Ha hiszitek,ha nem szabály ide oda nekem ez van belezsúfolva:
Elsősegélycsomag,izzókészlet,2db láthatósági mellény,gyári szerszámkészlet,1db tartalék gyertya,+2db szerszám (T-gyertyakulcs,racsnis csavarhúzó,cserélhető bitfejel)
Kepesmotoron láttam egy hirdetést cbr bontott alkatrészei a képen volt kipufogó is,nem tudom megvan e még a srácnak...
Érdekes. A rendőrök is megnézik vajon tényleg hogy ott van e az E szám? Keresgéltem a neten gyári dobot, de nem találtam sehol. Hol lehetne keresni akár használt gyári dobot? Bár nem szívesen cserélném le a gyönyörű hangot adó dobot vissza a gyárira :) Esetleg csak a vizsga napjára a CBR motoros társadalomtól tudok e kölcsön kapni gyárit pár baráti sörért? :) (szerencsére még odébb van a vizsga de érdeklődök a dolog iránt, mert úgy hallottam hogy lehet hogy évente akarják tartani a szertartást hogy még több pénzt le tudjanak húzni)
Volna még 1 egyszerű kérdésem: műszaki vizsgán és közúti ellenőrzésen, megnézik e az izzókészletet? Ti tartotok e a motorban pót izzókat (ha igen hova zsúfoljátok be)? Ugye azt tudjuk hogy elvileg kellene lennie a motorban valahol egy tartalék izzókészletnek...
szerintem karbis 2005 körüli 34ezerrel és trafó hibája lesz :D
ha sejtem 30-nál kimaradt a szelephézag állítás meg a gyertyaellenőrzés. De ez csak tipp. :D
Szia!
Elsősorban a relét nézném meg, látható e rajta oxidáció vagy kopás.
Második a generátor, harmadik az akkumulátor.
Illetve szeretnék kérni egy km-er óra állást és egy évjárot. (Esetleges szelephézag karbiszinkron gyertyahiba kizárása miatt.)
Mindenkinek:
Hibánál sokat segít ha írtok évjáratot, km-óra állást, így könnyebben tudunk tanácsot adni. Aki meg nálam nagyobb szaki vagy hosszabb ideig volt ilyen motorja kapásból vágja rá a megoldást!
Szia!
Nem érdemes, rosszabb lesz a menet stabilitás illetve több fogyasztás.
Ha annyira zavar a gumiméret akkor szerezz be egy NSR 125 felnit és arra mehet a nagyobb gumma.
Örülök hogy rendbe van a motorod. A kérdésem az lenne, hogy a vizsga során mértek e károsanyagkibocsájtást?
Szerintetek tuning dobbal (amin nincs semmilyen szám, azt sem tudom hogy katalizátoros-e) átmehet e a motor a vizsgán?
Olvastam hogy járt társunk akit megbüntetett a két rendőr motoros. Tényleg büntethetnek tuning pufóra ilyen durván?
Végülis a kérdésem: hol lehetne használt cbr125 gyári dobhoz jutni? Szerintetek ugyanolyan katalizátor van a 2004-es és 2007-es dobban is? Mert ha jól sejtem a 2004-es dob felmegy a 2007-es motorra is.
Előre is köszi! Széles utat! Jó motorozást a hétvégére!
Hello valakinek van tapasztalata gyárinál nagyobb gumival pl én 110/70-en gondolkodok. akinek esetleg volt vagy van nagyobb gumija az leírhatná a véleményét köszönöm.
helo....
az en problemam az h nem indul a moci ...
tettem bele uj akumlatort, mukodott egy hetig es azt annyi...
mi lehet a problema?
es meg azt szeretnem megtudni h a fek lampa csak az elso feknel gyul ki es a hatsonal nem?ez igy okes?
Persze mielőtt vittem volna műszakira előtte két nappal átnéztem a gépet,jött is a meglepi.Hátsó gumi defeketes...elvittem gumishoz szögfoltozták...nemtudom menyire látszik a képen de valyon a javítás melleti gumi kidudorodás normális?
Üdv mindenkinek,na ma voltam műszakiztatni a motort,pár tapasztalat.
Mielőtt vittem a motort új elsősegélycsomag(bár nem nézték meg,de amúgy is cserés volt mert lejárt volna)
Világító berendezésekeket átvizsgáltam(nem nézték meg műszakin-bár biztos van ahol megnézik!)
