Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

befehéredik és soha nem fog "lebarnulni" persze függ attól hogy mennyire égett meg...ezt így nehéz megmondani
nemtudom még.... imádom a cbrt nagyon jo motor csak mehetne gyorsabban a drága ennyi a baj vele... amugy ha megégette a vádlim a kipu az elmúlik valaha? vagy örökre ottmarad?
Cseréld le az rs-re!
az megy rá amint meglesz A1... de dönthetek h megtartom ezt v bátyám rsét... tom h az kevésbé megbízható de teljesítményre jobb... viszont azsem régi 2005.08. és bátyám az első tulaj szal tom h mivan vele... ezért gondolkodok erősen h milegyen...
Én amikor szervízbe megyek az M0-ás körgyörün szoktam menni vele 120-130at , jó mondjuk az ennyémben nem 1000, hannem 22000km van , de tavaly amikor jöttem haza Sárvárol akkor átlagban 130-140es tempoban tudtam menni , gyári állapotban , igaz ráfekve a motora szakadó esőben !
tán rendszám a ciberkére?
Mert? Miylet veszel vagy mi lesz?
jajam:) bármi megtörténhet:)) de lehet h nemsokáig lesz már hondám.... rajtam múlik a dolog:S még alszok rá párat
nem én nem ismerem cbr girlt :)
de még bármi megtörténhet
És te meg cbr 125 girl barátnők vagytok?
Mondjuk én haverom a Rolly nem nagyon írkál ide, pedig ráérne, csak nem tartja olyan jónak ezt a társaságot, bár nemtmudom miért.....
cuki kis libakergető, de imádom
KLASSZ
I felénk is van 1 db ilyen színű cbr De elég fura a mi városunkba elvileg 2 feketének 1ilyen kékezüstpirosnak, 2 pirosfeketénekaminek ezüst az alja + 1narancssárágának + az én repsolomból 1-nek. Csak az a fura hogy a haveromén meg enyémen kívül nem találtuk meg a többi cbr-t, pedig ha ez a 4-5 ember akik biztos Szombathelyiek velünk együtt jó kis csapat lenne de reménytelen hogy összefutunk velük pedig ez nem egy nagy város
ugyanolyan CBr em volt mint ami neked van!
meg bizony ! én vagyok a gyorsabb ! hahaaaaaaaa


vooooooooootttttmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Oksi kössz a válaszokat! MÁr tiszta mit kell és hogy csinálni ezután
na doky megelőzőtt
elég világosan elmondták, hogy huzhatod, de ne HOSSZÚ TÁVON, csak IDÖNKÉNT ereszd neki. Egyébként ezek a motorok már a gyárban be vannak járatva, és miután mi is 1000 km-ig vigyázunk rá, szerintem már nyugodtan megfeledkezhetsz NÉHA a sebeségedről.
sose foglalkozz vele hogy azt a motort a gyárban úgynevezett tartósteszten (long test) szanaszét pörgették és tesztelték hogy lássák van e vmi baja majd ezután rakták bele a motorodba! a bejáratás már nem a motor bejáratásáról szól hanem arról hogy te szokj hozzá a motorhoz és ne eszetlenül menj egy számodra tök új vassal! szóval nem kell aggódni ! ha vered neki akkor sem lesz semmi baja!
Bocs hogy enniyszer visszakérdezek erre a járatás témára de mindenki mást mnd és szeretnék valmi arany középutat levonni az egészből.
És csak nappal szándékozol ott lenni? Mert szombat este lesz tankcsapda, me gmiegymás finomság PÉnteken meg nemtudom h ott leszek e, mert akkor meg a lord-re mennék szívesen...
Csak még a szállásba variállunk, de lehet ott s ealszunk.
Visszatérve a járatásos témához, mostbírja nekem a 90-100-as utazót ugye? ott csak 7000-et pörög!
Hagyd már abba.
persze,mert egy kalap szar
nem is megy 120at ott kezdődik
Ez a gép sose hal meg. Nem egy foson ülsz.