Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is légtelenítési gondra gyanakodtam, csak a ventillátort nem értettem. Próbálkozom, hátha helyrejön. Köszi a segítséget!
Ez rendellenes!
Ilyen időben nem szabadna hogy 95-fok fölé menjen!
Ráadásul ha bekapcsol a ventilátor szépen le kéne hogy hűtse!Nagy nyári melegben(40-fok könyékén) van olyan hogy nem tudja visszahűteni álló helyzetben,max. tartani tudja a hőfokot!De ha elindulsz akkor szépen visszahűl4
XX-nek egyébként egyik típus hibája,hogy alul van hűtve!Egy kicsivel nagyobb hűtő,igazán elfért volna,főleg amikor már a Honda tervezőinek is tudomására jutott a "hiba".Mikor frissítettek a modellt 2000-környékén,a sok változtatás mellett,igazán tehettek volna rá egy nagyobb hűtőt!
egyébként lehet hozzá kapni nagyobb hűtőt (hajlítottat),de rendesen borsos az ára!Amennyi kánikula nap van kis hazánkba,én nem cserélném le!
De hogy a kérdésedre válaszoljak, valószínűleg levegős maradhatott a vízhűtőd!ezért nem kapcsolt a ventilátor!
Úgy kelet volna cserélni,hogy ami lejön,azt egy edénybe elteszed,akkor láthattad volna mennyi kell hogy bele menjen!
Elméletileg magától is le kéne légtelenedjen,de ahhoz nem kéne hogy ennyit menj vele!Ha járatod alapjáraton,felmelegszik üzemi hőfokra(termosztát nyitás),utána jónak kéne lennie!
esetleg hidegen nézz bele a hűtőnél mennyi víz van benne!Ha kevesled(nincs teljesen kupakig tele), pótold!
Milka mester megint tőled kérek tanácsot. Ma megvolt a szervíz, a hűtőfolyadék cseréje szerintem nem sikerült a legjobban. A régi lötty le lett engedve, újjal a hűtő betöltőjénél feltöltve, a kiegyenlítő tartály is fel lett töltve. Hazafelé kb 100 km-et jöttem, a városi részeken kicsit melegedett, 100 fok fölé is, ebben a mai jó hidegben is. A szervíz felé menve nem volt ilyen. Mire a ház elé értem, hosszabb városi szakasz után, 115 fok volt. Leállítottam, lekabátoltam, betoltam, de nem hagyott nyugodni, beindítottam, nézegettem. 120 fokig felment alapjáraton állóhelyben pár perc alatt, a ventillátor nem kapcsolt be. Leállítottam, betoltam a garázsba, kb 10 perc múlva adtam rá gyújtást, 106 fokos volt a víz, és egyből indult a ventillátor is, de nem akartam már járatni. A kiegyenlítő tartályban folyadék egy picit a max felett melegen. Szerinted? Majd beáll, járjak így? Nem értem miért nem kapcsolt a ventillátor, illetve hogy ilyen hűvös időben is így melegszik. Mi lesz nyáron? Vagy vmi el lett b@rmolva?
Rendben, előtte még van 2 ezüst azokkal értekezek, hívni foglak!
És persze én csak úgy ülök rá, hogy a kísérőm vételár kp-val melletted marad .
Gyere el, nézd meg, ha ültél motoron akkor kipróbálhatod , utána lesz miről beszélnünk.
Hajek Úr!

Enyém lefoglalózták Vasárnap :). Most szemezgetek a hirdetésekkel. Mi lészen az ára?
Én azt szoktam mondani,"semmi akadálya,leteszed az árát"!
mindenképpen jól jártál!
(még mindig van egy fasza motorod!)
Üdv!

Meg lehet, hogy más is jobban járt így?
Üdv mkinek!

Vevő megérkezik, körbejár," próbálhatok?". Mondom neki:" motoron ültél már?".... "persze! a határban rengeteget!" (sértődött válasz).

Még csodálkozott, hogy nem próbálhatott. Sértődöttségében nem vette meg! Talán jobban jártam így?
Ezzel csak az a baj,hogy az XX-nél 1-trafó vezérli 1-2 henger,2-es trafó vezérli 3-4 henger!
Neki meg csak 2-3 nem megy!Meg azt írja már a trafóig se megy el a batri!
Meg a trafó ha meghal,akkor annak kakukk!Mindegy hogy hideg vagy meleg!Még esetleg a gyertya csinálhat ilyet,de egyszerre kettő,annak oly kicsi az esélye,mint hogy nyerek a lottón!
Ha melegen csinálja, szinte biztos hogy trafó!
Még ilyet nem hallottam!
Én komputerre gyanakodnék!
Bár még nem hallottam olyat,hogy XX-be meghalt volna a komputer,ha csak nem "birizgálták",mert arra nagyon érzékeny!
De szinte bármi lehet,vezetékektől kezdve.Így látatlanba,kimérés nélkül a jó isten se tudja!
Köszönöm szépen!
Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem! Az volt a jelenség, hogy elkezdett rángatni, nagyon sokat fogyasztott, alapjáratban majdnem leállt. Kiderült, nem kap gyújtást a két középsõ henger. A trafó jó. Már az sem kap jelet. Megnéztük a kábelezést, a jeladókat, de semmi látványos hiba nem volt. Érdekes, hogy, mikor teljesen hideg a motor, addig rendesen jár, de ahogy bemelegszik le is áll a két középsõ henger. Valakinek volt hasonló problémája?
Isten Éltesse a Gáborokat!
jajdehülyevagyok...
SIR HERCI!
Különös tekintettel a királyi pereputtyra!
Isten éltessen Herci!
Tátátátáttátááttáttááááááááá
Közhírré tétetik!:
Királyságunk jókívánságait fejezi ki
Gábor nevezetű Lovagtársai irányában!
Ezenfelűl:
Gáborjaink lovaggá üttetnek és jogosultak a továbbiakban
a SÍR előtag használatára.
Kelt mint fent -
Első Jocikirály.
Tátátáttáttátááááááááááááááá
Köszi!
akkor már ezt is tudom
Ha kell, keress meg privibe.....
Üdv mindenkinek!
Boldog névnapot a névnapozóknak!
Meg hogy legyen motoros (túra) téma is, ezért dobok fel pár képet a mai napunkról. Veszprém-Tinnye-Visegrád (bobozás)-Balatonalmádi (fagyi). Kellemes 350 km töltöttünk el a nyergében.
Keresek megvételre használt KŐ GRILLSÜTŐT!
Ha valaki tud egyet,ne fogja vissza magát!
Általában minden " modern rizskályha" kormány 22-es!
Pontosabban 21,8-22,3!