Van valakinek a Haynes szerelési könyvön kívül, akár pdf, vagy más elektronikus formátumban, injektors típusra vonatkozó komplett szerelési könyv, leírás, útmutató?
Köszönettel venném.
Mint írtam lentebb, alapjárattól kezdve 14,4-et tölt. Nem akartam megvárni, míg a gyári feszszabályzó beadja a kulcsot a csökkent terhelés okán - DRL megléte miatt nappal nem használok tompítottat, illetve az irányjelző / helyzetjelző / féklámpa izzókat kicseréltem Philips/Osram márkájú LED fényforrásokra.
2005 ös a masina, ezen már a nagy fesszabályzó van, lámpakapcsoló nélkül.
Alapjáraton nulla a töltés, sőt igazából negatív. Olyan 3000 fordulat felett kezd el töltögteni egy kicsit, de akkor se megy 13,2Vfelé.
Kimérte a szerelő a generátor OK, úgyhogy a feszszabályzóval lesz a gond
Hétfőn érkezik a cseredarab, utána majd meglátjuk mit produkál
Enyém 2005-ös, nem kapcsolható világításos verzió. Unatkoztam, ezért visszaalakítottam kapcsolhatóra :-)
Feszszabályzót (nem volt rossz) lecseréltem Mosfet-es Shindengen FH020AA típusúra, ami már alapjáraton is 14,4V-ot tölt ;-)
Nekem is már a feljavitott verzió volt, gyári fesszabályzóval, azzal is adtam el. A régiek nem tudom mennyire nyirták, de amennyire én tudom a 2004 utániaknak nem volt gondjuk ezzel se.
Nem feltétlen. Sőt. De ha az uj gazdinak is csak a műszeresvizsgálat hozta elő, a régi se biztos hogy tudatában volt, ha valami lassab folyamat eredménye.
Apropó szerviz, az xx-en lecseréltettem minden folyadékot(fék/kuplung,motor,hűtő) és átnézettem a masinát.
Az átnézés után kapott egy injektor szinkront, és egy hibát találtak rajta, rossz a feszültség szabályzó
Szóval bejött, az egyik típushiba(vez lánc feszítő jó), most várom, hogy utánanézzen a szerelő, hogy mennyiért van új
Van valakinek a Haynes szerelési könyvön kívül, akár pdf, vagy más elektronikus formátumban, injektors típusra vonatkozó komplett szerelési könyv, leírás, útmutató?
Köszönettel venném.
Alapjáraton nulla a töltés, sőt igazából negatív. Olyan 3000 fordulat felett kezd el töltögteni egy kicsit, de akkor se megy 13,2Vfelé.
Kimérte a szerelő a generátor OK, úgyhogy a feszszabályzóval lesz a gond
Hétfőn érkezik a cseredarab, utána majd meglátjuk mit produkál
Feszszabályzót (nem volt rossz) lecseréltem Mosfet-es Shindengen FH020AA típusúra, ami már alapjáraton is 14,4V-ot tölt ;-)
Eleg surun.
vagy legalább részben..szerintem
Az átnézés után kapott egy injektor szinkront, és egy hibát találtak rajta, rossz a feszültség szabályzó
Szóval bejött, az egyik típushiba(vez lánc feszítő jó), most várom, hogy utánanézzen a szerelő, hogy mennyiért van új