én tavaly rendeltem hozzá, és nem volt drága. Mennyél be és kérdezd meg! amúgy melyik van eltörve?Én anno asszem a jobb és bal fejidomot meg azt a kis pici háromszöget vettem meg. meg lehet még egy oldal idomot, de abban nem vagyok biztos, de olyan 24 ezer volt talán, de hétvégén majd megnézem, mert nem nagyon emlékszem. De nem volt drága szer., mert ugye a matricázás is benne van meg ugye nem kell szinre fújni miután meghegesztgettétek. Végülis a te dolgod, de mondom kb ennyi volt, de hétvégén megnézem neked.
Szerintem az idomot ne csináltasd meg, mert a legalsó idomot kivéve, rohadt olcsó a hondában a rendes gyári és ezért tök felesleges hegesztgetni meg festetni. Hondába bemész és pár napon belül meg is van.
A 100/80 a gyári méret... ehhez annyit tennék hozzá, hogy a gyárban nem véletlenül raktak rá ekkorát! Szerintem érdemes gyárit hagyni! De aztán kitudja!
Elég bele, de most a Racin 400Ft-al drágább, szerintem sokkal jobb ha azt veszel bele, az 10W50-es! Gumit én az R17.hu-n ajánlok, continental már van 10körül! A nagyvas.hu-n találsz mindent a motorhoz!
Sziasztok!
Nemrég vettünk barátnőmnek egy kis CBR-t, s ezúton szeretnénk bekapcsolódni mi is a fórumba. A mocit én fogom felkészíteni, kicsit rendbe rakni, hogy még hosszabb és szebb élete lehessen nálunk! Talán, egy kicsit elhanyagoltabb a gép, mint kora tükrözi, (2006-os, 14ezer km) de azért nagyon jó kis gép! Szeretnék jó pár kérdést intézni felétek, melyekben szívesen veszek bármi nemű segítséget! Én is utána olvasgattam egy kicsit, de ti azért gondolom, már jobban benne lehetek a dologban! Akarok egy teljes „szervizt” csinálni a mocin. Milyen olajat javasoltok, mi kell az olaj cseréhez, s általában hol lehet hozzá a legolcsóbban alkatrészt kapni (Bpesten). Levegőszűrő, teljes lánc szet, hol mit, mannyiért érdemes nézni? Gumi cserére is megérett, érdemes-e (ill. szabad hátra, nagymotor első 110/80-ast rakni?) –Nem akarunk gyári méretet, mert elől most is 90/80 van, s így elég vékonyka lenne hozzá a hátsó. El van törve a kuplung oldali tükör kar, ezt csak márka kereskedőnél lehet rendelni? Gondolom, mindegyiknél 1 árba van. Sajnos az idom egy két helyen sérült, törött. Pest, vagy környékén tudtok olyan javítóst, aki aránylag olcsó, de szépen dolgozik? Most elég kokányolt a javítása, ezeket is helyre szeretném hozatni. 50-es papírokkal vettük, hogy lehet a biztosítást megkötni, mi kell hozzá, s ha rendőr igazoltat, mik a tapasztalataitok, mit kell mondani? Ha nagyon nehezen vált, csak úgy hogy fel kell pörgetni, az mire utalhat? A tank sérűlt, horpadt, esetleg tudtok vkit aki ezen tankok javításával foglalkozik? Tudtok matrica beszerző helyeket, ahol a gyárival azonos matricákat meg lehet venni olcsóbban?
Bocs a sok kérdésért, remélem lesz kedvetek válaszolni!
hát az ábrát nézve nem mutatja, hogy a tengely csavaron furat lenne tehát arra tudok következtetni, hogy az 1 menetes szár a vénén 1 vastagabb alátéttel. szerintem ezt csak 1be lehet cserélni. nem lehet olyan nagyon drága. Ha nem így van akkor bocsi, de én a rajzból erre tudok következtetni
Nekem sem megy bele 1 liter, kicsivel kevesebb kb 9dl, nem jön ki belőle több, még ha egy órára ott hagyom hogy csöpögjön akkor sem, meg ha megdöntögetem akkor sem, amúgy meg az olaj színe nem annyira befolyásoló, hanem inkább a viszkozitása ami a lényeg
Sziasztok! A jobb láncfeszítő csavarom eltört! Egy kisdarab menet maradt benne meg rajta az anya! Lehet cserélni a menetszárat vagy hogy lehet megoldani? Aki tudja írjon kösy
NAGYON FONTOS LENNE!
Köszi a segítséget.akkor arany közép utat választom 5ezer múlva lecserélem. ami benne volt azzal az előző gazdája ment el majdnem 6ezret én meg még 500at beleraktam és még egész tűrhető színe volt, de nem ment bele az 1 liter amit a könyv írt pedig hagytam kicsepegni. kb 8deci ment bele és szinten van.
Én castrol power 1 racing-et szoktam beletenni, 10W50eset, és elvileg szervíztől függ, van amelyik 4ezret mond, van amelyik 6ot! Én 6ezrenként szoktam és tökéletes! Gratula a jogsidhoz, én azt hittem, hogy már megvan!
Bár lehet, hogy nekem más az olcsó fogalmának a jelentése!
Nemrég vettünk barátnőmnek egy kis CBR-t, s ezúton szeretnénk bekapcsolódni mi is a fórumba. A mocit én fogom felkészíteni, kicsit rendbe rakni, hogy még hosszabb és szebb élete lehessen nálunk! Talán, egy kicsit elhanyagoltabb a gép, mint kora tükrözi, (2006-os, 14ezer km) de azért nagyon jó kis gép! Szeretnék jó pár kérdést intézni felétek, melyekben szívesen veszek bármi nemű segítséget! Én is utána olvasgattam egy kicsit, de ti azért gondolom, már jobban benne lehetek a dologban! Akarok egy teljes „szervizt” csinálni a mocin. Milyen olajat javasoltok, mi kell az olaj cseréhez, s általában hol lehet hozzá a legolcsóbban alkatrészt kapni (Bpesten). Levegőszűrő, teljes lánc szet, hol mit, mannyiért érdemes nézni? Gumi cserére is megérett, érdemes-e (ill. szabad hátra, nagymotor első 110/80-ast rakni?) –Nem akarunk gyári méretet, mert elől most is 90/80 van, s így elég vékonyka lenne hozzá a hátsó. El van törve a kuplung oldali tükör kar, ezt csak márka kereskedőnél lehet rendelni? Gondolom, mindegyiknél 1 árba van. Sajnos az idom egy két helyen sérült, törött. Pest, vagy környékén tudtok olyan javítóst, aki aránylag olcsó, de szépen dolgozik? Most elég kokányolt a javítása, ezeket is helyre szeretném hozatni. 50-es papírokkal vettük, hogy lehet a biztosítást megkötni, mi kell hozzá, s ha rendőr igazoltat, mik a tapasztalataitok, mit kell mondani? Ha nagyon nehezen vált, csak úgy hogy fel kell pörgetni, az mire utalhat? A tank sérűlt, horpadt, esetleg tudtok vkit aki ezen tankok javításával foglalkozik? Tudtok matrica beszerző helyeket, ahol a gyárival azonos matricákat meg lehet venni olcsóbban?
Bocs a sok kérdésért, remélem lesz kedvetek válaszolni!
NAGYON FONTOS LENNE!