ez már a magyar autópályákon is, sőt már a városon kívül is gondot okoz, legalább is még nem olvastam itt hogy kellemes 90-el mennének a tulajok, inkább még egy 1-est elé kell rakni
Én 185 vagyok, gyári plexivel 130 felé mér kezdem érezni hogy tépi a szél a mellkasom, meg a bukót a fejemmel együtt. Múltkoriban volt szó a túra plexikről, rendeltem is egyet, a napokban már érkeznie kellene. Ilyen irányban is gondolkodhatsz
Mekkora tempónál kezdett el zavarni a szélzaj/szélnyomás? Jól gondolom, hogy ez csak a Német - korlátozásoktól mentes - pályaszakaszon okozott gondot ?
Én vettem anno 43 mm-es VFR csutkákat - passzol XX-re az általad linkelt leírásnak megfelelően. Egyedül a gázbowden ami jobban feszül, azzal kell egy kicsit foglalkozni, igazítani. Ha szerencséd van, találsz ebayen csutkákat 20-30 eFt / pár áron.
Emelt kormánnyal kapcsolatban kérdezném a tapasztaltabb kollégákat.
Én ~190cm magas vagyok, és még csak ~1000 kilométert mentem idén az XX-en, de azt tapasztaltam, hogy maximum 1 órát tudok eltölteni a nyergén, utána már az XX gyári pozíciója miatt érzem a csuklóm/alkarom.
Ezen mennyit tud segíteni egy kormány kiemelő?
Sima kormányosra nem alakítanám át, mert az nem tetszik, de egy ilyen(http://ixxra.org/vfrbars.htm) vfr kormányon már elgondolkodtam, mert az még nem rontja el az összképet, csak kérdés, hogy javít e a tüneteken?
Volt már hasonló paripám. Suzuki gsx1400. Ausztriában bizonyitott. Hasonló a Yamaha xjr1300 is. Ez már az RP10 107LE nem sokk de elég nyomatékos túrára.
nagyon szép motor... mindig tetszett, sosem volt...
kíváncsi leszek a véleményedre, hogy milyen menettulajdonságai vannak.. én keveseltem a kilencvenpár lóerőt papíron...
Én 185 vagyok, gyári plexivel 130 felé mér kezdem érezni hogy tépi a szél a mellkasom, meg a bukót a fejemmel együtt. Múltkoriban volt szó a túra plexikről, rendeltem is egyet, a napokban már érkeznie kellene. Ilyen irányban is gondolkodhatsz