Még egy dolog jutott eszembe, nagyságrendileg mennyivel kell számolni az XX-nél ha három férőhelyes doboztartót szeretnék?
Illetve sok hirdetésben látom, hogy magasított/túrásított kormány van a masinán, meg zselés nyereg. Ezekre tényleg szükség van? Vagy csak az alacsonyabbaknak kell így alakítaniuk?
Én 190 cm vagyok, nem éreztem távol a kormányt, mondjuk az is igaz, hogy nem is mentem sokat xx-el
Illetve megnéztem ezt is: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-12407523
Ez hibátlan gép, ismert előélet, és a tulaj is nagyon korrekt, csak az ár magasabb az elképzeltnél
Este ha hazajön az asszonyka, akkor megnézem hol a határ
Ma megnéztem ezt a motort: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-11629033
Tényleg nagyon korrekt az eladó, és valóban nem kamuzik ez gyári tuning fény, és nem matrica.
Állítólag úgy lehet kérni mint a Mercire a Brabus tuningot.
Viszont nekem kicsit feltűnő a gép ezzel a színnel , ennél én sokkal konzervatívabb vagyok.
A ceglédit megnéztem. A motor gyári és hibátlan műszaki állapot,esés dölés nem volt vele. Nyugodtan megveheted! Második 50 es tulajtól van, 8 éve van nála vett egy k1200 gt-t
csináltatott túra ülést ami kurva jó úgy,hogy vett egy ülést,nem a sajátját faragta át. igy a gyári ülés is megvan. gumik fékek újjak. egy kis poilrt elbír....magamnak is megvenném..
Aránylag szép persze, de sajna nem makulátlan kisebb esztétikai hiba van rajta, de viszont csak kerékkel és sztenderrel ért eddig a földhöz
Semelyik gépemnél nem is titkolom, így talán másokra is át tapad, mert többnyire ha akármit veszek használtan, az eladók 3/4 elhalgat dolgokat csak hogy el tudja adni a portékáját.
Első tulajtól vettem, full gyári állapot, gyári kipuffal amik sárgák voltak mint a fene, plexi se volt lecserélve soha ami meglátszott rajta én szedtem le minden idomot először (természetesen a bal oldalit szervizkor leszedték már, de a többit nem), és többnyire asszonnyal mentek ketten, így a farok idomon ahol hozzá ért az utas lába ott a fényezés megkopott
De viszont ezért nem akartam újra fényezni, mert hirdetéskor elveszne a "gyári fényezésű" szó hitele.
Amúgy 1km-t se mentem vele, aztán ráköltöttem vagy 2k-t, meg később még többet De se vezérmű feszítő, se fesz. szabályzó baja soha nem volt szerencsére...a blokknak tipikus szép hondás susogó hangja van
Pár perc ha gyakorlott valaki, de mind 2 felét elsőre is leszedtem 10 perc alatt :)
össz 14db csavar, plusz azt hiszem 6 patent (bent a teleszkópok felőli oldalon, meg az alján).
Az lenne a korrekt ha alapból úgy várná az embert az eladó, de ritka mint a fehér holló. Én pl minden további nélkül megmutatom ha eladok egy gépet, persze ha kérik.
A "Special edisönhöz" szólva, látszik hogy rá van fújva a Racign festés a gyári színű idomzatra (ami szürke ugyebár). nyilván kérte a különleges fényezést de gondolom a Hondában fújták neki, mert ilyen special edition nem volt, max az 1200-es "50th year edition" 99-ben, de annak más volt a fényezése
Úgy voltam vele, hogy meghirdetem a gépet és is , láttam hogy érdeklődtél itt eladó darab iránt, bár nem írtad mennyi a kereted (most látom 1-1.2 körül keresel).... de mivel elvitték a Busát amit kinéztem , így nem tudok alternatívát, és jelenleg úgy néz ki marad.
Sajna sok esetben lutri hogy mit vesz az ember, az eladó azt mond amit akar, illetve amit az előző tulaj mondott neki
és annyira speciális gyári fényezés van rajta, hogy nem is készült több belőle...
le kell venni az oldalelemet és látni fogod belülről, hogy sérült-e és hogy gyári eredeti-e.... de mivel egy tulajos a gép, gondolom természetesen minden gyári papírja megvan, és azokon rajta van minden
Az egyik eladóval beszéltem telefonon, aki azt mondja, hogy első tulajtól van ez a motor. Svájci a gép, ahol új korában kérte rá extra fényezést/nyerget/kiput az első tulaj.
Nagyon szimpatikusnak tűnik az eladó, nem gondolom, hogy kamuzna, csak nekem - mint a típust nem elég mélyen ismerőnek - abszolút újdonság.
angel st-ből többet is elhasznált, az is nagyon jó gumi, Tibi tud róla bővebben nyilatkozni, de még a zzr-en is azt használta, minden körülmények között megállta a helyét
Illetve sok hirdetésben látom, hogy magasított/túrásított kormány van a masinán, meg zselés nyereg. Ezekre tényleg szükség van? Vagy csak az alacsonyabbaknak kell így alakítaniuk?
