Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi!
A Bridgestone egy gumi márka,a Battlax meg azon belül egy típus!
Mi a különbség a Bridgestone bt023 és a Battlax bt023 között?
Fefével alkalmanként gyilkoljuk a sportúra gumikat szerpentinen.. A pirelli angel és a michelin road sorozat is igen jól vizsgázik.. futásteljesitményben 15e km a michelinnek. angel majd most kiderül.. zzr-en is elfut 10e km-t
köszi
Ja és elől-hátul egyforma legyen.
Stílusfüggő erősen. Ha inkább túrázol, Pilot Road 3-4, ha kanyarvadászat a cél, Pilot Power 2CT. Sportgumit nem gondolom, hogy szerencsés lenne választani, elég nehéz a motor, hamar elfogy, kockára kopik. Szóval túra vagy sport-túra. Gondolom nem csak Michelin jó, hanem ezeknek megfelelő más jónevű gyártók is szóba jöhetnek, én ezeket próbáltam.
road 3-4 angel st

párban!
Igen igazolom. Én tavaly szezon elején kipróbáltam elöl lágy hátul túra kombinációval. Hűvösben még jó volt de ahogy megjött a meleg. Nagy lett különbség és furává vált.
Ez így elég tág!
Egy személy,vagy kettő,táv,súly,stílus,no és nem utolsó sorban az ár?
egyébként én vallom,az a legjobb ha elől-hátul ugyan az van!
sziasztok. tanácsotokat szeretném kikéri gumi ügyben, mit tanácsoltok, milyen hátsogumit vegyek az xx re? Sokat motorozok kanyargos utakon. üdv.
Bocsánat! Legközelebb a gyári megnevezés mellé alkatrész cikkszámot is mellékelek.
Később felhívok egy bontót és megérdeklődöm mennyiért mennek a használt gyári csavarok.
Pontosan
Nincs fejidoma
Én nem rég cseréltem le a csavarokat titaniumra, a régiek eladók, csak fogalmam sincs, mennyiért mennek. Bontós áron viheted, vagy egy picit alatta, mondj rá valamit. Feleslegesen cseréltem, de úgy voltam vele, új plexi - új csavar...
Elárulod?
Én frappáns ám megoldottam ezt a kérdést :-)
Ma voltam a bajai bontóban. Eredeti fejidom csavarokat szerettem volna venni, de pont most fogyott el. Nektek kellett beszerezni ilyesmit?
Bakker! Jó, hogy nem lett belőle komolyabb baj.
Jaj máááááááááááááááááááá! Jól van az úgy!
Te kis erőszakos,agresszív!
Ha így folytatod,elfoglalhatod Igor helyét!
Szerencsére sok dolgot nem javított a mocin, de voltak érdekes dolgok.
Többek között ez a vezeték kötés. De ugyanezt alkalmazta az uj index felszerelésénél is. "Megbankol, össze csavar és mehet rá egy kis zőld-sárga szigszallag.
Kész is. "
Azért ha látom ezt a szétégett kötést lehet nem merek vele haza indúlni. 250 kilómétert.
Kérdésre nem tudok válaszolni. De az biztos hogy azt aki ezt így összerakta valahol annak egyenként tördelném el az ujját de utána lehet hogy egyenként le is fűrészelném. Ez így életveszélyes.
Ma volt egy kis időm, és szétszedtem az ősszel vásárólt x11-ről lebontott feszabályzó vezetékét.
Az volna a kérdésem: a gyári feszabályzónál 8 vezeték van ennél az utángyártottnál csak 7.
Egy kis vékony fekete nincs bekötve.
Az mire szolgál?? Ismeri valaki ezt a típust?
Amúgy a bekötése siralmas, és veszélyes.
Természetesen nem így kötném össze.
Szépen összeégett.
Pfffff
A minősítés csak annyit jelent hogy 10 éven keresztül volt hivatalos Honda szak szervizben szerelő. Hajdanán ő volt a Balatonföldvári Lehr Honda Műhely vezetője. Ők meg csak motorokkal foglalkoztak
Platina izé. Az is valami? Én meg minősithetetlen suffni tuningos vagyok. Na ez a nem semmi.
Na ezért is csináltattam Zsótttti szomszédommal ha már egyszer úgy is platina minősített Honda márkaszervizes. Ezzel a márkával nagyon ritkán tudják zavarba hozni. Ő tudja mit csinál én meg csak próbálom beszippantani a tudást. Sajnos erre nem emlékeztem megfelelőképp de az biztos hogy jól lett összerakva :-D