Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak egyről hallottam még, a vez lánc feszítőről.
Oszd meg velem mire készüljek még lelkileg
Köszi az infót, a szerelőm is ezt javasolta, ma már meg is érkezett a cseredarab, holnap berakja, aztán meglátjuk hogy zenél
11,7 volt 3 ezres fordulatig, majd olyan 12.8-ig ment fel mire elérte a 6 ezres fordulatot, amikor ilyenkor kapcsolt a ventilátor, akkor esett vissza 12,4 körülire
Amiket eddig olvastam, az alapján 12,5 körül kellene lennie az akkumulátor nyugalmi feszültségének, és a max töltőfeszültségnek 14,5-14,7 körül kellene alakulnia....
Bocsi.
Így a jó: http://ironbrothersmc.com/moto...'97-02_Parts_Manual.pdf
onbrothersmc.com/motors/Honda/Honda_CBR1100XX_'97-02_Parts_Manual.pdf
Nekem meg van a teljes bontott ábrával.
Nem egyezik,de csere szabatosak.
Tudnak! XX egyik típushibája a feszabályzó. Elfáradt cserre, ennyi. Van még típushibája ezenkívül amire lehet költeni. Van amire érdemes,van amire nem.
Ez az tényleg. Kibaszott nagy az öreg. legalábbis én valami idős bácsikával beszéltem. Kérdezett ezt azt de dunsztom sem volt. Végül annyit mondott küldjem a régi szart és abból ő új cuccot épít sec perc. Nagy király az öreg.
Már nem tudom ... nem találom a neten a weboldalát. Arra emlékszem hogy nagyon alap oldal volt tök fehér középen egy név meg egy telefonszám. Meg hogy elektromos alkatrészekből bármit megjavít legyen az kocsi vagy motor. De már foggalmam sincs mi volt a száma évekkel ezelőtt kényszerültem rá. De keresem még.
Ez az, én többet vettem már és teljesen jók voltak eddig: http://www.solvart.hu/
Csak érdeklődés, milyen értékeket mutatott a töltés, hogy rossznak minősíttetett a fesszab?
Norbi. Nem tudom pontosan a bácsi címét csak annyit hogy egy idősödő korosabb bácsi és Tatabányán működik. Én annó fater 650-es burgmannjának fesszabályzóját küldtem hozzá mikor beszart. Eredetileg valam 60E lett volna a bácsi a régi házba újra épített az egészet valami 15E-ért póstával együtt és mindenféle hiba nélkül tette utána a dolgát. Nem tudom hogy rendel e még a bácsi de nagyon korrekt volt. Újra kiöntötte az egészet bakelittel szóval annyi volt a különbség hogy a bakelitbe nem volt belenyomva a diódák adata de koppra megegyezett minden. Ajánlom. (Megprbálom előkeresni az elérhetőségét)
Na ezt pl nem tudtam. De abban biztos voltam hogy az ív a hossz és minden lényeges elem azonos. Nem olyan rég összemértem egy gyári XX dobbal az enyémet és szépen fedték egymást. Az a hiányzó fül nem tűnt fel.
Még csak most kezdek művelődni a témában, de azt olvastam, hogy állandó mágnesű generátoroknál alacsony fordulaton nem tudnak akkorát tölteni, mint a tekercses társaik.
Ez a fesszab jól kezeli a fordulatot? Azaz 6-7ezres fordulattól nem tölti túl az akkut?
Nem szegte kedvem, csak kicsit elszomorított, az eddigi korosabb, kisebb kategóriás gépeimnél sose volt hiba, ezért vagyok kicsit meglepődve.
De ettől még szeretném, ha kialakulna a kölcsönös bizalom ember és vas között
Szuper, köszi :)

Befogom scanelni ha valakinek kell, írjon és átküldöm.
Ha lehet én is elkérném, elérhetőségem megvan az adatlapomon.

Köszi :)
Sziasztok,

Szeretném, hogy mindenki tudja, hogy Gábor korrekt volt, nem titkolt el semmit, egyszerűen nem ment annyit, hogy ez a hiba kijöjjön nála.
És ahogy írta helyt fog állni, amint kiderül a root cause.
Jobb oldali nem teljesen egyezik, mert az X11-en egyel kevesebb rögzítő fül van rajta.(dob alján hiányzik a fül)
De ettől függetlenül fel tudod tenni, ahogy ogerg írta.
Igen. Kopp ugyan az. Csak már az injektoros XX-é kell rá. Elvileg teljesen átillik egyik a másikra.
Üdv! Gyári kipufogót keresek 2006-os xx-re. Ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az X11-es gyári kipufogója megegyezik e az xx kipufogójával?
Köszönöm.
szia! Mint írtam nem is feltételeztem,hogy eltitkolt hiba lenne! Nem is bántó szándékkal írtam, csupán ez a véleményem .