Hogy oldjátok meg burkolat levétel nélkül? Nekem eddig eszembe se jutott,viszont most némi nehezítés, hogy van fenn bukógomba, nem szeretném 6 ezrenként kitekerni...
Na azzal nagyon vigyázz. Mármint a kamerával én bevállaltam. Egy rakás szar volt. alig 2 héttel a kibontás után az USB csatlakozó lepattant a nyák lapról és most a kamera házában zörög. a képe is nagyon szar volt. Igaz egy SJcam illetve GoPro kompatibilis vízálló tokom meg egy halom rögzítő cuccom így megmaradt 8000 Ft-ért szóval még így is jól jártam ezzel. De ha Kinából rendelsz ilyet akkor ne a kínálat aljáról szemezz. Mert azok tényleg nagyon szarok.
Nagyon környezet tudatos vagy ma Pocses. Amúgy nekem is Aliexpresszes karjaim vannak. Bár azok ilyen felhajtható méret állítós extra izék. De azt is megúsztam tavaly 10~12-ből. Mondjuk a narancs színű fékkarokat egy év alatt úgy kiszívta a nap mint az állat de még mindig nagyon tetszenek. Jah és ugye nekem az egyik hidraulikus a másik meg bovdenes ezért a készlet egy picit drágább volt így.
Van hondám..................nagyon buliállat...............most is ekecselem csórit.................a kuplung is csúszik...............de csípem........
Hát a malacban is van jelenleg olyan 92~94.000 Km Ebből 25.000-et én raktam bele. Eddigi melók:
Szelephézag állítás
első teleszkópokban olaj csere
Egy készlet gyertya
Kötelező körök tehát olaj olaj szűrő
Légszűrő
Fékkarok cseréje szintén esztétikai okokból.
Innentől aktuális :
Fékpofák elöl hátul mert már majdnem lemez volt csak
Fékolaj (mert tavaly a hátsó egy hülye kavics miatt elforraltam) de tavaly előtt is cseréltem.
Első lámpa csere de csak esztétikai okokból.
Egy pár garnitúra abroncs
Markolat gumi
Van egy idegesítő hiba a műszerfalban de még nem találtam meg, valahol kontaktos a fordulatszám mutatóm, lehet hogy a Nyák-on van valahol mert a kábeleket és a csatlakozókat már átnéztem.
Nagyjából ennyi. Szelephézag állításnál is a 16 szelepből asszem 2-nél kellett egy árnyalatnyit állítani mert pont az egyik a felső a másik meg az alsó hézag határértéken volt. Ezért inkább cseréltük hogy egy darabig ne kelljen.
Szerintem egy japan motorra megfelelo szervizeles eseten nem jellemzo a hiba legyen az honda vagy suzuki..
Egyebkent kinek a papne kinek a pap lanya..soha nem ulnek "csupasz" motorra ti meg burkoltra s ez igy van rendjen
Elvileg baja volt a srácnak vele de nekem nem jött elő.
Éljen a naked........
Szelephézag állítás
első teleszkópokban olaj csere
Egy készlet gyertya
Kötelező körök tehát olaj olaj szűrő
Légszűrő
Fékkarok cseréje szintén esztétikai okokból.
Innentől aktuális :
Fékpofák elöl hátul mert már majdnem lemez volt csak
Fékolaj (mert tavaly a hátsó egy hülye kavics miatt elforraltam) de tavaly előtt is cseréltem.
Első lámpa csere de csak esztétikai okokból.
Egy pár garnitúra abroncs
Markolat gumi
Van egy idegesítő hiba a műszerfalban de még nem találtam meg, valahol kontaktos a fordulatszám mutatóm, lehet hogy a Nyák-on van valahol mert a kábeleket és a csatlakozókat már átnéztem.
Nagyjából ennyi. Szelephézag állításnál is a 16 szelepből asszem 2-nél kellett egy árnyalatnyit állítani mert pont az egyik a felső a másik meg az alsó hézag határértéken volt. Ezért inkább cseréltük hogy egy darabig ne kelljen.
Egyebkent kinek a papne kinek a pap lanya..soha nem ulnek "csupasz" motorra ti meg burkoltra s ez igy van rendjen