Üdv mindenkinek! Ellenőriztem a szelephézagokat de a rohadék szelepfedél tömítés szórakozik velem, mert szivárog az olaj. Holnap szét-összerakom kis pasztával megint. Kérdés, vett -e már valaki szelepfedél tömítést? Hol, milyet, mennyiért kb? Nagyon köszönöm!
Biztos szépen mecsinálják,én középre tetem fel nem akartam én se kivágni,lehet hogy nem olyan hatékony de mindegy ,ilyen lett a töled kapot pexivel a motor,sokkal jóbb let a szélvédelem XXBajker köszi
Na úgy döntöttem, ha már ilyen enyhe telünk van, hamar elviszem műanyagoshoz az oldalidomot, ne legyen rajta a bukógomba helyén lyuk. Szombaton leadtam, kedden délután mehetek érte. 6-8 Eft-ot mondtak rá itt: http://www.muheg.hu/elerhetose... Remélem, fasza lesz
Na, ezért vettem én wilbers helyett promoto rugókat:) Hozzáteszem, nálam a rugó hossza stimmelt, és kb ég-és föld az élmény a gyári rugóhoz képest...végre érzem erősebb fékezéskor is, hogy "van valami a teleszkópban". Szóval nekem megérte, legalábbis az én tudásomhoz mérten(ami nem számottevő), sokkal jobb lett a gép.
Köszönöm szépen, megkeresem a testkábelt. Furcsa mód a töltésem lámpa nélkül tökéletes, 14.1-4, aztán ahogy kapcsolom a fogyasztókat (lámpa stb.) szépen mászik felfelé és a végén már 14,8......
Tudnak persze, pusztán meo kérdése, viszont járok öntödékbe, gépipari végekhez, gépgyártókhoz és hall az érdeklődő ember a dolgozóktól, mérnököktől ezt-azt. Pl. nemrég egy nagy gépgyárból hurcoltunk sok konténerben egy vidámparki eszközt az usákokhoz és az ott dolgozótól kérdem, hogy miért nem kínából rendelik miért innen? Erre elmondott egy történetet, hogy pár éve megkeresték őket, hogy egy cementgyár kőtörőjébe kértek tőlük törőfejet vagy mi a bánatot mert a gépet kínából hozták és állandóan széttörik és hiába jön gariban a következő akkor is sokáig áll a maeló, megvizsgálták a széttört fejeket és kiderült, hogy mi a gond, kínában nincs ércbánya hanem venni kell, de mivel a tiszta érc drága ezért a hulladék fémeket vásárolják fel és olvasztják újra, de mivel a hulladék rengeteg féle termékből áll össze így a kijött anyag nem homogén, a különböző ötvözetek nem olvadnak úgy eggyé mintha tiszta ércből volnának ezért törnek, ők legyártották és azóta mükszik. Ez lehet a gond minden kínai anyaggal ha törni szoktak, legfeljebb a drága termékekhez használnak jobb anyagot, erre mondta, hogy az usákok is tudják ezt és ezért veszik innen a holmit.
Nyilván sajnos manapság semmit nem jelent, hogy honnan származik a cég... én is csak azért írtam, mert épp nem akartam márkát írni.
De az igazsághoz az is hozzátratozik, hogy Kínában is tudnak kiváló termékeket gyártani.
A lényeg, hogy jól teszi a dolgát
"Nem gondolom, hogy nagy különbség lehet a két német márka között."
Ha szerencséje van a vevőnek akkor kelet európában gyártottból kap, ha nem akkor a kínait. Ennek az árnak a negyedéért jobbat lehet gyártatni, persze a név sokat ér.
nézd meg a cikkszámot
és google.
https://www.bike-parts-honda.c...