Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettetek.
Várom a következő túra időpontját. Képeket lehet valamikor látni az előzőről? Köszi mindenkinek mindent Viktor
Természetesen én is fújom rendszeresen (eddig a zsírspray jött be leginkább), de hozzáteszem, én nem kíméletes üzemmódban közlekedem. Bejáratáskor még finom voltam, de azóta már nem óvatoskodok. A motorozás nem erről kell, hogy szóljon. KisCBR is jobban szereti, ha haladunk.
hali ,nekem 8700km van a gyári láncban 1x állítottam még csak rajta 1 kicsit, 500km ként fújóm spray-vel , mindig meg szoktam nézni nem nem nagyon nyúlik eddig :) (kip-kop)
nekem did láncom van és most tartok 8500kmnél még nem is kellet feszítenem egyszer se a láncon bár nekem valamivel erősebb láncom van mint nektek a 125-ön
Üdv! Elmondom én mit csináltam, aztán döntesz (vagyis követed a példámat). A gyári szett 13000 km-t bírt ki. A Honda szervizben 25k-t mondtak a gyári szettre, na mondom, az sok. Erősített DID láncot akartam, de csak erősített JT volt. Az első-hátsó lánckerék (szintén JT) + a lánc 8600 Ft volt összesen. Most kell újra cserélnem, de a lánckerekek kibírnak még egy láncot, vagyis csak láncot cserélek. A lényeg: az utángyártott, erősített JT-vel eddig elmentem 7600 km-t, de még egy párszáz benne van, vagyis 8-8500-öt vígan el fog menni. És hangsúlyozom, most csak láncot kell cserélnem kb. 4600 Ft-ért. Tök fölösleges háromszor annyiért láncot venni, ha csak 1,5x annyit megy el.
Szerintem vegyél sima erősítettet. Annyival nem mészel többet az xessel és te nem is vagy az a vadul széguldozó fajta és majdnem 3 szor cserélhetsz addig erősített láncot az x árán.
mi leszedtük a kormányról a kapcsolót. szétkapod és ha mást nem is , felfordítod és akkor kiugrik refi állásból,ha nyomkorászod finoman.
Gyakori probléma ,megszorul a müanyag, ha szétszedted pucold i ki hátha az a baj!
Szevasztok! segitségre lenne szükségem! a reflektorom folyamatosan világít és nem tudom átkapcsolni tompítottra, tud valaki valami tippet adni hogy lehetne megoldani? illetve van valakinek bontott refi kapcsolója vagy az egész doboz? NAGYON SÜRGŐS! előre is köszi a segitséget!
Láncszett csere előtt állok. Ajánlottak DID láncot 4800 (sima), 6200 (erősített) és 16300 (x gyűrűs) Ft-ért.
Van-e valakinek tapasztalat ezekről? Ér-e annyival többet az x gyűrűs az erősítettnél, hogy érdemes legyen a 10000 Ft-os árkülönbséget bevállalni?
Veszel egy új indexet! ___ jön a kérdés de hoooool?
1----google---cbr 125 index , 2453322343432 találat 0,0003 mp alatt.
2---- besétálsz a hondába --- csókolom egy indexet szeretnék a motoromra- tessék......
A régi leszereléhes imbusz kulcs kell 4-5-6 nemtudom már melyik én csak meghuztam,nem kellett cserélni. Egy csatlakozó pedig tuti van,az indexnél vagy a madzagot kell belefűzni az
új indexbe.
Lenne egy olyan problémám hogy a bal oldali indexem sérült, még egy régebbi csúszás után javítva volt de most elhagyta magát. Milyen módon lehetne javítani ezt házilag hogy ne kelljen szerelőhöz vinni?
Csak szeretném tudni hogy van e rá mód ha nincs akkor elviszem a szerelőhöz.
Előre is köszönöm!
Hévégén tennék egy kisebb túrát Pest megyében illetve annak környékén, ha valaki szeretne csatlakozni, akkor jelezze hogy melyik nap érne rá