Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg hátha valakit itt érdekel!
Eladó TCX SR1 bokagépes csizma! Fél szezonos hibátlan állapotban! Méret 41. Ár 40-ezer Magyar forintocska!
Tel: 06-309446636
Ha tudnád....................
1200es tenereben,crosstourerben van, de hát ezek 1-1dbok,
lehet,hogy tudják, de nem csinálják legalább is elég karcsún,,,, (bmw ben 2004 óta van), KTM nek van, de japán utcai motorokban?
És hozzáteszem a japán precizitás többre becsülöm mint a bajort...
Hidd el a Japánok nem kezdik kapiskálni,hanem már rég óta tuják ezt!
De az alacsony súlypontnak van hátránya is!
No meg sokszor más szempont előnyösebb,fontosabb az alacsony súlyponttal szembe!
béna vagy
Attól még elbaxták az egész geometriát mer majomnak jó csak.
itt többet nyom a latba az alacsony súlypont, én például a fazerek után, a bmw nek az alapbeállítása nagyon lötyögős, de ha berakom hegy 1 be, akkor 50%megkeményíti a rugókat, nah ugy már egész jó
amúgy ezt az alacsony súlypontot a japánok is kezdik kapizsgálni, az mt09 ben is nagyon alul van és a kezelhetőségén megérződik... a hasmagassága meg csökkent..
Lehet annak a koncepció motornak még lentebb van a súlypontja, nem tudom. De tény,hogy az előző motorjaimhoz képest a bömszli sokkal könnyebben kezelhető. Kb4-5 éve próbáltam először és már akkor is feltűnő volt, hogy a kanyarokban nem feszengtem rajta, mint japán motorjaimon. Nyugodt szívvel mondom, hogy erre a motorra tudtam a legkönnyebben átszokni kanyarok tekintetében.Míg a régiekkel évről évre éreztem, hogy egyre jobban melegedünk össze,,, Ez volt az első motor amivel kb 30 perc után meguntam kakucsringet, mert mindig leért a lábtartója, mondjuk ez köszönhető annak is, hogy szélesített,kényelmesebb lábtartó van rajta,de ezt lehetett kompenzálni, hogy a futóművet megemeltem. Meg nem is egy pályagép....
Nah többet nem örömködök, de ezek tényleg előnyei a bmw nek, persze vannak hátrányai is ,,,
Én inkább azt nem értem, hogy a bmw ben már isten tudja hány éve van elektronikusan állítható futómű,de a japánokban alig-alig, ez jobban bosszant.
Na ez már tetszik. De ötletem sincs mi lehet az alap. Elsőre a CB 1000 R-nek gondoltam de nem vagyok benne biztos
Azon a béjemwén a futóművesek csillagos ötös a dizájnereket meg lapáttal kell agyoncsapni.
Ezt gondolom nem gyári, hanem valami épített gép, de nagyon hasonló. Szerintem nem rosz.
Nem, nyugodtan bele lehet szólni. Értelmes beszélgetésnek és értelmes vitának sosem vagyok elrontója. Vitatkozni és személyeskedni nem szeretek. Sokat kell még tanulnom még hiszen szinte gyerek vagyok és én sokakkal ellentétben nem úgy születtem hogy mindent tudjak és én legyek az élet császára. De pl a profilképeden látott Bömbin (bár nem szeretem a márkát de ez irreleváns infó) sokkal magasabbnak tűnik a boxer 1-1 hengere oldalanként mint a lenti koncepció gépen lévő 3-3 henger. Ha már feltétlenül 6 henger a CBX-et meg száműztük akkor az Amerikai Viktori vagy minek is hívják hosszában beszerelt V6-os blokkja inkább.
Hát nem tudom minap volt egy világutazóról cikk itt az SM-en névre már nem emlékszem de lenyűgöző teljesítményt produkált. Ő is Goldwingel csinálta a 10 éves túráját. még szerintem az 1,5-ös régivel. Pedig szerintem az a Goldwingek közül nem egy túl stabil verzió legalábbis egyre többször látni a műhelyben olyat (Igaz a kor is eljárt már felette)
bocs,hogy belevauuu,de ez így van
biztos igazad van. Nekem sajna nincs ilyen jellegű tapasztalatom. De majd egyszer lesz. Csak a kép alapján okoskodom. A gondolatom csak az hogy a goldwingnek meg ennek a koncepció motornak úgy érzem hogy nagyon alul vannak a hengerei. A GS széria boxerei érzésre jóval magasabban vannak. Értem ez alatt azt hogy így képen mellé állva ennek a hengerfeje olyan sípcsont magasságában van míg a GS-nek térdmagasságban.
