Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lassan összeállt a malackám. Még egy-két dolognak össze kell kopni de egyenlőre teszi a dólgát.
Így már látom. Megmondom őszintén nekem bovdenes a kuplung karom így én csak következtetve gondoltam hogy a kar elrendezése azonos vagy legalábbis hasonló a másik oldali fék karhoz ez zavart meg.
Nem tom, mennyire látszik, az a kis "nyomócsap benne van a VTrec karban, nem szedem szét
Nem bowdenes:) Az a lyuk nem a bowden helye, hanem a ..."nyomócsap" helye. Az egy kb 10-12mm hosszú, kb 8 mm átmérőjű kis "rúd", aminek az oldala be van süllyesztve, ott érintkezik a hidraulikus munkahenger "nyomótengelyével". Nekem is hasonlóan néz ki a CB-n a kupplungkar.
amúgy nekem is ilyen van. Csak annyi a különbség hogy nem csavarral lehet állítani a hosszát és nem fekete hanem a narancs (legalábbis az volt mert kiszívta már a nap de így is jó) Amúgy én is nagyon kedvelem.
Nem tudom milyen, de nekem ezek fent voltak az XX- en.
Tetszett a kialakításuk és kényelmes volt, könnyen be tudtam állítani a karok távolságát.
Na meg jól is nézett ki!
Látok áááááááááááááááááám!
Ó simán leérne a lábam. Közel 190 centi vagyok és kellően nehéz vagyok hogy rendesen összenyomjam szegényt hogy tutira leérjen a lábam. Az régi AfrikaTwinről is leér a lábam meg a Cagiva elefántról is :-D
Köszi. De azért legyél 180 cm magas különben nem ér le a láb!! Ezt most nem azért irtam mert Te nem vagy olyan magas. Nem is értem miért Enduró mikor a gumi méretei olyan mint az xx, első futómű meg inkább sport motor, de hát ilyen. Talán a magasság végett lett Enduró?? Nem tudom. Ez inkább túra motor szerintem.
Hát én is igy voltam ezzel a gondolattal, hogy vajon milyen lesz. Nem japán minőség, de talán jó lesz. És eddig úgy nézz ki, hogy jó is. Persze nem Honda nincs olyan szép járása a motornak de azért szokható remélem.
Egyre jobban tetszik küllemre a masina. Bár még túl gyerek vagyok ehhez a túra jellegű stílushoz de a faridom vékony kecsessége egyre jobban tetszik. Sok sok ezer kellemes kilométert kívánok hozzá. (Még akkor is ha nem Honda ) Milkának el ne áruljátok hogy tetszik meg felkerülök arra a fura listájára
Reméljük hogy hosszabb távon is beválik!
Én valahogy ódzkodom ha nem Japán!
De lehet ez csak egy rossz beidegződés!
Elérkezett az a hétvége amire vártam. Kipróbálásra került a Triumph egy hosszabb távon. Egyszerűen tökéletesen viselkedett 2 személlyel. A szokásos túra tempóval mentünk a barátaimmal 150-200 közt néha több, de ritkán kevesebb. Kényelem 5, kanyarokban 5, fék futómű 5, két személlyel is mentem vele 220 de szerintem ez a vége. De 200 ig egyszerűen ott van ahogyan én szoktam motorozni. És most jön amit háromszor is kiszámoltam a fogyasztás 6 azaz hat liter 2 személlyel dobozzal és evvel a tempóval. Ezt a távot ezerszer mentem az xx szel és 6.5 6.8 ra jött ki hasonló menettel. Lehet, hogy megmarad?? Persze van az a jó magyar forint amiért elvihető. Kellessen csalódtam hál istennek.
Bovdenes a Kuplung kar ? XX-en nem hidraulikus az a kar ? Mert okás hogy nekem bovdenes de az XX-en szerintem hidraulikus.
Sziasztok!
Hátha valakit érdekel:
https://www.jofogas.hu/vas/Honda_CBR_1100XX_alkatreszek_63615991.htm
https://www.jofogas.hu/vas/Motoros_ruha_63615128.htm
Hívd fel a Sugo motort baján. Volt náluk az előző 2-3 évben 11-es bontva én is abból szemezek ha ilyen apróságok kellene. Szerintem van még ilyenjük raktáron, túl nagy kereslet nincs a 11-esre.
Hondánál fogom megrendelni. Kb 5-6000 körül jön ki egy darab és mivel több mint 15 éves a másik valószínűleg el fog ütni az újtól, úgyhogy párban rendelem.
Szia, nem, más a formája az X11-nél. De, köszi.
http://www.ebay.com/sch/i.html...

de sztem a hondánál rendelve se drágább sokkal
Szia, ilyet keresel, mint a képen?
Unixban látok többfélét is raktáron, hagyományosat és digitálisat is.
Köszi hogy megnézted!
Ilyen,vagy ehhez hasonló cuccot keresnék elfogadható áron!
Sajnos ez a nagy baj! Úgy mond verseny technikákat,vagy utcai használatra "visszabutított" technikát akarunk utcai motorokba tenni! Lásd sportlégszűrő,fékfolyadék,olaj,stb. Csak azt felejtik el egyesek ezzel többet ártanak,mint használnak! A versenyeken egy szempont van.Te legyél a leggyorsabb. Oszt ha utána kuka az egész motor,az se nagy gond! Ott nem hosszútávra,több tízezer kilométerre terveznek! Jó esetbe max. egy idény,de van hogy csak két három verseny,és ha szétesett ha nem,teljes generál jön.