Már elnézést a bele vauért,de azért ennél összetettebb a dolog!
Ez olyan eset,mint mikor Sumi jobb köridőt ment a ferrarival a "sima kúti"Shell benzinnel,mint a grammra kiszámolt összetevőkből álló versenybenzinnel!
Elöszőr is ha több levegőt juttatunk be,akkor annak valahogy távoznia is kell,mert különbem csak feltorlódás lesz!A több elegyet(benzin-levegő keveréket),ugyan abba a térfogatba kellene be préselni.Akkor "gyújtás késedelmet" és az "öngyulladást" is figyelembe kell már venni.Akkor már gyújtás szöggel is gondok adódhatnak.Ekkor kéne az oktánszámmal is foglalkozni.No és még sorolhatnám!
Nem véletlen hogy pár lóerőért a komolyabb istállóknál megküzdenek rendesen!
Szóval nem olyan egyszerű ki csikarni azt a pár plusz lóerőt!
Egyébként a Busa fórumon keressétek Fitvánt!
Tudna mesélni a sport légszűrőről,meg hogy mit tett a vasával!
Pedig kevés embert ismerek aki nála gondosabban járna el,motort illetően!
De egy apró szösszenet!
Nézzük csak hogy is kerül a több levegő a hengerekbe!
Ugyebár adva van egy térfogat,és egy levegőszűrőnek az "ellenállása"áteresztő képessége!Ha több levegőt szeretnénk bejuttatni egy szívó motorba,teszünk bele "sport"légszűrőt!
Ami ugyebár úgy tud több levegőt átengedni,hogy "ritkább"nagyobbak rajta a "lukak".Tehát míg a gyári "papír"szűrő ( Mivel ha kiteríted mind két szűrőt,a felületük kb-ugyan az) megszűr 5-10 mikronig,a sport szűrő csak jóval e-felett.Ami azt jelenti nagyobb "szemcsék,pór,stb.jut be a motorba!A többi mérlegelését mindenki fantáziájára bízom!
én nem mondtam,hogy nem jó..Sőt barátom is használja zx12rben..
Okosok szerint sportdobhoz sportszűrő dukál.
Egyébként a motoron gyári kipufogó van átalakítva sportdobnak,nem hangos,kellemes hangja van..
Mivel én inkább gyárit szeretnék és ez valakit érdekelne cserélnék...
Igen én is hallottam mindenféle rémtörténeteket hogy tönkre megy a blokk meg stb... Ami lehetséges,ha valaki b@szik rendszeresen tisztítani vagy nem a megfelelő módszerrel anyagokkal ápolja...
Sziasztok!Sajnos meg kellett válnom a Vasamtól,de egy kommunikáció,és egy indexbe szerelt villogó (stroboszkóp)megmaradt.
A kommunikáció:angol gyártmány,vezetékes (a főegység és a sisakok között is)de ennek köszönhetően GARANTÁLTAN 200km/h felett is simán lehet beszélgetni,zenét hallgatni.Sebesség függvényében változik a hangerő és beszélgetésre elhalkul a zene.Aksiról működik,így nem merül le útközben.
A villogó:fehér első index-búrába van beépítve.(természetesen a sárga izzó is benne van).Távirányítóval aktiválható,rengeteg variációban állítható a villogás.Napsütésben is remekül használható.
mindkét cuccnak 50.000 az induló ára.
Tudom,hogy létezik olcsóbb új,(nekem is volt) de nem vált be!
Ha sokat túráztok megéri!
06-20/315-4229
Köszi a levezetést :) Milka mester is ugyanezt a folyamatot írta le kábé, jó hogy a márkaszervízek nem tudják csak...Mindenesetre kóvályogtam vele a városban egy jó darabig, és 105 fok volt a max ameddig fel tudtam erőszakolni a hőmérsékletet. Város, lassú tempó, sok lámpa, stb. Mondjuk nem volt valami nagy meleg, szóval majd meglátjuk a későbbiekben mit mutat, ha baj van majd sikítok Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat és az infókat
utángyártott...de ettől teljesen jó...
Egyébként holnap én is utánajárok mert lehet tudok még olcsobban hiflo szűrőt..Ha tudok szerezni jelzek felétek itt..holnap kiderül mennyi az annyi..
Sima " mezei"ocsóért!
Ilyen dolgokból mint olajszűrő, levegőszűrő stb.nem csinálok nagy faxnit!Bemegyek a Motorradba(két utcányira van),oszt megveszem!15-éve tőlük veszem az ilyen cuccokat,még nem volt gondom vele!
Tisztítani még a teherautón se tisztítottam sose(pedig abban elég nagy van az XX.hez képest).Én amondó vagyok,a szűrökön nem éri meg spórolni,Ki kell cserélni oszt jó napot!Számold ki mibe fájhat egy motorgenerál!Abból az összegből párszor ki lehet cserélgetni a szűröket,éés még marad is valami a zsebedben!Részemről minden olajcserénél cserélem (12.000-ként).
Ez olyan eset,mint mikor Sumi jobb köridőt ment a ferrarival a "sima kúti"Shell benzinnel,mint a grammra kiszámolt összetevőkből álló versenybenzinnel!
Elöszőr is ha több levegőt juttatunk be,akkor annak valahogy távoznia is kell,mert különbem csak feltorlódás lesz!A több elegyet(benzin-levegő keveréket),ugyan abba a térfogatba kellene be préselni.Akkor "gyújtás késedelmet" és az "öngyulladást" is figyelembe kell már venni.Akkor már gyújtás szöggel is gondok adódhatnak.Ekkor kéne az oktánszámmal is foglalkozni.No és még sorolhatnám!
Nem véletlen hogy pár lóerőért a komolyabb istállóknál megküzdenek rendesen!
Szóval nem olyan egyszerű ki csikarni azt a pár plusz lóerőt!
Egyébként a Busa fórumon keressétek Fitvánt!
Tudna mesélni a sport légszűrőről,meg hogy mit tett a vasával!
Pedig kevés embert ismerek aki nála gondosabban járna el,motort illetően!
De egy apró szösszenet!
Nézzük csak hogy is kerül a több levegő a hengerekbe!
Ugyebár adva van egy térfogat,és egy levegőszűrőnek az "ellenállása"áteresztő képessége!Ha több levegőt szeretnénk bejuttatni egy szívó motorba,teszünk bele "sport"légszűrőt!
Ami ugyebár úgy tud több levegőt átengedni,hogy "ritkább"nagyobbak rajta a "lukak".Tehát míg a gyári "papír"szűrő ( Mivel ha kiteríted mind két szűrőt,a felületük kb-ugyan az) megszűr 5-10 mikronig,a sport szűrő csak jóval e-felett.Ami azt jelenti nagyobb "szemcsék,pór,stb.jut be a motorba!A többi mérlegelését mindenki fantáziájára bízom!