Üdv! Igaz nem én lettem megszólítva, de nekem is hamarosan csereérett lesz a szűrőm. A varerán találtam postával együtt 9140 Ft-ért HFA1915-öst, és én venni is fogok onnan. Szerintem eredeti, de cáfoljatok meg, ha nem!
Milyen levegőszűrőt vettél a gépbe amikor cserélni kellett?Gyárit?Elég horror áron van!(15ezer van a gépben és még a gyári van benne)gondolom tisztítás nem elég 18ezernél cserét ír a könyve!
Mit ajánlasz!
Megtisztelő válaszodat köszönöm!
Közben belenéztem a Haynes manual-ba. Ahogy nézem az XX-en nem kell levenni a tankot a feltöltő nyílás eléréséhez. A CBF 500-ason csináltam a hűtőrendszer tisztítást, ott a tank alatt találtak helyet ennek. Minden esetre maga feltöltés úgy van, ahogy írtam.
Nemrég csináltam hűtőrendszer tisztítást/mosást. (Elvileg 4 évente ajánlja a Honda.) A hűtőcsöveket érdemes kicsit végignézni, a bilincseket meghúzogatni. A hűtőfolyadék feltöltést úgy kell csinálni, hogy a hűtő betöltőnél finoman feltöltöd, hogy ne kerülhessen sok levegő a rendszerbe, illetve ki tudjon jönni. Ezek után feltöltöd a tágulási tartályt is maximumra. Tank vissza. Hagyod, hogy üzem meleg állapotot elérje, 3-4 percig alapjáratban járatod. Az utolsó percben 3-4-szer felrántod a fordulatot 4-5000-ig. Aztán hagyod teljesen lehűlni. (Ez eltart egy darabig.) Aztán tank le, és a betöltő nyíláson nyakig feltölteni ismét hideg állapotban! A tágulási tartályt szintén. Nyugodtan töltheted a max vonalig, mert ha kicsit túltöltöd, akkor max hugyozik egyet a vas... Az a gond, ha nem csinálod meg ezt a második rátöltést, akkor annyi levegő maradhat a rendszerben, hogy nem tudja felszívni a tágulási tartályból a hiányzó mennyiséget. Szerintem ez lehet a gond.
Nálam is kb 100 foknál kapcsol be, az üzemi meg 83-85 fok körül van. (Városban 100).
Egyszer gondoltam egyet, és töltöttem a kiegyenlítőbe deszt vizet. Mivel láttam a betöltő nyílás alatt egy "szűkített" részt, gondoltam addig kell önteni. Egyszer csak kifolyt valami a lábamra. Túl sok víz ment bele, és a túlfolyón kijött. Most már tudom meddig kell önteni...
Az sok a 100-110 fok!
Előbb kéne kapcsoljon a venti!Ha jól tudom olyan 92-környékén be,és 88 környékén ki!De mondjuk ebbe nem vagyok biztos!De így szerintem nem hogy kánikulában,de jobb nyári napokon lesz gondon vele!
A kiegyenlítő tartályt,csak megszokásból hívják annak az XX-en!Pontos neve túlfolyó tartály!Hogy mi a különbség!?Az hogy a kiegyenlítő tartály oda-vissza engedi a vizet(mert magasabban van mint a hűtő legfelső pontja).De az XX-nél lejjebb van jó pár centivel!Ezért csak egy irányba tud menni a folyadék,még pedig a tartályba!Elméletileg ha tökéletesen zár egy rendszer,akkor ahogy hűl a víz a hűtőben,szépen vissza kéne "szívja" a tartályból a megfelelő mennyiséget.De ez ritkán müxik!Főleg egy idősebb vasnál!
Ma babráltam kicsit. Hidegen a hűtőben valóban nem volt kupakig a lötyi. Ioncserélt vízzel töltöttem, csöveket is megnyomkodtam kb fél liter ment még bele. Alapjáraton járattam, kicsit túráztattam, így állóhelyben kb negyed óra alatt 110-ig ment fel. Ventillátor kapcsolt, remélem jó lesz. Mondjuk érdekesen kapcsolgat a venti is. Melegedési fázisban pontosan 100 foknál bekapcsolt, 95-ig visszahűtötte, majd kikapcsolt. Ezután legközelebb 110 foknál kapcsolt Nem értem azt sem hogy a kiegyenlítő tartályból hogy nem tudta áthúzni a szükséges folyadékot. Túl sok levegő lett volna a radiátorban? Remélem nem lett semmi baja a gépnek ezen a 100 km-en. Mondjuk nyugodt 100-as tempóm volt, 95%-ban országúton.
Pedig egyértelmű!
A ventilátor jeladója forró levegőre nem nyit,csak forró vízre!
No meg ilyenkor a 0,8-1,2 bár nyomás sincs meg a rendszerben,és az is befolyásolja a vízgomba érzékelését!Én inkább azt nem értem,hogy 100-kilométer alatt,hogy nem légtelenedett le!
Milka!
Milyen levegőszűrőt vettél a gépbe amikor cserélni kellett?Gyárit?Elég horror áron van!(15ezer van a gépben és még a gyári van benne)gondolom tisztítás nem elég 18ezernél cserét ír a könyve!
Mit ajánlasz!
Megtisztelő válaszodat köszönöm!
Tura kormány engem is érdekelne!Milyen típusú és mennyibe került?
Telszámod lökd már át légyszi,mert elkevertem,és lenne még más is,aki szeretne túra kormányt!
Ugye hogy olyan,mint amilyet mondtam!
A mai naptól ismét XX... Fix-x motorja került hozzánk....
Hondánál!
Eladó féláron eme két ital!
Nem holmi löttyök,minőségi italok!
A fehér rum 1500Ft,a kókusz 2000FT
Tel:06-30-9446636
Nálam is kb 100 foknál kapcsol be, az üzemi meg 83-85 fok körül van. (Városban 100).
Egyszer gondoltam egyet, és töltöttem a kiegyenlítőbe deszt vizet. Mivel láttam a betöltő nyílás alatt egy "szűkített" részt, gondoltam addig kell önteni. Egyszer csak kifolyt valami a lábamra. Túl sok víz ment bele, és a túlfolyón kijött. Most már tudom meddig kell önteni...
Akkor van gond ha pirosan elkezd villogni!Ez asszem 130-fok környékén van,ha jól tudom!
Előbb kéne kapcsoljon a venti!Ha jól tudom olyan 92-környékén be,és 88 környékén ki!De mondjuk ebbe nem vagyok biztos!De így szerintem nem hogy kánikulában,de jobb nyári napokon lesz gondon vele!
A kiegyenlítő tartályt,csak megszokásból hívják annak az XX-en!Pontos neve túlfolyó tartály!Hogy mi a különbség!?Az hogy a kiegyenlítő tartály oda-vissza engedi a vizet(mert magasabban van mint a hűtő legfelső pontja).De az XX-nél lejjebb van jó pár centivel!Ezért csak egy irányba tud menni a folyadék,még pedig a tartályba!Elméletileg ha tökéletesen zár egy rendszer,akkor ahogy hűl a víz a hűtőben,szépen vissza kéne "szívja" a tartályból a megfelelő mennyiséget.De ez ritkán müxik!Főleg egy idősebb vasnál!
Hátha jobb kedvetek lesz!
Így születnek a kamionosok!
A ventilátor jeladója forró levegőre nem nyit,csak forró vízre!
No meg ilyenkor a 0,8-1,2 bár nyomás sincs meg a rendszerben,és az is befolyásolja a vízgomba érzékelését!Én inkább azt nem értem,hogy 100-kilométer alatt,hogy nem légtelenedett le!