Csak annyi zárásnak hogy minnél könnyebb egy motor annál könnyebben kezelhető is....
Persze hogy a nehezebb talán jobban fekszik az úton de amikor a hegyekben motorozol a kkor nagyob szívás a nagy súly mert az nem beesni fog szinte magától hanem azt be kell rakni izomból a kanyarba........ (na ezt most jól megmondtam ).Pláne ha mondjuk ketten ültök rajta..
Szóval semmiben sem előny a nehéz motor..........
Ja vdani de az RG szárazon 90 kiló nem???? Teletankkal számolj!!!!!!!!!!!!!
Akarja a f.szom megvédeni a becsületét! Nekem elég annyi hogy én tudom róla hogy jó kis motor. Más véleménye hidegen hagy ebben a témában. Ezért nem szoktam a fikázó hozzászólásokra reagálni.
te ne a szaros hyosung meg cbrel foglalkozzal hanem a sajatoddal.Uroljel hogy nem tartozol azok koze akik ilyen szardarabert fizettek 600-700EFt ket.Minek teszt?Mit lehet azon tesztelni?Gurul van rajta fek mas emlitesre meltot nem lehet elmondani rola.
Részemről lezárva, sem megbántani, sem felbőszíteni nem akartalak. Én arra reagáltam, hogy TE nevettél a 155+ü.a. súlyon, nem az előzményekre. És a gyakorlati tapasztalataimat írtam le, nem a CBR ellen és a Hyosung mellett kardoskodtam. Nem minden ccm-nek, hanem minden járműnek van meg az ideális súlya. Pl. a VW Corrado-mat azért adtam el, mert túl könnyű volt a nagyon nagy motorhoz. És főleg nagy sebességnél ez igen durván ki is jött.
Aha, persze. Ember!! a CBR és a 125-ös Hyo előnyeiről és hátrányairól beszélgetünk már egy hete ebben a topikban!!!! Olvass vissza addig amikor bekapcsolódtál a beszélgetésbe és nézd meg hogy mire reagáltál és hogy mi volt a téma.
Egyébként ha így is van ahogy mondod (én még nem hallottam ilyenről) szal ha minden ccm-nek megvan az ideális súlya , akkor visszont abban biztos vagyok hogy egy 4T-és 125-ösnek messze nem 170 kiló az ideális súlya, talán még egy 2T-ésnek sem.
A dolog onnan indult, hogy a T. kolléga "röhögött" a 155kg -os gépen, én annyit írtam erre, hogy a +súly előnyös tud soxor lenni. Ami maximálisan igaz is. Aztán a szívére vette a dolgot, (szerintem CBR fikázásnak gondolta), és azóta ragaszkodik a ehhez.
Ez a súly dolog bár igaz, de a gyakorlatban nekem eléggé butaságnak tűnik.
Én mentem sokat vele a Hortobágyon is, ami abszolút sikság, erős széllel, meg egy csomó román kamionnal ötvözve. Nem mondom, hogy nem kellett figyelni rá, bizony néha visszavettem egy picit a tempóból a váltakozó irányú és nagy erejú szél miatt, de nem volt gond ilyesmi miatt. Illetve amennyi bizonytalanságot a kis súly okozott az meg lett volna egy 2xx kilós gépnél is. Szerintem is meg kell tanulni figyelni erre. Ráadásul egy kisebb súlyú gépet könnyebb is megfogni ha bármi van.
A másik meg, hogy bárki bármit mond, a kis cbr futóműve erre a max. 120-as tempóra egyszerűen tökéletes. Nagyon stabilan veszi a kanyarokat. A vékony hátsó gumi pedig szintén jó kanyarban esős körülmények között is, viszont fékezésnél gáz, mert nagyon könnyen megcsúszik! Erre nagyon vigyázzatok.
Milyen "indokot"? Mit is indokoltam? Kapj az agyadhoz, motormárka nélkül annyit írtam, hogy a 155kg-os gép jobban viselkedik a közúti forgalomban sok esetben mint egy 120kg-os. Olvass már vissza, mert nekem úgy tűnik, mintha körömszakadtáig a kis CBR-t védenéd, holott egy szót sem írtam róla. Az embereknek sem akarok semmit sem "beadni", egyszerűen tény, hogy minden sebességhez és járműkategóriához megvan egy ideális súly.
Heló minden motorosnak!Hamarosan megrendezzük a II.csornai motoros találkozót!Mindenkit szeretettel várunk.Egyéb infó:www.ms-csorna.gportal.hu címen... Húzzátok a gázt vazze!:-) Az én címem:taskaszatyor@citromail.hu
De ilyen indokot kitalálni hogy milyen jól is jön az a plusz 20-30 kiló ha esetleg kamion mögött akarnál motorozni?!?! Kamion mögött motorozni életveszélyes! kitakarja előled a kilátást, nem látsz semmit, egyszer csak valami miatt hírtelen fékeznie kell és kész is a motoros matrica a seggén. Kamiont és nagy dobozjárműveket ha lehetséges akkor minnél hamarabb meg kell előzni, nekem ezt tanították a motoros-iskolában. És azért annyi errő még egy 4T-és 125-ösben is van hogy egy kamiont megelőzzön az ember. Miért nem lehet azt mondani hogy a Hyo 20-30 kilóval nehezebb viszont cserébe jobban néz ki (izlés dolga) ehelyet azt akarod beadni az embereknek hogy a közembernek közútra nehéz motor a jó és a hiperkönnyű gépek pedig csak versenyzőknek valók a versenypályára.
Egyébként sem motorvásárlásról volt szó, hanem csak általában a gép úttartásáról írtam. Sőt, senkit sem akartam "megtéríteni" sem. Mindenki olyan gépet vesz, ami tetszik neki/van rá pénze.
Nem haragszom, csak nem értem miért vagy kiakadva, és beszélsz hülyeségeket. Én annyit mondtam, hogy ha egy NAGYOBB TEHERAUTÓ VAGY EGY KAMION MÖGÖTT !!!! HALADSZ, AKKOR IGENIS JÓ DOLOG MÉG +20 KILÓ is. Szembejövő kamionról sehol sem volt szó.
Már ne is haragudj de nagy pancser az aki ilyen szempontokat is figyelembe vesz motorvásárlásnál hogy "Jaj, csak nehogy egy szembejövő kamion lökjön rajtam egyet a menetszelével!!!" Még egy autót is meglök egy nagyobb sebességgel érkező kamion, nem hogy egy motort(legyen az 200 vagy 100kiló) ezen ez a plusz 20-30 kiló nem változtat. Ezt meg kell tanulni kivédeni és kész.
Ne haragudj, de összesen hány darab nagyobb testű 125-ös 4T gépen ültél már? Esetleg Hyosung-on? Én kipróbáltam kíváncsiságból a kis CBR-t is, bár kicsit viccesen néztem ki rajta. És az a +20-30 kg igenis nagyon sokat tud számítani a normál közlekedésben. A sebesség növekedésével az önsúly egyre nagyobb szerepet kap az úttartásban. És nem kell, hogy kamion menjen előtted 100-nál, elég egy nagyobb teherautó is, rögtön érzed a különbséget.
Persze hogy a nehezebb talán jobban fekszik az úton de amikor a hegyekben motorozol a kkor nagyob szívás a nagy súly mert az nem beesni fog szinte magától hanem azt be kell rakni izomból a kanyarba........ (na ezt most jól megmondtam ).Pláne ha mondjuk ketten ültök rajta..
Szóval semmiben sem előny a nehéz motor..........
Ja vdani de az RG szárazon 90 kiló nem???? Teletankkal számolj!!!!!!!!!!!!!