Az az igazság mi se.
Csak beszélünk rólla. Nekem tetszik az evo 6 formálya, és átbeszéltük miért lenne rosz. és mostmár ha gyártanák se kéne.
Amúgy volt egy rész valamiből amiben tökéletes motorblokkokról vólt szó, és a hondától ez a hathengeres boxert mutatták be. Tényleg ennyire jól sikerűlt blokk ez?
Mentetek már goldwing-el?
Ha egyszer lesz időd ha még nem voltál motorral a sógoréknál menj ki és válasz egy jó szerpentines útvonalat amiből van bőven. És figyeld a boxer teheneket bmw 1200gs, vagy netán a bmw 1200s és meglátod hogy mennek a kanyarokban. De a ktm ből is van bőven. Igaz helyismerettel nem rendelkeztem mint ők de csak a hátukat néztem és később meg már azt sem láttam. Egy szó mint száz eszméletlenül kanyar barát a boxer motor. Persze amiről Ti beszéltetek azt nem tudom milyen kanyarban.
Hát a cbx-nek se heskenyebb a motorja.
Nem annyira döntögetős az sem.
Mondjuk ha gyártanák se kellene attól félnem hogy veszek egyet. 5-6millát biztos kérnének érte ujjonan. Így ez messze nem az én kategóriám.
ha már hat kipufogó akkor inkább egy CBX 1000
Vagánynak vagány de súlypontja szerintem nagyon alacsonyan van. A Boxer elrendezés sajátja. Ami nem rossz dolog kocsiknál. Az alacsony sólypont miatt egyenesen nagyon stabil lehet, éppen ezért a boríthatósága kérdéses lehet. Jó tudom hogy koncepció motor de szeretek ilyenen elmélkedni. Arról nem is beszélve hogy szeretjük a robosztus formákat de ez alul széle felül valamilyen. Ha alul széles felül keskeny hülyén néz ki ha alul széles meg felül is olyan mint egy tank de a boxer alul sosem lesz keskeny. Egy ilyen technika hengerfeje még a 11-es kanyarszöge esetén is szerintem leérne. Az meg biztos vicces ha kosztatás nyomok lesznek a hengerfejen. No meg javítani sem valami egyszerű az ilyet.
Úgy vagyok vele hogy szép de úgy mint egy tárgy, mint egy dísztárgy.
Szerintem a menetdinamikályán viszonylag könnyen tudnának segíteni. A súlya persze nem 160kiló lenne, de 280környékére ki tudnák hozni. Persze ez nem a mai irányelv hogy bárki tudja vezetni, de biztos meglenne a potenciális vásárlói kör.
Ha egy 140-160lovat kicsiholnának belőlle szerintem egész pofás lenne. Baromira tetszik az oldalankénti 3-3kipufogó elvezetés.
Lehet sz@rrá égetné a lábam, de azé vagány
Ez úgy néz ki mint egy Valkyrie nakedesítve. Küllemre szép de ha jól tippelek és tényleg ez volt az alap akkor a menetdinamikáját egy Goldwingtől kaphatná meg valószínűleg a súlyát is ami azért nem valami kecsegtető. Sok mindent el lehet mondani egy Goldwingről de hogy sportos meg hogy harapós meg hogy jól lehet borítani azt semmiképp. Nem tűnik minőségi pedigrének egy ilyen ha naked-ről beszélünk. De tényleg szép kívánatos koncepció. De szerintem a boxer motornak csak két jó helye van. A Porshe-kban meg a Subarukban.
nem gyártják... én olyan naked-t keresek, ami kényelmes, jól dobozolható, két személlyel is alkalmas hosszú túrákra, nem jön szembe minden sarkon és van benne erő és nyomaték is, legalább annyi, mint ebben... ezek együttese nem nagyon áll össze a többi motorban. ezért amíg rá nem szánom magam, hogy kompromisszumot kössek egy ruhás motorral, addig marad ez, de lehet utána is
Nem, nincs ilyen terv, csak szimplán érdekel. Amióta XX-em volt, nekem az az etalon, csak kellett kicsit higgadni hozzá. Most már rendbe lett téve, úgyhogy idén már csak menni kell vele
Igazából az zavar, hogy nincs utód modellje. Persze jelenleg ez nem okoz akkora lelki törést