Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De jóóóóóóóóóóóóóóóóó!
Oda indulunk Május elsején 4-napra!
Igen!
Még mindig elfog a rángás ha rá gondolok!
Kedvcsinálónak ;-), bár sokan jártatok már erre,de az ilyenből soha nem elég ;-)!
Ja, és persze a barátomnak meg egy Yoshimura figyel a gixeren, de abban csak van egy E betű meg a killer is , bár a gyárinál picit az is hangosabb volt, de nála meg nem volt EÜ csomag, na meg a rendszámvilágítás is hibázott és még a rendszám dőlésszöge sem tetszett nekik ( joggal ;-) ), így neki is kimértek egy hasonlót, mindezt a türnitzi tábla előtt, kb 800m-re a szállástól :-S!
Anno volt téma itt, bár én is Milka nézetét osztom, de ez most nekem nem jött be...."too loud, nix db killer", jöttünk le a hegyről 2-3-2-3....ahogy kell...sok volt nekik :D :D, persze volt teljes átnézés a motoron , elsősegély csomag, gumik.....csóró magyarokat a kvóta miatt csak levették..ez van(eddig nekem sem volt gond ezzel, akárhányszor voltam kint, remélem eztán sem lesz...:D :D)!
Na ez új!
Miért kapta ezt a díjat ha nem titok?

Milkának ebből szebb van! Jóval csinosabb összegről!
Húsvét "sógoréknál" na meg egy kis szuvenyííííír....
Helló Uram!

Nálam van a cucc. Holnap jöhetsz érte. Elvileg egész nap bent vagyok.
Sorolhatnám a típusokat!
Nekem a szakál már megvan!
Lassan öregszem!
Pl:
Első generációs Hayabusa, Kawa ZZR1100, stb.
Ne a K5 gixxerhez hasonlítsd.
Szerintem.
Na meg úgy voltam vele, hogy azért ez mégis csak egy fék dolog, nem hinném, hogy ebből mernek gagyit csinálni... (mégis csak az ember élettel játszanának)

Na pont ezért nem kisérleteznék! ! !
Hihetetlen jó fék?
Mihez képest?
Az az igazság, hogy mindenképpen cserélnem kell a régit, mert már hullámos volt és a "jó szakemberek miatt" esztergályos elcseszte a szabályzást és már nem lehet újra szabályozni, mert túl mennénk a minimum méreten, ezért gondolkodom, hogy ha már csere, akkor legyen szép is.
Itthon bontottan 30-40 ezer ft között vannak, ez pedig újonnan kb 52 ezer ft-ban megállna vámmal és mindennel együtt, ezért is gondoltam rá.
Na meg úgy voltam vele, hogy azért ez mégis csak egy fék dolog, nem hinném, hogy ebből mernek gagyit csinálni... (mégis csak az ember élettel játszanának)
Cruiser is kell, persze - majd ha már szakállas öregember leszek Mondjuk egy Harley V-Rod
Nekem legalább 4 motorra lenne szükségem!
Az XX adott, mellé egy pályagép, egy robogó melóba járni és egy Cruiser, hogy laza legyek!
Előző motoromon ('99 GSF1200N) használtam ilyen kínai tárcsákat elől. "Utcai" használatra jók, viszont pályás, illetve egyéb extrém igénybevétel esetén egyeseknél (külföldi fórumok szerint) vetemedés volt megfigyelhető. Az enyéim igencsak ráztak az elején, míg rendesen össze nem koptak a betétekkel Aztán gond nélkül működtek a konfigban: szinteres EBC fékbetétek, B-King radiális fékpumpa + fémhálós fékcsövek

P.S.: azt ne felejtsd, hogy amennyiben EU-n kívülről rendelsz, úgy a terméket vám és ÁFA terheli. Pontos összeget illetően Google a barátod.
Elméletileg a hullámos tárcsák,eszik a betétet!
De mivel az xx féktárcsái olyanok mint a blokkja(örök életű),és hihetetlen jó a fék rajta,így nem hiszem hogy valakinek lenne tapasztalata ezzel!
Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata ilyennel:
http://www.ebay.com/itm/Front-...

Egy csomó ilyen hirdetés van az e-bay-en.
Nem tudom mennyire lehet tartós és jó?
Ha valakinek van tapasztalata, kérem ossza meg velünk. :)
A 190-es sem sz@r!
Na jó nem vagyok egy Schumacher,izéééé Rossi....
Szval mind a kettővel használható,nekem talán annyi tűnt fel,hogy a 190-es ugyan abból a típusból talál tovább bírta egy kicsit...
Természetesen a gyári méretet 180!
Minek 190-es ha ezzel fejlesztették ki és nem véletlenül!
SZiasztok!
mit ajánlotok inkab 180-ast vagy 190 -est hatra ? pilot power 2ct-röl lenne szó?