Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha hiszitek,ha nem szabály ide oda nekem ez van belezsúfolva:
Elsősegélycsomag,izzókészlet,2db láthatósági mellény,gyári szerszámkészlet,1db tartalék gyertya,+2db szerszám (T-gyertyakulcs,racsnis csavarhúzó,cserélhető bitfejel)

Kepesmotoron láttam egy hirdetést cbr bontott alkatrészei a képen volt kipufogó is,nem tudom megvan e még a srácnak...
szia. kötelező tartozékok: elsősegélycsomag.
nem kell más... még a nagy A-hoz sem.
Én voltam akit megbüntettek,de nem csak a dob miatt hanem belekötöttek amibe csak beletudtak.
Érdekes. A rendőrök is megnézik vajon tényleg hogy ott van e az E szám? Keresgéltem a neten gyári dobot, de nem találtam sehol. Hol lehetne keresni akár használt gyári dobot? Bár nem szívesen cserélném le a gyönyörű hangot adó dobot vissza a gyárira :) Esetleg csak a vizsga napjára a CBR motoros társadalomtól tudok e kölcsön kapni gyárit pár baráti sörért? :) (szerencsére még odébb van a vizsga de érdeklődök a dolog iránt, mert úgy hallottam hogy lehet hogy évente akarják tartani a szertartást hogy még több pénzt le tudjanak húzni)
Volna még 1 egyszerű kérdésem: műszaki vizsgán és közúti ellenőrzésen, megnézik e az izzókészletet? Ti tartotok e a motorban pót izzókat (ha igen hova zsúfoljátok be)? Ugye azt tudjuk hogy elvileg kellene lennie a motorban valahol egy tartalék izzókészletnek...
szerintem karbis 2005 körüli 34ezerrel és trafó hibája lesz :D
ha sejtem 30-nál kimaradt a szelephézag állítás meg a gyertyaellenőrzés. De ez csak tipp. :D
Sorry a helyesírásért csak siettem
Első/hátsó féknek is van kapcsolója külön,természetesen hátsó féknél is égnie kell,nemcsak elősnél.

karbis vagy injektoros változatú a motorod?
Ez nem kérdés,maradj a gyári gumiméreteknéll erre a felniméretre ez való.
Nem,nem mértek károsanyagot,bese indították,kivételesen siettek mert világítást se nézték meg...viszont pl kipufogó jelzést fotózzák!
Szia!
Elsősorban a relét nézném meg, látható e rajta oxidáció vagy kopás.
Második a generátor, harmadik az akkumulátor.

Illetve szeretnék kérni egy km-er óra állást és egy évjárot. (Esetleges szelephézag karbiszinkron gyertyahiba kizárása miatt.)


Mindenkinek:
Hibánál sokat segít ha írtok évjáratot, km-óra állást, így könnyebben tudunk tanácsot adni. Aki meg nálam nagyobb szaki vagy hosszabb ideig volt ilyen motorja kapásból vágja rá a megoldást!
Szia!
Nem érdemes, rosszabb lesz a menet stabilitás illetve több fogyasztás.
Ha annyira zavar a gumiméret akkor szerezz be egy NSR 125 felnit és arra mehet a nagyobb gumma.
Szia!
Sportdob amin nincsen E jelzés (PL E4) nem mehetne át a műszaki vizsgán. Mégis van ahol átengedik. KPM-nél például fotózzák is.
Üdv.!

Örülök hogy rendbe van a motorod. A kérdésem az lenne, hogy a vizsga során mértek e károsanyagkibocsájtást?
Szerintetek tuning dobbal (amin nincs semmilyen szám, azt sem tudom hogy katalizátoros-e) átmehet e a motor a vizsgán?

Olvastam hogy járt társunk akit megbüntetett a két rendőr motoros. Tényleg büntethetnek tuning pufóra ilyen durván?

Végülis a kérdésem: hol lehetne használt cbr125 gyári dobhoz jutni? Szerintetek ugyanolyan katalizátor van a 2004-es és 2007-es dobban is? Mert ha jól sejtem a 2004-es dob felmegy a 2007-es motorra is.

Előre is köszi! Széles utat! Jó motorozást a hétvégére!
Hello valakinek van tapasztalata gyárinál nagyobb gumival pl én 110/70-en gondolkodok. akinek esetleg volt vagy van nagyobb gumija az leírhatná a véleményét köszönöm.
helo....
az en problemam az h nem indul a moci ...
tettem bele uj akumlatort, mukodott egy hetig es azt annyi...
mi lehet a problema?
es meg azt szeretnem megtudni h a fek lampa csak az elso feknel gyul ki es a hatsonal nem?ez igy okes?
A hivatalos mérést én is tudom,de meglepő volt meg is nézték
Féket már igen régóta mérnek motoron,legalábbis már mikor én első motorom vittem vizsgára kb 7-8 éve már bizos mértek.
Köszönjük szépen! Ezek hasznos infók voltak!
Remek az útiterv benne vagyok. Viszont akkor menjünk Pátka felé haza, tudok arra egy nagyon kellemes utat! Mikorra tervezzem az indulást?
Közbe kicsit jobban tájékozódtam a méréssel kapcsolatban:
Érdemes elolvasni: Motorkerékpárok fékvizsgálata
Persze mielőtt vittem volna műszakira előtte két nappal átnéztem a gépet,jött is a meglepi.Hátsó gumi defeketes...elvittem gumishoz szögfoltozták...nemtudom menyire látszik a képen de valyon a javítás melleti gumi kidudorodás normális?
Üdv mindenkinek,na ma voltam műszakiztatni a motort,pár tapasztalat.
Mielőtt vittem a motort új elsősegélycsomag(bár nem nézték meg,de amúgy is cserés volt mert lejárt volna)
Világító berendezésekeket átvizsgáltam(nem nézték meg műszakin-bár biztos van ahol megnézik!)

Viszont,meglepődtem mikor lefotózták minden oldalról,alvázszám,motorszám,km-állás(azt hittem ezcsak eredetvizsgán csinálják)-hozzáteszem alvázszámot fényképezővel alig tudták lefotózni,gyári védőfóliát is letépték)
Lefotózták a kipufogó tanusítvány számát:(HM KPP E1 E13)

És megdöbbenésemre felrakták a motort fékpadra....
Igaz tegnap volt teljes rendberakás fékügyileg(fékfolyadékcsere,fékpofák felcsiszolása(picit volt üveges)
úszóágyazás pucolása,kenése,féknyereg pucolás