Én is naked forma párti vagyok.
Egy pár éve volt egy tanulmány motor, amit azóta azthiszem gyártanak is. Evo 6
Nekem az akkor annyira megtetszett hogy ha lenne egy csomó fölösleges pénzem vennék egyet.
Bár nem igazán hallani rólla semmit (lehet egy taliga) de tetszik a forma.
nem nagyon tudnék mást mondani, ami ennyire ideális minden esetre... bár a szerpentinen egy komplett tornamutatványt kell bemutatnom, hogy csak megközelítsem azokat, akik tudnak is menni és a motorjuk is könnyen fordul hiába, ezt még tanulni kell
semmilyen szinten nem összehasonlítható... érződik a technológiai korkülönbség. amellett, hogy bitang nagyon, mégis kitűnően kezelhető, jól idomítható a kanyarokban és brutálisan jó fék van alatta...
én sem tudom mi lehetne a következő, egyelőre nem is gondolkodom cserén. a naked bike-ok jönnek be, de jelenleg nem tudnék olyat mondani, ami megütné azt a mércét amit keresek. azért egy gtr-t kipróbálnék, most hogy már van városi rohangáló és egy kisebb garázs ( Tibinek hála ) lehet egy ruhás lesz majd a következő...
valóban ha nyélgázon csapkodnánk öket,valószínű,hogy nem lenne különbség.. de nyomatékrugalmasságban a vfr élénkebb..
másfelől az,hogy szir szar úton is tök kisimultan viselkedik,az óriási.. nagyon szeret kanyarodni is, fék pedig brutális! én kipörgésgátlos ,manuális váltóval szerelt 2014 es évjáratuval mentem... és soha nem hittem volna, de jo az a kipörgés gátló is...
270 a végsebesség gyárilag...(direkt) haveromnak került bele pc és mindjárt leszaladt 300 ig...
nekem nagyon bejött.. az első pár km érdekes.... sőt még mondhatnám,hogy nem annyira jött be.. de többször is mentem vele 40-60 km-t is
baszki beleszerettem.. !! És alacsony fordulaton is erős.. szerintem jó motor,fék futómű mindenben sokkal elörébb jár mint az xx.... Gyanitom ha veszek még motort ,az lesz a következő!!
Én mentem a barátomnak volt egy VFR je. Jó motor, fék, futómű szuper de szerintem amennyivel erősebb mint az xx nem tud többet. Még én adtam el mivel sajnos a barátom meghalt. Igy nézet ki.
Gondolkodtam már én is hogy ha majd egyszer úgy hozza a sors hogy eljő a váltás mi lesz majd ... de ... mindig arra jutok hogy marad a Honda. Ebben a power naked stílusban nincs valami sok szereplő. A B-king és a KTM Super duke jut eszembe ami ilyen stílusú de ennél is erősebb. De mindkettő nagyságrendileg magasabb értéket képvisel jelenleg mint a 11-es. Arról nem is beszélve hogy szerencsétlen Gyula cimborám B-kingje mindig akkor hagyja szarban mikor nagyon nem kéne. Nemis olyan rég kapott el bennünket egy irgalmatlan vihar. Mikor már rommá áztunk a buszmegállóba el akartunk indulni. Hát nem beázott az imója. Szerencsére 5-6-ikre érzékelt és elindult de ott őrjöngött a motoron ülve a szakadó esőben hogy nem indul. Mindenki más hondával volt (X11, CB1000R, SBR600 F4) ott röhögtünk a szakadó esőben járó motorral mellette, de annyira hogy segíteni sem bírtunk a röhögéstől. Még most is szinte könnyezek a röhögéstől mikor rá gondolok.
azért multkor mentem k8 busával... már messze nem a régi.. nagyon finoman müködik.
Közvetlenül az Xx-után ültem fel.. és bizony ott érzékeltem, hogy bizony messze finomabb szerkezet már mint az xx....
de szinte dupla árat persze nem ér... pld egy 2007es xx vagy egy 2008-9 busa
Egy pár éve volt egy tanulmány motor, amit azóta azthiszem gyártanak is. Evo 6
Nekem az akkor annyira megtetszett hogy ha lenne egy csomó fölösleges pénzem vennék egyet.
Bár nem igazán hallani rólla semmit (lehet egy taliga) de tetszik a forma.