nekem volt 1000f-em sc21... mind erőben technikában minőségben magasan felülmúlja az Xx az ös elödöt. mindenképpen cseréld le. nekem karbis és befecskendezős is volt. egy kicsit sportosabb mint az 1000f leginkább az ülésen venni észre.. de ez ne tartson vissza! vegyél ne gondolkozz ,megéri váltani.. nincs szerelés nincs elmebaj :) szeretem az Xx-et igen hű társ
Egy kaptafa.. nagyon jó volt mindkettő.
Nem fogsz benne csalódni, pláne, ha túrakormányos verziót veszel, vagy magad átalakítod.... a magasságodhoz és a tömegedhez is bőven jó. az, hogy mennyire vagy meggyötört rajta, igazából rajtad múlik, de mi is sokat túrázunk, mind időben mind km-ben :)
Én lekopogom de nagy motorral még nem takaróztam be. A kis 125-ös robogómmal régebben már sikerült egyszer. De Szerencsére egyenlőre ezzel be is fejeztem ilyen irányú tapasztalataimat.
Épp ez a mondás háttere. Akkor baszol el valamit amikor már kellően biztosnak érzed a tudásod és túlvállalod magad a körülményekhez képest. Persze azzal nem tudsz mit tenni ha a piros lámpánál egy hülye keresztül tol a lámpa alatt. Mindenesetre szeretem ezt a régi mondást mert mindig emlékeztet hogy a motor nem autó. Itt soha nem fogja az ember elérni azt a szintet hogy "én mér mindent tudok" mert fejlődni mindig van hova.
Bocsánat mester!!!:)
Nem tudtam, de azt tudom, hogy "szabályok nem ismerete nem mentesít a büntetés alól."
Szóval várom az ítéletet
Gergő! Te meg!!! Legközelebb írj valami olyat, amibe bele lehet kötni:P
Amíg tiszteletben tartod a motorban rejlő képességeket nem lesz gond.
Mindig a cimborám mondása jut eszembe ilyenkor
Akkor esel el amikor először döntöd el magadban hogy már tudsz motorozni.
A vezetéstechnika tréning meg egy nagyon jó dolog (Egyszer nekem is el kéne már mennem)
Az a CBR1000F..... Gyermekkorom nagy vágya volt, de még ma is csodálom. Ha a haverok nem beszélnek le a kora miatt, most olyat keresnék, de azt mondták az mál túl öreg, inkább vitrinbe való. Piros-fehér kombóban imádom!
Kicsit tartok ettől én is, de mivel csak 1 évben 1x fogom tudni elővenni így egy darabig a rutin hiánya miatt biztos higgadt leszek! Külföldön élek, de otthonra veszem a motort évenkénti túrára a barátokkal. Ja és első dolgom egy vezetéstechnikai tréning lesz tavasszal!
Én a 11-es alapján írom amit írok.
Nálad én jóval nagyobb darab vagyok (Alulról karcolom 2 métert és a 120 Kg) Nekem kényelmesnek mondható. Bár 100-150 Km-enként meg kell állnom egy cigire. Még mielőtt elzsibbadnék. Bár a 11-es ülése érzésre egy picivel kisebb legalábbis szerintem és méreteimből fakadóan az üléspozícióm is más. Nekem az egyszerű gyári ülésem van ami puha és kényelmes de mindig így járok. Az 1000F-et nem ismerem de a futóműve ugyan jó de Milkáék elmondása szerint van hova fejleszteni. Nekem megfelelő az ami van, de közel sincs akkora rutinom mint nektek. (Olyan újnyi majrém szokott maradni hátul ami engem egyáltalán nem zavar de sejtet egy szintet ami nálam a határ)
Az XX nehéz az viszont biztos. A tiéd nem tudom mennyi kiló de első tippre plusz 30 kiló lehet a különbség. Szerintem ha hosszú utakra készülsz vele nem lehet baj, azonban én nem érzem egy pályagépnek (Ez a saját véleményem amit sok fotó cáfol.)
Jó motor az XX és imádom a 11-est. Mennek mint az állat, jól motorozható és Honda. Szóval sok baj nem lehet vele. Esetleg az lehet szerintem visszahúzó erő hogy mennyivel fogyasztja gyorsabban a fogyó alkatrészeket (Gumi lánc láckerék)
szerintem a próbakörön ki fog derülni hogy mennyit bírsz vele menni 20 perc után már érezhető szerintem ha egy gép nem lesz jó mert nem bírsz rajta eleget ülni.
