Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez csak azt bizonyitja hogy a 200 lo tobb mint a 130,plane ha nem huzzak.
Bezzeg ha lattad volna a Tasi zzr tesztjet siman belokned az arokba egy gsxr1100 miatt.
Zoli ezt csak neked :)

http://youtu.be/WWamaafVVB8
Hülye!
Megnéztem a bélést!
Árnyalódik a kép úgy hogy ez a csóri járgány 3 hengeres.
Szóval a papírforma borul úgy hogy van itt erő,nyomaték magason is meg alacsony pócon is.
Annyi mindenesetre ami nekem amatőr pozőrnek kell tuti.
Megmostad a lábad?
Valamelyik nap feltettem ide TCX csimát,de rossz méretet írtam elnézést!
A jó méret 42-es!
Jess!
én nem győzködlek, mert nincs miért... nem időmérőre megyek én, ha mentél izmos motorral akkor tudod én mit szeretek!
erő és nyomaték alacsony tartományban is, erő 200 felett is (komoly)
Már az 1000 re fazert sem szerettem pont azért mert 7000 felett ment ugy nagyjából erőből, nyomaték az avétos volt
neked jó a tiéd ,nekem jó az enyém és ez így van jól..
Igyis 3 mp alatt vagyok 100 on,minek siessek?a fagyizo megvar.
Amugy meg kinottem a kiscsoportot,az uj irany 765 ccm.
Te nem...de mi igen en kifejezetten utàlom ha utassal csapid neki azt nincs kraft .. feri baràtom is azt vallotta a gsr mindehova elég... aztàn egy xx probakör utàn vett egy x11 -et. .. nekem 180 nâl huzzon ugy hogy beszarjak
Hát nem vagyok gilisztás az biztos
Jó nagyra nőtt.
Persze tudom én. De még gyerek vagyok. Majd egyszer benő a fejem lágya. Vagy az is lehet hogy nem. De most annyira nem érdekel hogy az már hihetetlen. A lényeg hogy napról napra jobb a kedvem mert érzem hogy már csak párat kell aludni és kezdődik a szezon.
Azé ne feledd amint colin chapman mondott.
"az erő egyenesben jó,a kis súly mindenhol"
sose fogok bivalynagy motorral mászkálni.
Imádom
Most azt mondom ilyen gyerek fejjel hogy az én alkatomhoz nem kell soha 2 mázsa alatti rakéta jellegű gép. Legyen erő legyen nyomaték és súly is.
A rohadtnagy súlynak van előnye is.
Persze. Ezért is próbáltuk többször. Én nem vagyok egy verseny zsoké. Sőt kifejezetten kezdő még a tudásom. A kuplung nélküli váltás megy. A Bömbin meg gyors váltó van. Valójában a miértek annyira nem is zavarnak de akkor is jól esik ilyenkor egy igen drága igen új és minden elektronikával megkent pályagép mellé beállni és a sebesség tartománya alsó harmadában vagy inkább felében mutatni valami olyat. Amiért elismerő szavakat kapok miután megálltunk cigizni. Jól esik az ilyen.
Na na ez pilóta függő.
Hát egyszer kétszer megleptem már én is a riders-t. Komolyan mennek nagyon gyorsak. De a malac nagyot lép nyomatékból. Egyszer próbálgattuk hogy guruló 10~20-ról 2-ben rajt. 120~140-ig semmi esélyük nem volt. (S1000RR, K9 GSXR1000) Iszonyat hogy mit lép a malac ebben a tartományban. Persze utána ott hagytak mint az állat de addig hízott a májam rendesen. hiszen a 0-100 gyári adatban 3 s alatt van asszem 2,8 míg a nagy és menő BMW csak 3~3,3-at tud. Hiába nincs nyomaték.
Majdba piac dönt
Épp lesegeti
Na a melltartó 115LE.
ami késik nem múlik