5 ezret bármilyen motorral lehet menni egy szezonban, de ha 10 ezer fölött mész sokat számít az üléshelyzet. Nem véletlen a sok kormánymagasítás se. Én ezt kihagytam, inkább átültem egy túramotorra (FJR).
Na ugye, az én esetemben 50000 ft bukott meg a projekt. De valahol kell húzni egy határt és igy is már túlléptem de ő még akart 50000 ft. Igy nem lett.
Hú erre nem is gondoltam. Csak nehogy a szembejövő forgalomba találjam magam. Egyébként igen érdekel az angol paripa a maga paraméterein belül. Nyilván nem szabad össze hasonlitani az xx vagy a zz-r rel. Nem is teszem mert akkor nem adtam volna el az xx. Sok sok motor tipust kipróbáltam már és ha az isten engedi van még a listámon egy pár. A zz-r kivül szemeztem egy pan europával is 1300. Anyagiakban nem tudtam megegyezni vele. De ami késik az..........hát ennyi.
Mi már megértük!
De ti ha így folytatjátok,aligha!
Miért jóóóóóóóóóóóóó?
Mert jóóóóóóóóóóóóóóó!
Van még kérdés?
a nagypapáért még leszen neked kampeca!
Persze tudom örűljek ha egyáltalán megélem meg ilyesmi.
Akkor még két kör lámpás vólt.
Az elején biztos fura lesz: Bakker!! Valamiért csak három henger megy..
de ha más stilust akartál kipróbálni jobb,hogy mást választottál..
de ha mást kerestél ,nem kimondottan nagy változás a zzr..hasonló mint az xx