Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 2011-ben, még a Banditos időben 13eKm volt a csúcs. Muszájból, mert másfél-két hónapig nem volt autóm, így motorral kellett mennem mindenhová. Azon a nyáron nyáron ötször v. hatszor tettem meg a Budapest - Kárpátalja távot a nulla szélvédelemmel rendelkező motoron. Szeretek motorozni, de akkor tényleg untam már Az XX kicsit más tészta - nagyszerű túramotor, de mellé jól esne még a hétköznapokra egy supermoto v. vmi enduró
Dehogy nem!
Nekem 36-ezer a rekordom egy szezonba!
Nem túl licitálás miatt írtam!
Igen, ez így igaz, én az igazi nünüke kategóriába sorolom magam, nem tépek, nem állatkodok (nagyon), így aztán inkább öregszik mint kopik minden a gépen
Én azért nem írtam fel, mert nincs vele tapasztalatom, de opcióként felmerült! Nagyon valószínű, hogy a mi tudásunk és a felhasználási körülmények tekintetében mindegy melyik gumit választjuk! Az a fontos, hogy ne legyen kopott és öreg gumi.
Még a gumitémához: én másodszorra is Dunlop Roadmaster-t vettem, nekem nagyon megfelelt. Jó tapadás, nem is kopik, és esőben is mindig hazahozott. Pedig kifogtam egy kb Verona-Szeged távot esőben, a szlovén részen olyan intenzitással hogy az autók is 50-60-al tudtak csak menni a pályán, és egy percet sem bizonytalankodott egész nap. Ja, és az ára is elfogadható volt (legalábbis tavaly) Nem gyilkolom a motort, így az első garnitúra 28(!) ezret bírt. Végül a kockára kopás és öregedés miatt cseréltem le.
Mióta megvettem, .... beleraktam. És még csak 2014. van!
Mióta megvettem,1200-t beleraktam. És még csak április van.
Köszönöm a segítséget,akkor nem patentozom tovább :))))
Neee!
Én csak fújom láncsprayvel és az eső mossa, így is 30 ezer km felett teljesített mind a 2x! ! !
A patentszem 50Le-ig használható, igaz láttam már ezres Fazeren is, de az azért nem életbiztosítás.
Egy is műszaki segítséget valaki!
Az xx gyárilag nittes lánccal jött hozzám,meg lehet csinálni patentes megoldással,hogy tudjam a láncot normálisan takarítani?Köszi!
Ez igaz, de itt mindenki imád motorozni és sokat megy!
Nem jégen kell használni!
No meg a gumiválasztásnál figyelembe kéne venni,ki mennyit megy egy szezonba!
Mert ha csak 2-3 ezret megy valaki,szerintem pont jó egy gyorsabban kopó,esetleg olcsóbb,egy komponensű gumi ,mivel szinte hamarabb öregszik el,mint elkopik!
A legutolsóval vitába szálnék,de én elfogult vagyok a Metzellerrel!
Túl sokba fájt a rendbe hozatal!
Gondolom a 4. a legjobb kopásállósága. Csak fejlesztik!
Az jó is! Ha van megfelelő beszerzési forrásod ne keress tovább!
Vagy ezek is jók!
Bridstone bt023/T30
Pirelli Angel ST
Metzeler M5
Sziasztok!
Mit tudtok, mi a a különbség PILOT ROAD 2,3,4 Között?
Úgy értem, kopásállóságban!
nekem road2 van fent,már több mint 10000 van benne és még bőven van a kopásjelzőig...tehát jó... bár mult héten egyedül mentem, és el tudta tekerni ,pedig nem akartam ..

a z6-ot sem kell leírni, túrázni tökéletes, nekem a busán volt .
Sport attackot megeszi 6-ezer alatt!
Ha már Conti,akkor a Road-attack 2-őt javasolnám!