Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CSak lusta :D 125-ös gép és a nyomték, hahaha
Bakker,ha szereted a visszavaltas nelkuli elozeseget,vegyel robogot,ott aztan nem kell valtanod egyet sem.
Isten azert teremtette a labunkat es a kezunket,hogy valtsunk vele!
Teljesen egyértelmű a 125-ös...

De én szeretem magam alatt érezni az erőt, visszaváltás nélkül előzni, annak tudatában, hogy még mindig van bőven tartalék a gépben.
Ja, és utálom az 5számjegyű fordulatszámokat.
Nekem a nyomaték kell.

De igen, a 125-öst könnyebb döntögetni egyik kanyarból a másikba...
Hát gondolom milyen a 97kg ugy érzed mintha nem lenne semmi alattad.......
Na azt ultrakönnyű dönteni az biztos!!!!!!!!!!!!!!
Ezt az oldalt én csináltam aki akkar nézen körül.
125-ossel?

Ne tudjatok meg milyen jo erzes volt visszaulni az NSR-re az apam TL-je utan.
Ezert is felek most egy picit az NS-tol,mert az nehezebb,mint az NSR.
Viszont a CR- konnyebb. 97 kg. Ha nem figyelsz ugy bedontod,hogy a kormanya is leer.
Jo egy rövid kérdés de őszintén válaszolj!!!!!!!!!:::
Mit könnyebb vezetni (ugy kérdezem hogy melyikkel boldogulsz könnyebben a legtöbb élethelyzetben a közutakon): Egy 125-ös sportmotort vagy például az általad egyszer említett 1.2-es Banditot.
Csak erre válaszolj..........
Kár, hogy Mr2T másra válaszolt, mint amiről én beszéltem...
Közúton pedig nem gyorsabb a Supermoto...
(mert hát Te az előző hozzászólásodban közútről beszéltél...)
Na és miért fordulkékonyabb????????,
Mert teljesen más a villaszög,tengelytáv,motor hossza stb stb.....
Ja és az előző hozzászólásomnál én közútról beszéltem nem lezárt pályáról!!!!!!!

És Mr2t nek igaza van a német autók seb. korlátozásával......
Audi es a tobbi nemet auto (Porschet kiveve) azert tilt le 250-nel,mert az autogyarak megallapodtak kozosen ebben. Mivel a nemet autopalyakon nincs sebesseg korlatozas,akar 340-nel is mehetnel rajtuk,viszont az mar tul veszelyes.Ezert dontottek emellett.
"Nyilván azért mert az erőhátrányát a jóval kissebb önsúllyal ellensúlyozza és még könnyebben dönthető illetve csúsztatható és szintén csak azért mert rohadt könnyű......."

Köszi. Most már értem.

A Supermoto azért gyorsabb a 600-as sportmotornál a gokartpályán, mert sokkal könnyebb. (kerek 10 kilóval könnyebb a KTM LC4 a 600-as Gixernél...)
A Supermoto azért gyorsabb a 600-as sportmotornál a gokartpályán, mert jobban dönthető.
(tényleg?!)

És annak semmi köze az egészhez, hogy a Supermoto sokkal fordulékonyabb...
Akkor most már mindent értek.
Jolvan Safee de a gixert nem gokartpályára tervezték...........
Ja és biztos azért veri el a supermoto mert legalább 200kiló
Nyilván azért mert az erőhátrányát a jóval kissebb önsúllyal ellensúlyozza és még könnyebben dönthető illetve csúsztatható és szintén csak azért mert rohadt könnyű.......
Egy 200+ kilós motor olyan lenne a gokartpályán mint elefánt a porcelánboltban..........
Most saját magadnak mondtál ellent mert egy suprmotoval példálódzól ami ugye szuperkönnyű és bivalyerős!!!!!!!
"A nagyobb tömeg esetén nagyobb a leszorítóerő. Ez hihetetlen?" -re reagáltam. Nem bántásiból, de ez így tényleg értelmetlen. De nem akarok OFFtopicot már megint a CBReseknek, szal abba is hagytam
A Te kritikádat viszont már nem éreztem építő jellegűnek...
De azért köszi.
Ja, a kamion teljesen más dolog, mert magas és felborul!
Azon túl, hogy komoly rúgóútja van, míg az F1-es autónak semmi rugóútja nincs...
Az építő jellegű kritikával nincs is semmi bajom.

