Száguldozó, a kipuff hangolásról mondanál valaki bővebb infót?
Kalas, ez egy 4T-és motor, emiatt gyenge viszont a blokkját se olyan egyszerű megsütni. simán lehet vele non-stop koppon menni. A víz se forr fel benne.
A kipuffogó cakumpak 55 000 ft volt ( 47 000 Ft a dob, 3 000 a ki szállitás, 5 000 ferakás és hangolás)
A celuksz meg azért van mert elengedte a a ragasztás mert egyszer már eltört a bura és most ideiglenesen igy lett megoldva!!!
Be mész bármelyik gumishoz akki motorokal is foglalkozik és kész!!!!
Én is most cserélem le a gyári gumikat, mert a gyári hátsó gumim multhéten szerdán defektes lett és most csak egy ideiglenes gumi van rajta!!!!
Amugy egyel nagyobb lesz elöl is meg hátul is!!!
110/80 17 és 90/80 17
..... hát ez olyan mint amikor Norissal mentünk hungaroringre. MOndom neki, majd tankolnom kell előtte egyet, meg utána is. így néz rám: Nekem most nem kell, mult héten tankoltam... ja boccs
Hehe, múlthéten 170 km-et mentem 3 liter benzinnel És az a mókás ,hogy csak annyit tettem, hogy bedobtam a váltót 6.-ba és full szabályosan közlekedtem
Félrelértés ne essék, tudom hogy a motorozásnak nem ez a lényege és ha hétvégi élvezet motorozásról van szó akkor énis tépem neki ahogy lehet, de most a héten csak munkábajárásra használtam a gépet és a csúcsforgalomban nem nagyon szeretek pattogni.
Kalas, ez egy 4T-és motor, emiatt gyenge viszont a blokkját se olyan egyszerű megsütni. simán lehet vele non-stop koppon menni. A víz se forr fel benne.