Viszont,meglepődtem mikor lefotózták minden oldalról,alvázszám,motorszám,km-állás(azt hittem ezcsak eredetvizsgán csinálják)-hozzáteszem alvázszámot fényképezővel alig tudták lefotózni,gyári védőfóliát is letépték)
Lefotózták a kipufogó tanusítvány számát:(HM KPP E1 E13)
És megdöbbenésemre felrakták a motort fékpadra....
Igaz tegnap volt teljes rendberakás fékügyileg(fékfolyadékcsere,fékpofák felcsiszolása(picit volt üveges)
úszóágyazás pucolása,kenése,féknyereg pucolás
Elsősegélycsomag,izzókészlet,2db láthatósági mellény,gyári szerszámkészlet,1db tartalék gyertya,+2db szerszám (T-gyertyakulcs,racsnis csavarhúzó,cserélhető bitfejel)
Kepesmotoron láttam egy hirdetést cbr bontott alkatrészei a képen volt kipufogó is,nem tudom megvan e még a srácnak...
nem kell más... még a nagy A-hoz sem.
Volna még 1 egyszerű kérdésem: műszaki vizsgán és közúti ellenőrzésen, megnézik e az izzókészletet? Ti tartotok e a motorban pót izzókat (ha igen hova zsúfoljátok be)? Ugye azt tudjuk hogy elvileg kellene lennie a motorban valahol egy tartalék izzókészletnek...
ha sejtem 30-nál kimaradt a szelephézag állítás meg a gyertyaellenőrzés. De ez csak tipp. :D
karbis vagy injektoros változatú a motorod?
Elsősorban a relét nézném meg, látható e rajta oxidáció vagy kopás.
Második a generátor, harmadik az akkumulátor.
Illetve szeretnék kérni egy km-er óra állást és egy évjárot. (Esetleges szelephézag karbiszinkron gyertyahiba kizárása miatt.)
Mindenkinek:
Hibánál sokat segít ha írtok évjáratot, km-óra állást, így könnyebben tudunk tanácsot adni. Aki meg nálam nagyobb szaki vagy hosszabb ideig volt ilyen motorja kapásból vágja rá a megoldást!
Nem érdemes, rosszabb lesz a menet stabilitás illetve több fogyasztás.
Ha annyira zavar a gumiméret akkor szerezz be egy NSR 125 felnit és arra mehet a nagyobb gumma.
Sportdob amin nincsen E jelzés (PL E4) nem mehetne át a műszaki vizsgán. Mégis van ahol átengedik. KPM-nél például fotózzák is.
Örülök hogy rendbe van a motorod. A kérdésem az lenne, hogy a vizsga során mértek e károsanyagkibocsájtást?
Szerintetek tuning dobbal (amin nincs semmilyen szám, azt sem tudom hogy katalizátoros-e) átmehet e a motor a vizsgán?
Olvastam hogy járt társunk akit megbüntetett a két rendőr motoros. Tényleg büntethetnek tuning pufóra ilyen durván?
Végülis a kérdésem: hol lehetne használt cbr125 gyári dobhoz jutni? Szerintetek ugyanolyan katalizátor van a 2004-es és 2007-es dobban is? Mert ha jól sejtem a 2004-es dob felmegy a 2007-es motorra is.
Előre is köszi! Széles utat! Jó motorozást a hétvégére!
az en problemam az h nem indul a moci ...
tettem bele uj akumlatort, mukodott egy hetig es azt annyi...
mi lehet a problema?
es meg azt szeretnem megtudni h a fek lampa csak az elso feknel gyul ki es a hatsonal nem?ez igy okes?
Érdemes elolvasni: Motorkerékpárok fékvizsgálata
Mielőtt vittem a motort új elsősegélycsomag(bár nem nézték meg,de amúgy is cserés volt mert lejárt volna)
Világító berendezésekeket átvizsgáltam(nem nézték meg műszakin-bár biztos van ahol megnézik!)
Viszont,meglepődtem mikor lefotózták minden oldalról,alvázszám,motorszám,km-állás(azt hittem ezcsak eredetvizsgán csinálják)-hozzáteszem alvázszámot fényképezővel alig tudták lefotózni,gyári védőfóliát is letépték)
Lefotózták a kipufogó tanusítvány számát:(HM KPP E1 E13)
És megdöbbenésemre felrakták a motort fékpadra....
Igaz tegnap volt teljes rendberakás fékügyileg(fékfolyadékcsere,fékpofák felcsiszolása(picit volt üveges)
úszóágyazás pucolása,kenése,féknyereg pucolás