!!!!!
Mert kb. 5-6 esetben szóltál be, mert azt vélted, hogy én a CBR-t fikázom. Meg szánalmas meg etc., úgyhogy a ragozás oka már régen ez volt.
Helló mindenkinek a lányoknak meg boldog Nőnapot!!
A cbr nek az a lényege hogy könnyű.
Kezdő kismotornak szánták, egy kezdőnél meg nem előny ha a motor nehéz.
Na, ezt azért nem hiszem !
Igaza van andykának, szarjuk le egymást és kész. Mit ragozod tovább ezt a kérdést?
Súly dolgokhoz szólnék hozzá:

Minél könnyebb annál jobb? Ezt hogy sikerült megállapítani? Gyorsulásban esetleg...
Itt a környékünkön - a közelii motorosok kedvenc környékén - van olyan kanyar, amiben egy 1.2-es Bandittal állva lehet hagyni egy 600-as Gixert. A Bandittal simán lehet menni az adott kanyarban 240-nel, kis fapados sportmotor meg már 200-nál leszáll az útról...

Szóval ebből azt akartam kihozni, hogy stabilitásban jó a nagyobb tömeg. Gyorsulásban meg hátrány, de ez van...
Neked se?