A gyártó által megadott minőségű folyadékoktól szerintem nem érdemes eltérni. Hatalmas különbség van ha ugyanazon minőségű, de eltérő gyártó által forgalmazott folyadék között.
A gyártótól jobban tuningolni senki nem tud. A kérdés az, hogy akár e.
Csak a más viszkozitású olajtól, még nem lesz jobb a futómű,max. a csillapítás lesz erősebb!
Egy komplett rugó,és a hozzá való olaj cseréje,meg teljesen más távlatokat nyit meg!
Mondjuk én azért első tárcakímélő lehetőségnek ajánlom a gyári előírttól eltérő viszkozitású olaj megpróbálását. Ha nem jönne be, nem drágítja el egy komolyabb rugó beszerzését, azonban megadja a lehetőségét annak hogy ne kelljen bele mondjuk Wilbers rugókészletet venni. de ez csak vélemény.
ez igaz. De nekem csak az jött le hogy így sokkal jobb mint korábban. Részemről mindegy hogy ezt hogy hívjuk, azonban az sajnálatos hogy a 80.000-et futott (azóta már 90.000 felett jár) 14 éves motoron ekkor lett először megbontva a teló szár. Nem tudom milyen intervallumban kellene benne cserélni az olajat de az biztos hogy az akkori cserének nem az elsőnek de szerintem nem is a másodiknak vagy harmadiknak kellett volna már lennie. Erről előszeretettel meg szoktak feledkezni.
Én pl úgy állítottam az első telón hogy szétszedtük. Kiborítottam belőle az a méz állagú igencsak megfogyatkozott olajat. Megvettem bele a szerelőm szerint megfelelő olajat. Feltöltöttük megfelelően összeraktuk és rögtön nagyságrendekkel jobb lett.
Lehet elöl is csak szét kell hozzá borítani!
Ez most komoly? Milyen beállítások jöttek be?
Ezer ezer meg tényezőtől függ,kezdhetnék a súlyoddal,vezetési teknikával,stb.stb. Ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia! De ha ennyire nem értesz hozzá,azt tanácsolom inkább ne tekergesd,nagyon könnyen ellehet szúrni,főleg a csillapítást,oszt nagy fikázás lesz az eredménye!
Igazolom. Nekem egy jó kis ajándékba kapott multi szerszám van benne. 2 féle gyorskötöző és ennyi. Amit ezekkel nem lehet megoldani ahhoz már úgy is szerelő kell meg műhely
Nekem se kellett még soha előszedni de azért jó hogy ott van. Sőtt elsősegély csomagom is van pedig nem akarok műteni.
De szerintem egy pár alap dolognak azért kell a motorban lenni. "Csörgős sapka, ozonizátor.....stb"
A gyártótól jobban tuningolni senki nem tud. A kérdés az, hogy akár e.