A probléma az, hogy látom itt mindenki csak a szpíd kategóriával foglalkozik. Az teljesen kizárt, hogy bármi is jobb legyen a szpídnél...
De mi abban a bonyolult, hogy a sportmotor könnyű, feszes a futóműve, és a legkisebb hullámos szakaszon lepattog az útról?

Pályán egyértelműen jobb, ott jól érzi magát.Ha olyan kanyarról van szó, ahol térdig kell dönteni, ott is jobb. Hiszen sportmotor.
De nem minden terület az övé! Csak ezt itt nem ismerik el...
Igen, nyiss ki egy fizika könyvet Ajánlanám: Nagy Károly - Elméleti mechanika c. művét
Neharagudj,ha hozzászólok a véleményedhez,de:a leszorító erő.és az önsúly két különböző dolog!Ha egy könnyű autót-motort a légáramlatok tartanak a talajon,attól könnyebben fordul el adott íven,mint egy nagyobb öntömegű jármű,mivel nem hat rá akkora tehetelenségi erő!De ez csak fizika órán ragadt rám,kb 6. álttalánosban!Írhatnám példának azt is,miért megy el egy kanyarban az F1-es autó,és miért sodródik ki egy kamion,UGYANAKKORA SEBESSÉGNÉL?!(Mondjuk,hogy a kamion is racing,és vannak leszorító szárnyak rajta!)Mindettől függetlenűl,egyvalamit még hozzáfűznék:néha gondolkozz el azon,hogy Neked még nincs akkora rutinos múltad,mint a Nálad pár évvel idősebb,versenyző motoros tásaidnak!Neked még csak jövőd van,és nem árt,ha elfogadsz pár jótanácsot a tapasztalatból hozzászólóktól!Amúgy mindenki úgy megy a falnak ahogy neki jól esik!
Hali
Mi ebben a bonyolult?

Szerintetek miért van az, hogy az A8-as Audi 250-nél tilt, de egy 700kg-os sportkocsit nem engednek eddig menni?
Az F1-es autók is könnyűek, de valamiért tele rakják őket leszorítószárnyakkal. Lehetséges, hogy a tapadás miatt?!

A nagyobb tömeg esetén nagyobb a leszorítóerő. Ez hihetetlen?
Szerpentinen biztos. De én nem szerpentinről beszélek.
Gokartpályán mondjuk a Supermoto is elveri a sportos futóművel rendelkező Gixeredet...
Hát az azért nem ugy van...........
A jó kanyarsebességhez többféle dologra van szükség pl egy penge feszes jól beállított futóműre jó gumikra és kellő dönthetőségre..........Ezt bármelyik jó speedmotor produkálja nuku erőlködés nélkül....... Egy túramoton mindent megtalálsz csak sportos futóművet nem és anélkül mehetsz a picsaba....................
Hát a sisakom rátenném hogy egy szerpentines szakaszon egy 600-as Gixer körbemotorozná 10szer az 1.2-es Banditot az biztos!!!!!!!!!!!!!!
Nehéz is elhinni Te PROFI!
A gixer könnyű, így a motor+pilóta együttesnek nagyon fent van a súlypontja. Ha nekem is csak így mondanák, hogy egy böszme túramotor gyorsabb a kanyarban, mint a sportmotor, valszeg én sem hinném el.
"125-ös könnyű, fordulékonyabb stb. úgy dobja be a kanyarba ahogy akarja."

Élesebb kanyarokban igen, ez a helyzet.