Én 190 cm vagyok, nem éreztem távol a kormányt, mondjuk az is igaz, hogy nem is mentem sokat xx-el
Ez hibátlan gép, ismert előélet, és a tulaj is nagyon korrekt, csak az ár magasabb az elképzeltnél
Este ha hazajön az asszonyka, akkor megnézem hol a határ
Tényleg nagyon korrekt az eladó, és valóban nem kamuzik ez gyári tuning fény, és nem matrica.
Állítólag úgy lehet kérni mint a Mercire a Brabus tuningot.
Viszont nekem kicsit feltűnő a gép ezzel a színnel , ennél én sokkal konzervatívabb vagyok.
Fel is hívom a tulajt.
csináltatott túra ülést ami kurva jó úgy,hogy vett egy ülést,nem a sajátját faragta át. igy a gyári ülés is megvan. gumik fékek újjak. egy kis poilrt elbír....magamnak is megvenném..
Dobtam privát üzenetben, remélem hamarosan elbírálják (Az üzenet rögzítettük és egyelőre jóváhagyásra vár. Hamarosan elbíráljuk.)
Nagyon nagy szigor van itt
Sajnos viszonylag kevés ilyen van, és az eladók is sokszor kummantanak
Én inkább választanék egy őszinte sokat futott, de igazoltan karbantartott motort, mint egy kivixolt visszatekert ismeretlenelőéletű masinát
Az enyém eladó, ha gondolod küldök képeket! Írj email címet
Semelyik gépemnél nem is titkolom, így talán másokra is át tapad, mert többnyire ha akármit veszek használtan, az eladók 3/4 elhalgat dolgokat csak hogy el tudja adni a portékáját.
Első tulajtól vettem, full gyári állapot, gyári kipuffal amik sárgák voltak mint a fene, plexi se volt lecserélve soha ami meglátszott rajta én szedtem le minden idomot először (természetesen a bal oldalit szervizkor leszedték már, de a többit nem), és többnyire asszonnyal mentek ketten, így a farok idomon ahol hozzá ért az utas lába ott a fényezés megkopott
De viszont ezért nem akartam újra fényezni, mert hirdetéskor elveszne a "gyári fényezésű" szó hitele.
Amúgy 1km-t se mentem vele, aztán ráköltöttem vagy 2k-t, meg később még többet De se vezérmű feszítő, se fesz. szabályzó baja soha nem volt szerencsére...a blokknak tipikus szép hondás susogó hangja van
Igazából ez lesz az első XX amit megnézek, egy próbának jó lesz :)
A képek alapján nagyon szép a vasad, ha privátba küldenél egy telefonszámot felhívnálak ;)
össz 14db csavar, plusz azt hiszem 6 patent (bent a teleszkópok felőli oldalon, meg az alján).
Az lenne a korrekt ha alapból úgy várná az embert az eladó, de ritka mint a fehér holló. Én pl minden további nélkül megmutatom ha eladok egy gépet, persze ha kérik.
A "Special edisönhöz" szólva, látszik hogy rá van fújva a Racign festés a gyári színű idomzatra (ami szürke ugyebár). nyilván kérte a különleges fényezést de gondolom a Hondában fújták neki, mert ilyen special edition nem volt, max az 1200-es "50th year edition" 99-ben, de annak más volt a fényezése
Úgy voltam vele, hogy meghirdetem a gépet és is , láttam hogy érdeklődtél itt eladó darab iránt, bár nem írtad mennyi a kereted (most látom 1-1.2 körül keresel).... de mivel elvitték a Busát amit kinéztem , így nem tudok alternatívát, és jelenleg úgy néz ki marad.
Sajna sok esetben lutri hogy mit vesz az ember, az eladó azt mond amit akar, illetve amit az előző tulaj mondott neki
Most ismét túrtam a netet, egy speciális fényezést találtam, de az a leírás szerint csak a '99es gépekhez volt:
https://hu.pinterest.com/pin/5...
le kell venni az oldalelemet és látni fogod belülről, hogy sérült-e és hogy gyári eredeti-e.... de mivel egy tulajos a gép, gondolom természetesen minden gyári papírja megvan, és azokon rajta van minden
Nagyon szimpatikusnak tűnik az eladó, nem gondolom, hogy kamuzna, csak nekem - mint a típust nem elég mélyen ismerőnek - abszolút újdonság.
Ti láttatok/hallottatok már ilyen kiadásról?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-11629033
Holnap megyek két XX-t megnézni , aztán ha látok bennük fantáziát/kérdést akkor szólok.