Vagy ezzel amit linkeltél, vagy ahogy írták mosóbenzin...én meg WD40-el szoktam, többször átitatva, meg egy rongy.
A Dual Lock szétszedhető kötés, olyan mint a tépőzár, csak erősebb Korábbi kocsinkon a rendszámtáblát (több részére raktuk, nem telibe mert akkor egybe nem szedtük volna le ) ezzel fogattuk fel, sokkal esztétikusabb és eltávolítható, 100eKm- alatt sem esett le, még a tesóm volt SV1000-esen is így volt rögzítve a rendszám, ami még mai napig rajta van
Ha gyors vagy akkor nem.Én is azzal szoktam letakaritani, nem szabad sokáig sikálni vele. Gyorsan feláztatod aztán letörlöd amennyire tudod, kicsit vársz amig elpárolog aztán ujfent.
Így van, kár lenne kifurkálni, inkább ragasztással tudnám elképzelni a felfogatást, pl a 3M Dual Lock -ot tudom ajánlani, nagyon erős, de könnyen le is szedhető
Azt ha nem muszáj nem szeretném megfúrni
Azon gondolkodok, hogy megpróbálok a kürt felfogató csavarjához készíteni egy lemezkonzolt. Mindenképp megszeretném őrizni a motort gyári állapotba, ezért csak olyan módosításokat szeretnék eszközölni rajta, ami nyom nélkül visszaalakítható
Ez érdekes gondolat, és nem alaptalan. Több szakirodalom is említi azt, hogy ha lassan mész több veszély leselkedik rád, ezért érdemes kicsit húzni neki.
Mondjuk a +50% sztem már sok, mert ott a fékút is drasztikusan nő
Én a szabályos sebességhatár tetején szoktam közlekedni, azaz városban +10 azon kívül +20 km/h a megengedetthez képest
Mindezt óra szerint, így nem kell félnem a sárga csekktől
Így van , készítettek az okosak szabályzást, csak nem gondolták eléggé át
Egyébként nekem is az volt a TDM-nél a tapasztalatom, hogy senki nem szólt érte, pedig műszakira se vettem le. Mondjuk az igaz, hogy külön kapcsolóval lehetett bekapcsolni, és nem automatikusan ment, így nézhették ködlámpának is
Szóval én még mindig szeretnék tenni a gépre, az idexbe építésbe a magassága miatt kicsit elbizonytalanodtam, de a Tibi_UA által használt megoldás hunyorítva akár szabályosnak is beillene
Ez szabályozva van, csak nem jól. Nem követi a jogrend a fejlödést. Anno ugyanez volt a pótféklámpával. Aztán amikor már gyárilag igy jöttek ki autók, engedélyezték. Én még emlékszem amikor a rendőr leszereltette a pótféklámpát, müszakira meg kikötöttük vagy levettük. Itt is inkább nem foglalkoznak müszakin vele sok helyen.
én használom, műszakin átment, (vagy nem akarták észrevenni), és jó, könnyebben észrevesznek, stb...
Hasonlóan nincs szabályozva, hogy lehet-e villogtatni a féklámpát elektronikával, pedig az is hasznos bizonyos helyzetekben, néhány nyugati autómárkánál már a pót féklámpát villogtatják fékezésnél, az irányjelző pedig futófényre emlékeztető módon működik gyárilag és itthon nincs szabályozva, pedig forgalomba helyezik az adott járművet....................
A Dual Lock szétszedhető kötés, olyan mint a tépőzár, csak erősebb Korábbi kocsinkon a rendszámtáblát (több részére raktuk, nem telibe mert akkor egybe nem szedtük volna le ) ezzel fogattuk fel, sokkal esztétikusabb és eltávolítható, 100eKm- alatt sem esett le, még a tesóm volt SV1000-esen is így volt rögzítve a rendszám, ami még mai napig rajta van
https://www.praktiker.hu/szers...
Ez egyébként hasonló ahhoz a ragasztóhoz, amivel a felnisúlyokat teszik fel?
Egyébként ezt mi oldja? Nekem van a kerekeken két ilyen ragasztó maradvány, ha van bevált cucc, akkor azokat is eltávolítanám
Azon gondolkodok, hogy megpróbálok a kürt felfogató csavarjához készíteni egy lemezkonzolt. Mindenképp megszeretném őrizni a motort gyári állapotba, ezért csak olyan módosításokat szeretnék eszközölni rajta, ami nyom nélkül visszaalakítható
Szólni kellene a Hondának, hogy ők is álljanak neki az új motornak
Mondjuk a +50% sztem már sok, mert ott a fékút is drasztikusan nő
Én a szabályos sebességhatár tetején szoktam közlekedni, azaz városban +10 azon kívül +20 km/h a megengedetthez képest
Mindezt óra szerint, így nem kell félnem a sárga csekktől
Egyébként nekem is az volt a TDM-nél a tapasztalatom, hogy senki nem szólt érte, pedig műszakira se vettem le. Mondjuk az igaz, hogy külön kapcsolóval lehetett bekapcsolni, és nem automatikusan ment, így nézhették ködlámpának is
Szóval én még mindig szeretnék tenni a gépre, az idexbe építésbe a magassága miatt kicsit elbizonytalanodtam, de a Tibi_UA által használt megoldás hunyorítva akár szabályosnak is beillene
Az lenne a kérdésem, hogy a motorra hogyan fogadtad fel? Mihez tudtad rögzíteni ?
én használom, műszakin átment, (vagy nem akarták észrevenni), és jó, könnyebben észrevesznek, stb...
Hasonlóan nincs szabályozva, hogy lehet-e villogtatni a féklámpát elektronikával, pedig az is hasznos bizonyos helyzetekben, néhány nyugati autómárkánál már a pót féklámpát villogtatják fékezésnél, az irányjelző pedig futófényre emlékeztető módon működik gyárilag és itthon nincs szabályozva, pedig forgalomba helyezik az adott járművet....................