hayabusa után vettem ezres fazert... nem sokáig volt meg,fél szezont !
zzr-be erő hiány nem lesz 190 le 155nm . 3.ba 200 nál egy nyélgáz és kitépi a karod
ha ezt keresed jó lesz. Alapból is kényelmesebb. nekem egy 30mm-es pogácsa van a kormánycsutka alatt (kapható kiegészítő),utassal dobozokkal nem volt problémám egy 2800 km-es túrán..
nagyon jó motor... de nem honda
Ez igy igaz. Gondoltam elég öreg vagyok már és egy nyugisabb motor is elég lesz. Lehet, hogy tévedtem? Hát ha nem szokjuk egymást akkor mennie kell és kész.
mondjuk a teljesítmény adatok meglepőek. Erősebbnek gondoltam még a "gyengébb" X11-esnél is ha nem is nagyságrendekkel de azért jóval gyengébb. -23 LE ami nem túl sok de a 20 NM nyomaték az már több de százalékban kifejezve is ~20-20 %-al kevesebb. Nem gondoltam volna. Nem lekicsinylésnek írom csak számomra ez meglepő.
Ez a "baj" a combosabb teljesítményű motorokkal, többek között az XX-szel is - ha huzamosabb ideig volt szerencséd használni, azt követően a kisebb teljesítményű motorokat már nem igazán tudod komolyan venni. Ilyen ez a szelavi :-)
Hétvégén mentem egy pár métert a Triumphval. 117 LE, 100 NM elég de mire?? Tudtam, hogy nem szabad összehasonlitani az xx. Jó jó de lehetne több egy kicsivel. Adok még neki egy pár kilométert aztán meglátjuk. Lehet, hogy a ZZ-r 1400 mellett kellett volna voksolnom? Kényelem az 1 osztály, fék szuper, futómű tökéletes persze mind ezt ilyen időben mérve. Kanyarban is jó állitólag. Hát röviden ennyi. Egy pár jobb fotó róla.
Nos hiba elhárítva!
Elől a segéd fékhengernél szorult be levegő!
Megoldás: fékpedállal felpumpál a hátsó rendszer,mivel a segéd fékhenger is onnan kapja a folyadékot (úgy mond be van építve a fékkörbe),Majd a segéd munkahengert folyamatosan felfelé ( munka ütembe) tartva nyomjuk,és közben hátsó féknyeregnél a kört légtelenítjük.Ne számítsatok sok folyadékra,mert ez nagyon kevés mennyiséget nyom,mozgat meg. Levegő se fog jönni még! Ezt úgy 5-6 megcsinálod,és utána a fékpedállal légteleníted a kört. No ekkor már jönni fog levegő is! Szépen lelégteleníted a segéd rendszert a hátsó körön keresztül,és jó is lesz.
Srácok!
Segítség kéne!
Valamit nem veszek észre,de nem jövök rá,pedig már nem először csinálom!
Fékfolyadékot cseréltem a moccon. Elől minden oké,de hátul valami gebasz van! Ha lenyomom a fékpedált akkor első nyomásra olyan puha,és lemegy ellenállás nélkül.Másodikra kemény és fog is mint állat.A másik probléma a bal első féknyeregnél lévő segéd munkahenger,meg úgy mond beesik. Ha kézzel feltolom (működtetem) nem fogja a hátsó kereket! Egyszerűen nem értem! Már se szeri se száma,mennyi xx-be cseréltem fékfolyadékot,még sose volt gondom! Valamit ne veszek észre,de nem jövök rá! Valahol levegő lehet a rendszerbe,de hol a bánatba?
tök mindegy kinek mi a véleménye... Mindenki magának vesz motort is..
itt pld a vfr 1200f ről is megoszlanak a vélemények úgy,hogy mind próbáltuk..
Mészinek nem a szive csücske, meg szerinte az xx jobban megy..." körbemotorozza vele"
szerintem azonos de egyébként nekem erősebbnek is érződik a vfr 6000 alatt mindenképpen a többiben mind jobb( fék stb)..szerintem nagyon is jó motor..
zzr-be erő hiány nem lesz 190 le 155nm . 3.ba 200 nál egy nyélgáz és kitépi a karod
ha ezt keresed jó lesz. Alapból is kényelmesebb. nekem egy 30mm-es pogácsa van a kormánycsutka alatt (kapható kiegészítő),utassal dobozokkal nem volt problémám egy 2800 km-es túrán..
nagyon jó motor... de nem honda
Elől a segéd fékhengernél szorult be levegő!
Megoldás: fékpedállal felpumpál a hátsó rendszer,mivel a segéd fékhenger is onnan kapja a folyadékot (úgy mond be van építve a fékkörbe),Majd a segéd munkahengert folyamatosan felfelé ( munka ütembe) tartva nyomjuk,és közben hátsó féknyeregnél a kört légtelenítjük.Ne számítsatok sok folyadékra,mert ez nagyon kevés mennyiséget nyom,mozgat meg. Levegő se fog jönni még! Ezt úgy 5-6 megcsinálod,és utána a fékpedállal légteleníted a kört. No ekkor már jönni fog levegő is! Szépen lelégteleníted a segéd rendszert a hátsó körön keresztül,és jó is lesz.
Mindjárt állok neki!
Csak azt nem értem,mint írtam nem az első amit csinálok,pont ugyan úgy mint eddig!
hátsó kört újra kezdeném..jobb első -bal elsö(alsók)- majd hátul mindkét légtelenítő csavarnál. Szerintem rendbe jön
Segítség kéne!
Valamit nem veszek észre,de nem jövök rá,pedig már nem először csinálom!
Fékfolyadékot cseréltem a moccon. Elől minden oké,de hátul valami gebasz van! Ha lenyomom a fékpedált akkor első nyomásra olyan puha,és lemegy ellenállás nélkül.Másodikra kemény és fog is mint állat.A másik probléma a bal első féknyeregnél lévő segéd munkahenger,meg úgy mond beesik. Ha kézzel feltolom (működtetem) nem fogja a hátsó kereket! Egyszerűen nem értem! Már se szeri se száma,mennyi xx-be cseréltem fékfolyadékot,még sose volt gondom! Valamit ne veszek észre,de nem jövök rá! Valahol levegő lehet a rendszerbe,de hol a bánatba?
Ès van.
a fogyatékosságom szüleménye
ezért jól kijövünk
itt pld a vfr 1200f ről is megoszlanak a vélemények úgy,hogy mind próbáltuk..
Mészinek nem a szive csücske, meg szerinte az xx jobban megy..." körbemotorozza vele"
szerintem azonos de egyébként nekem erősebbnek is érződik a vfr 6000 alatt mindenképpen a többiben mind jobb( fék stb)..szerintem nagyon is jó motor..
és van egy kawasaki-m