azon gondolkozom hogy mit írjak róla... hhmm.. ez egy fekete Krauser doboz, asszem 47 literese (vagy 42.. nemtom") konzol nincs hozzá.. bolti ára asszem 50E Ft, de persze nálam sokkal olcsóbb :-) Teljesen hibátlan... ja, és egyszer voltunk vele 2-en Horváto.-ban.. jó sok cucc belefért..
Örülök neki, hogy az évvégi ünnepeket mindenki szerencsésen átvészelte..... hatalmas csend volt itt a fórumon, de látom mindenki a tavaszt érzi és tervezget
Éliás Gábor vagyok, Hatvanból és másfél éve űzöm, hajtom XX-met. 13000 km gurultam vele és megy mint egy svájci óra.
Mosolyra húzódik a szám, amikor olvasom, hogy a jó gépek közül én is a legjobbat választottam, vagy csak nekünk a legjobb akik már vezettek ilyet? nem is lenne jó, ha mindenki ilyennel rohangálna, mert elvesztené kuriózumát, amikor megjeleni egy ilyen vas az utakon...... hátha több gurulna egysterre...
Hali!
Írnál részletesebben a dobozról?
Amugy ha valakit érdekel az iwiw-en is megtalálja az xx-et...
Én szinte mikor van időm emgyek mindenfelé,mewrre leeht,legfőképpen társaságban.Én paksi vbagyok,de bejártam már az egész országot.Sajons az xx-emmel csak keveset tudtam menni mert novemberben vettem meg.
Üdv:
Tomo
ha érdekel vkit, van egy bordó tankbőröm, olcsón eladnám, mert nálam már sajnos csak a helyet foglalja.. Ja, és van egy Krauser dobozom is (csak doboz) szintén olcsón.. ha esetleg érdekel vkit akkor keressen...
Hy!! Az enyémben (órában) 32000 van és kezd már zörögni de csak ha fordulatról engedem vissza akkor szólal meg egy kicsit de még sokat elfut, azt mondták 5000 forintból meg lehet esztergálni ill marni a cuccot ami kell hozzá (ideiglenes megoldás mondjuk még 25000 ig), mert olajnyomás hatására tolja tovább a vez lánc feszítőt csak némely esetben ez elakad és nem megy tovább. Nem kókány megoldásról beszélek egy 30 éves multra tekintő honda-fan szerelőtől tudom. Ha kell adom a számát.
Nagyon szépen köszönöm az infot. Ha nagy leszek meghálálom. Az én motorom akkor ugy is jól birja, mert 45000km van benne és most kezdte a zörgést a nyáron. De 13000 azért ki tudok köhögni valahogy, nekem csillagászati összegeket beszéltek a feszítöröl. Na de mindegy most legalább tudom ha ilyen problémám van kihez forduljak. Mégegyszer köszi.
Keseritelek csere.Én már tul vagyok rajta,volt egy széria amibe gyárilag hibás került(csak a Hondának zsenánt beismerni,és vissza hivni a vasakat).Nekem 17.500Km-nél cserélték.De hallottam olyat hogy 6.000-nél megszolalt.Ö járt jol mert még garanciába cserélték.Az eredeti Honda(erösitett feszitö)13.000FT.Nagyon könnyü cserélni,kb:5 perc.
Nekem lenne egy olyan problémám, hogy a vezérműlánc feszítöm nem igazán akar szuperálni. Ha rájön az ötperc elkezd zörögni. Már a rugónak spannoltam utána. Szerintetek cseréljem ki vagy még húzzak a
rugón ?
Üdv Mindenkinek!!
Örülök hogy végre megindult kicsit ez a fórum, annak meg főleg hogy elkezdtük a bemutatkozást ismerkedést. Remélem hamarosan mindenki kitölti az adatlapját (persze nem kötelező), mert így könnyebben elkezdődhetne a szervezkedés:ki hol lakik, ki merre szeretne menni, esetleg kedvenc útvonal, túratervek stb, hamár a nagy közös gurulásnál tartunk. Engem Pápai Sándornak (Pumpi) hívnak, körzetem alapvetően az Alföld azon belül Mezőtúr és Szolnok környéke. Eddigi jószágok a kezem között: simson, Etz-k hada, bandit 250, cbr 250-400, fazer600, vtr1000, cbr954rr. De végre megtaláltam az igazit az XX-emet. Tavaly tavasszal vettem és nagyon meg vagyok vele elégedve igaz csak 10000km körül mentem vele, de mintha nekem találták volna ki.
Jó időt mindenkinek!!
Röviden bemutatkoznék.Nevem Wáhr Zoltán (Milka).Ugy husz éve motorozom minden féle vasakkal,GPZ,R-6,,GSXF most egy XX-em van,és ugy néz ki megis tartom egy ideig(nagyon bejön).Véletlenül tévedtem ide,de egy közös"XX-es" gurulás engem is érdekelne.Elérhetöségem zolaska@freemail.hu,vagy T:06-30-9446636.
Sziasztok!
Először is mindenkinek kellemes Ünnepeket és száraz, széles aszfaltot az elkövetkező évben is! Sokat olvasgatom ezt a fórumot és szívesen csatlakozom a csapathoz, észrevételeimmel, tapasztalataimmal...
Az első garnítúra gumim Dunlop sportmax 205-volt. ezzel jött ki a gép a "gyárból". Az olyan mintha korcsolyapályán használnád a gépet, de 13000 km után is volt még benne legalább 2000 km. Cseréltem 209-es Qualifire-re.... tapad mint a rágógumi... szóval szuper. Pilot road-ot sokan dícsérik... michelin biztosan nem csinál sz*-t. (nekem nem ajánlották a contit, mert túl nehéz és erős a motor)
Mindenkinek jó tervezgetést a tavaszra!
(Szívesen gurulnék együtt 10-12.... XX mennyiségű hondával egyszer :) biztosan szép látvány lennénk! )
Eddig kizárólag Metzeler gumikat használtam. Tapadtak mint a pillanatragasztó, csak az volt a gondom, hogy a hátsó elfogyott 7-8 ezer km után. Szal nem volt olcsó mulatság. Aztán érkezett egy húzósabb műszaki ahol sokminden mellett gumikat is cserélni kellett és Continental gumi került fel.
Valamelyik Attack, (talán a sport? ) de meg nem mondom most melyik. Nosza elmentem az asszony nélkül Visegrádra, hogy mielőtt együtt megyünk valahova, kicsit bekoptassam a gumit. Inkább egyedül pereceljek ha csúszik...
Majré csík semmi, a gumi meg ragad ahogy kell. Szal" az én tudásommal ez a gumi is elég, viszont cserébe olcsóbb és tovább is tart...
Sziasztok! Infót szeretnék gyűjteni gumiabroncsokról......Örömmel olvasnám, ha velem is megosztanátok az egyes gumimárkákkal kapcsolatban szerzett tapasztalataitokat. Inkább túrázós fajta vagyok, de azért a hosszú, íves kanyarokat örömmel vadászom. A Pirelli Diablo Strada felé kacsintgattam....Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Más is érdekel!!! Várom a véleményeteket...Előre is köszönöm!
LX