Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az st és a gt között övszerkezetben van különbség, a gt nehéz túramotorokhoz való (pl az enyémre), kopni uúgy kopik mindkettő, az xx-re felesleges. nekem jó tapasztalataim voltak a pr3-al és a marketinggel szembemenve én ki merem jelenteni, hogy többet bír, mint a pr4, de tényleg hasonló a két gumi, mindkettő nagyon jó. Tibi a PR2-vel is lábtartóig döntötte az xx-t a kanyarban, 2 személlyel dobozolva, soha nem volt bizonytalan az sem, a pr3-al uezt tudtam az x11-el, uilyen feltételekkel...
Hali. Bősárkánybán lakok,ha tudok valamiben segíteni csak szólj.
Boldog baleset mentes új évet mindenkinek!
Köszönöm szépen az infót és a képeket
Nagyon szép volt a vasad :)

Most hétvégén megnézek néhányat a környéken, esetleg van itt valaki aki Győr környékén lakik?
Ha találok egy szimpatikusat, jó lenne ha egy a típust értő is látná :)
Angel St és Gt között van 20e Ft megéri a Gt? Talapszalat valakinek? Illetve PR4- ről váltanék mégéri? Szemezek a PR3-al is, azt mondják tartósabb, mint a 4....
Tankon és más helyen védőfólia volt az ne tévesszen meg
Ha ez segit akkor nekem volt egy 2006 xx ime a fotók. És ez tutti, hogy gyári.
Nézek két azonos korú, színű xx-et, az egyiken króm színű a Honda jel a tankon, a másikon szürke, melyik az eredeti?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-10799189

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-11999186
A profil kép alapján tényleg szép volt :(
Tavaly szezon előtt adtam el..........szerintem jó volt, 2004-es.
Igen ez így jól hangzik, csak a magyarországi piacot ismerve, nem könnyű jó állapotú gépet találni :(.
Itt a fórumon nincs valakinek eladó? Vagy akinek ilyen van az már sose válik meg tőle :)?

Esetleg van olyan leírás, ahol összefoglalva látszik az egyes évjáratok közötti különbség?
Az előző motoromnál kaptam ilyen segítséget(http://www.tdmitalia.net/eng/i...), és pl a matrica/lámpa formája, a telószár színe alapján tök jól ki lehetett szűrni a törött majd helyreállított példányokat.
Igen ez így jól hangzik, csak a magyarországi piacot ismerve, nem könnyű jó állapotú gépet találni :(.
Itt a fórumon nincs valakinek eladó? Vagy akinek ilyen van az már sose válik meg tőle :)?

Esetleg van olyan leírás, ahol összefoglalva látszik az egyes évjáratok közötti különbség?
Az előző motoromnál kaptam ilyen segítséget(http://www.tdmitalia.net/eng/i...), és pl a matrica/lámpa formája, a telószár színe alapján tök jól ki lehetett szűrni a törött majd helyreállított példányokat.
volt első és utolsó szériás xx-em is... egyikkel sem volt se feszitő se töltési hiba..
..
megkiméltet veszel nem lesz gondod soha többet !
A feszszályzóról hallottam, de azt a tesztek az első generációra írták. Ezek szerint a későbbieknél is van ilyen jelenség?
Honnan lehet tudni, hogy már cserélték? Más a márka, vagy a típus? Mennyibe kerül ha ki kell cserélni?

A vezérműlánc csörgését gondolom majd alapjárat környékén érdemes hallgatni.

A kilométert tudom, hogy nem szabad nézni, hisz állapotot veszek, nem egy korábbi nepper elképzelését :)
a motor döglödés fogalma nem ismert, feszszabályzó vezérműláncfeszítő ami emlitésre méltómint tipushiba...
de és de lassan húsz éves motoroknál meg kell nézni mindent! hiába volt jó konstrukció a blackbird.. ilyen korukra minimum 100000 km már van bennük ami szervizelés esetén nem gond . hiú ábránd lenne a km órát nézni ..

normálisan szervizelt Milka xx-e már legalább 120ekm van benne,de ha 45-öt mutatna az óra simán elhinnéd :)
Sziasztok,

Elsőnek is boldog motoros kilométerekben gazdag új évet kívánok mindanyiótoknak!

Már nagyon rég tetszik az XX, ezért újévi fogadalomként eldöntöttem, hogy lecserélem a jól bevált Yamaha TDMemet, egy fekete rigóra.

Kérlek segítsetek képbe kerülni azzal kapcsolatban, hogy a vásárlásnál mit kell figyelni egy 2001 után gyártott XX-nél?
Milyen típushibák vannak?
Hogy lehet felismerni, ha már döglődik a motor?
Az idomokat mennyire macerás megbontani, hogy látni lehessen az esetleges esés nyomokat?

Esetleg körötökben van eladó, ismert előéletű XX?

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi
Boldog és motorozásban gazdag új évet minden kedves motoros sorstársnak!
Kiprobàlod azt majd eldöntöd. Mindenkinek màs a véleménye.... nagyjàból egy misid ràmegy és egy két évvel fiatalabb lesz..
Igaz nem kiemelt fontosságú beruházás a gép csere, csak eljátszottam a gondolattal hogy mi lenne ha ... és mivel épp idén vettem kocsit (Astra K), így a büdzsében jelenleg nincs lehetőség nagy pénzmagot egyszerre kivennem ilyen célra, így spárenolni kell ha motort szeretnék váltani
Először úgy is majd meg kell néznem mit kapnék a gépért (hirdetés formájában) és ugye utána tudok csak kalkulálni...

Viszont az hogy "Olyan igazán jó mindenes mint az xx nem lesz..." kicsit ellene is beszél, mert nem a hosszú túrázás a fő használati célom
Persze évi párszor megyek Osztrákba, Szlovákiába, meg Pestre túrázni, de többnyire környékemen, szomszéd megye, max még eggyel arrébb mászkálok, illetve párszor Balaton, oszt ennyi
külön erre spórolni nem érdemes szerintem..
inkább motorozd el :)
fenntartása is költségesebb, zzr 8000 km alatt kinyirta a hátsó gumit úgy,hogy azonos vezetéssel az xx-en kibirt 13000km-t angel ST mindkettőn.
Nagyjából annyira erős 200 ig utassal ,mint az xx-szolóban,utána meg méginkább ..
Olyan igazán jó mindenes mint az xx nem lesz..
de nem ez alapján veszünk motort :)
Igen ezért is filózom...mert mégis csak újabb fejlettebb technika, újabb kinézet, erősebb motor, jobb fékek, stb...viszont az XX megbízható, kiforrott technika, és így elég kényelmesre sikerült megcsinálnom, a Busára megint rá kellene csomót költeni ilyenekre (nem is tudom hogy arra kapható ilyen kormány túrásító kit vagy hogy hívják), az árkülönbözeten kívül
Ráadásul a kínálat is elég szerény most belőle, 2008-as 2 - 2.2 milla
Így akkor marad a fejtörés, és a spórolás rá
nem , egy jó kinézetű volt,azt idő közben eladták. nincs (értelmes)jelenleg a piacon ami 2.generációs lenne
2010-es motorért nem adok 3 misit..
2016 / én az Xx-el mentem haver a k8 busával...