Ennyit a nagy loerő gyàr hiànyàrol...turàzàskor nem érdekes... mi is jàrunk néha messzire. Olyankor derül ki hogy a motorerő harmadlagos.. a tudat teszi velünk hogy ennyi meg annyi loerő kell... pedig egy ezres blokk mondjuk 100 le vel màr elég..turàzni mindenképpen
Azért a Honda 1800 Goldwingre befészkelném magam. 2009-ben amikor még xx volt egy Horvátországi túrán voltunk többed magammal és volt köztünk egy Goldwing........hát az a csávó az tudott nekünk kellett igyekezni utána. Legyen az szerpentin vagy bármely útszakasz. Azt mondanom sem kell hogy mi kényszerültünk pihenőre és nem ő. Túra vezetünk volt tudott a srác motorozni nem vitás.
En is rengeteget mentem a két xx-el közel 50e km. Tudom te sokkal többet. De épp ezért van hogy mindent hozzà hasonlitunk.. az első 1000 km ig még sajnàltam az xx-et. Mostmàr viszont nagyon összeszoktunk a zzr.el bànnàm ha nem vettem volna meg..
Igen tudom és irtam is nem szabad összehasonlitani az xx el. Más kategória. Mint minden motornak van előnye illetve hátránya. Közel a 60 hoz lehet, hogy a kényelmet előre kell sorolnom a teljesitmény rovására. De nem kell szégyenkezni a teljesitménytől a Triumphnak.
Gondoltam megyek egy kört a Triumphval. Kb 100 km sikerült beletekernem. Kissé átfagytam de a nap sütés vigasztalt. Amennyire az utak engedték próbáltam kihozni a maximumot. Kényelem szuper, futómű tökéletes, fék na az valami baromi jó. És még a teljesitménye is mondjuk elég. Nagyon fürge, könnyen fordul hisz a súlya tokkal vonóval 223 kg. Lehet, hogy egy szezont kibirunk egymással???
Nekem is van egy-két eladó dolgom. Givi plexi toldó (shield) fúrás nélkül felrakhatod, és egy nagy doboz háttámlával, csomagrögzitő lappal platnival fekete szinben egy kulcs (nonfango 852). A toldó 19000 ft a doboz 25000 ft.
Fejben dől el!
Én meg ugye nem vitatkozom!