Nekem 2011-ben, még a Banditos időben 13eKm volt a csúcs. Muszájból, mert másfél-két hónapig nem volt autóm, így motorral kellett mennem mindenhová. Azon a nyáron nyáron ötször v. hatszor tettem meg a Budapest - Kárpátalja távot a nulla szélvédelemmel rendelkező motoron. Szeretek motorozni, de akkor tényleg untam már Az XX kicsit más tészta - nagyszerű túramotor, de mellé jól esne még a hétköznapokra egy supermoto v. vmi enduró
Igen, ez így igaz, én az igazi nünüke kategóriába sorolom magam, nem tépek, nem állatkodok (nagyon), így aztán inkább öregszik mint kopik minden a gépen
Én azért nem írtam fel, mert nincs vele tapasztalatom, de opcióként felmerült! Nagyon valószínű, hogy a mi tudásunk és a felhasználási körülmények tekintetében mindegy melyik gumit választjuk! Az a fontos, hogy ne legyen kopott és öreg gumi.
Még a gumitémához: én másodszorra is Dunlop Roadmaster-t vettem, nekem nagyon megfelelt. Jó tapadás, nem is kopik, és esőben is mindig hazahozott. Pedig kifogtam egy kb Verona-Szeged távot esőben, a szlovén részen olyan intenzitással hogy az autók is 50-60-al tudtak csak menni a pályán, és egy percet sem bizonytalankodott egész nap. Ja, és az ára is elfogadható volt (legalábbis tavaly) Nem gyilkolom a motort, így az első garnitúra 28(!) ezret bírt. Végül a kockára kopás és öregedés miatt cseréltem le.
Egy is műszaki segítséget valaki!
Az xx gyárilag nittes lánccal jött hozzám,meg lehet csinálni patentes megoldással,hogy tudjam a láncot normálisan takarítani?Köszi!
No meg a gumiválasztásnál figyelembe kéne venni,ki mennyit megy egy szezonba!
Mert ha csak 2-3 ezret megy valaki,szerintem pont jó egy gyorsabban kopó,esetleg olcsóbb,egy komponensű gumi ,mivel szinte hamarabb öregszik el,mint elkopik!
nekem road2 van fent,már több mint 10000 van benne és még bőven van a kopásjelzőig...tehát jó... bár mult héten egyedül mentem, és el tudta tekerni ,pedig nem akartam ..
a z6-ot sem kell leírni, túrázni tökéletes, nekem a busán volt .
Nem túl licitálás miatt írtam!
Én csak fújom láncsprayvel és az eső mossa, így is 30 ezer km felett teljesített mind a 2x! ! !
Az xx gyárilag nittes lánccal jött hozzám,meg lehet csinálni patentes megoldással,hogy tudjam a láncot normálisan takarítani?Köszi!
Mert ha csak 2-3 ezret megy valaki,szerintem pont jó egy gyorsabban kopó,esetleg olcsóbb,egy komponensű gumi ,mivel szinte hamarabb öregszik el,mint elkopik!
Túl sokba fájt a rendbe hozatal!
Vagy ezek is jók!
Bridstone bt023/T30
Pirelli Angel ST
Metzeler M5
Mit tudtok, mi a a különbség PILOT ROAD 2,3,4 Között?
Úgy értem, kopásállóságban!
a z6-ot sem kell leírni, túrázni tökéletes, nekem a busán volt .
Ha már Conti,akkor a Road-attack 2-őt javasolnám!