Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebből mindig nézeteltérés van... a kormánycsapágy kopóalkatrész amit nekem 63000 km-ig( amig nálam volt nem kellett cserélni) amúgy sem egy óriási tétel... az ,hogy alulhütőtt vagy sem meg lehetne kérdezni a gtr,fjr tulajoktól is...sőt bizonyos szitukban a K1600 -is Milka a tizen év alatt amiben minimum 100000 km van.... mi baja lett a motorodnak a hűtő kapacitásából? nyáron olykor 110 fokos.. és?
Ahogy írtad vezérműláncfeszítő,alulhűtőttség (nyáron melegszik mint állat),kormánycsapágy (ezt kúpgörgősre szoktuk cserélni),az általad már megismert feszabályzó,......
Semmit! Ennyi,ez benne van a pakliban motorvételnél.
A tiéden milyen szin volt a háttér világitás?
nekem is tetszett, hogy végre van némi infó ..
Van, de nem adok
Ja, amugy nem rosz dolog az kicsit se. A fontosabb kijelzett adatok közé sorolom. A pillanatnyi fogyasztás pont nem érdekel, max a megtehetö távolság.
minek a villanyásznak drót? nincs?
egérmozi jelzi ..a villanyásznak..
Ha huztok ide drótot, mlg adok is belöle
Egy kawasaki? Hogyafaszbane
tiéd tölt?
Há má én is ugy látom
Túl hát.
Mindig túl toljuk.
http://youtu.be/Fbof6ocqIEY
túltoltuk a sztorit
azért itt olyan dolgokat is beleveszel a 2 kilóba, ami karbantartási szervíz... (szelephézag, vez lánc stb..) azért még biztos így is pluszos lesz
Azért írtam a szavatosságot, mert a "népi bölcsesség" irányéba kezdett elmenni a dolog.

De ismét kérem, hogy ezt részt ne folytassátok, mert nem vezet sehova...

Nagyon köszönöm!
A szavatossagnal neked kell bizonyítani hogy a hiba az adasvetelkor megvolt.
Tok életszerű egy 30 rugós fesszabnal 100 ezres igazságügyi szakértőt és bíróságot fizetni.
Egyébként az imént hívott a szerelő a fesszabályzó csere bevált, a motor szépen tölt már alapjárattól, mi több az új olajnak és injektorszinkronnak köszönhetően állítólag sokkal halkabb is lett

Holnap megyek érte, feltéve ha nem fog úgy havazni mint ma

Még egyszer köszönöm, mindenkinek a SZAKMAI tanácsait, jó tudni, hogy van egy olyan kör, akikhez lehet fordulni
Sziasztok,

Nagyon kedvesek vagytok, hogy ennyire "pörögtök" az ügyön, de szerintem ez nem az a plénum, ahol ezt a témát kezelni kell.
Csak a "műszaki" véleményetekre voltam kíváncsi, semmiképp sem szeretném ennek az "erkölcsi" hátterét "kinyitni", ez maradjon Gábor és közöttem.

Egyébként nagyon meglepőek a pro/kontra hozzászólásátok a témához, pláne annak tükrében, hogy ezt a témát a PTK szavatosság keretében tökéletesen lefedi.

De természetesen ahogy korábban írtam Gábor végig korrekt volt, és én szeretném ezt a korrekt kapcsolatot továbbra is fenntartani, így a továbbiakban kérlek ezt részt ne folytassátok .
Röviden SEMMIT sem kell tenned. Tizenéves motorról beszélünk. Megnézte, kipróbálta, megvette ennyi. Persze bosszantó de ezt a békát le kell nyelni szerintem a vevőnek. Ez nem tétel egy 10 év körüli motornál. Én kb 200000ft költöttem az FJr-re de meg sem emlitettem a régi tulajnak. Ez mind elkerülendő ha új motort veszel vagy aki garanciát vállal a motorjára. Mert most már van 1-2 kereskedő aki ezt megteszi. Itt Pécsen is tudok ilyen kereskedőket. Ő az ilyen hibákért kezességet vállal. Ennyi uraim.
Nem vagy köteles semmire..megnézte megvette. Volt lehetősége megnézni megnézetni. Nem hàzhoz szàllitva vette a jofogàson.. csak azért milywn szar érzés màr , hogy veszel vmit majd màsfélért és tré... de asszem túltoltuk ezt màr Bélâim.. meg közünk sincs hozzà...