Üdvözlet mindenkinek!Előre is bocs,lehet kicsit hosszú leszek,de lenne egy-két kérdésem és ehhez a körülmények is mérvadóak.Szóval:41 éves vagyok,17 éves korom óta (a hadsereget leszámítva) folyamatosan motorozok.Jelenleg már 11 éve elégedett tulajdonosa vagyok egy cbr1000f-nek.Sokat túrázom,és nagyon szeretek sportosan hajtani(csúszáshatár bőven belefér),újabban ha tehetem pályázok is,persze nem az 1000f-el hanem egy erre megfelelő géppel.184 cm vagyok,100 kiló körül.Az elmúlt néhány évben kacsingatok az xx felé,és most lenne is rá lehetőségem lecserélni.Ami a cserére ösztönöz:
-elsősorban a jobb/modernebb/sportos vezetésre alkalmasabb futómű
-a +20 lóerő is persze
-emellett a megmaradt túraalkamasság
-szintén Honda.
A kérdéseim:helytállóak-e ezen véleményeim?Akad-e esetleg közöttetek aki egy ilyen cserén már túl van és tudna tanácsot adni?Mennyivel kényelmetlenebb?Az f-en nemegyszer napi 10-12 órát is ülök,ha lecserélem nem szeretnék ráébredni hogy már 5-6 óra után meggyötört...nyilvár a vevőpróbakört nem tudom ennyire megnyújtani.
Előre is köszönöm a segítséget,ha esetleg más szempontok is eszébe jutnak valakinek,kérlek ne tartsa magában!
Egy kaptafa.. nagyon jó volt mindkettő.
http://m.ebay.com/itm/HONDA-CB...
...
...
Nem tudtam, de azt tudom, hogy "szabályok nem ismerete nem mentesít a büntetés alól."
Szóval várom az ítéletet
Gergő! Te meg!!! Legközelebb írj valami olyat, amibe bele lehet kötni:P
Mindig a cimborám mondása jut eszembe ilyenkor
Akkor esel el amikor először döntöd el magadban hogy már tudsz motorozni.
A vezetéstechnika tréning meg egy nagyon jó dolog (Egyszer nekem is el kéne már mennem)
Nálad én jóval nagyobb darab vagyok (Alulról karcolom 2 métert és a 120 Kg) Nekem kényelmesnek mondható. Bár 100-150 Km-enként meg kell állnom egy cigire. Még mielőtt elzsibbadnék. Bár a 11-es ülése érzésre egy picivel kisebb legalábbis szerintem és méreteimből fakadóan az üléspozícióm is más. Nekem az egyszerű gyári ülésem van ami puha és kényelmes de mindig így járok. Az 1000F-et nem ismerem de a futóműve ugyan jó de Milkáék elmondása szerint van hova fejleszteni. Nekem megfelelő az ami van, de közel sincs akkora rutinom mint nektek. (Olyan újnyi majrém szokott maradni hátul ami engem egyáltalán nem zavar de sejtet egy szintet ami nálam a határ)
Az XX nehéz az viszont biztos. A tiéd nem tudom mennyi kiló de első tippre plusz 30 kiló lehet a különbség. Szerintem ha hosszú utakra készülsz vele nem lehet baj, azonban én nem érzem egy pályagépnek (Ez a saját véleményem amit sok fotó cáfol.)
Jó motor az XX és imádom a 11-est. Mennek mint az állat, jól motorozható és Honda. Szóval sok baj nem lehet vele. Esetleg az lehet szerintem visszahúzó erő hogy mennyivel fogyasztja gyorsabban a fogyó alkatrészeket (Gumi lánc láckerék)
szerintem a próbakörön ki fog derülni hogy mennyit bírsz vele menni 20 perc után már érezhető szerintem ha egy gép nem lesz jó mert nem bírsz rajta eleget ülni.
-elsősorban a jobb/modernebb/sportos vezetésre alkalmasabb futómű
-a +20 lóerő is persze
-emellett a megmaradt túraalkamasság
-szintén Honda.
A kérdéseim:helytállóak-e ezen véleményeim?Akad-e esetleg közöttetek aki egy ilyen cserén már túl van és tudna tanácsot adni?Mennyivel kényelmetlenebb?Az f-en nemegyszer napi 10-12 órát is ülök,ha lecserélem nem szeretnék ráébredni hogy már 5-6 óra után meggyötört...nyilvár a vevőpróbakört nem tudom ennyire megnyújtani.
Előre is köszönöm a segítséget,ha esetleg más szempontok is eszébe jutnak valakinek,kérlek ne tartsa magában!
most ...hagyjuk