Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmit!
Így első ránézésre korrektnek tűnik,bár kicsi a kép!
Sérülést nem látni(kívülről),de a motorját jól nézd meg!
No!
Hogy hogy!?
Nem ismerem,de szerintem nem sérülésmentes!
A gumik árát buktad?
Bár szerencsésen kijöttél, de elmondod, hogy mi volt a motor baja?

Sziasztok4 Visszakaptam a motor árát....eladó srác nagyon korrekt volt! Erről mit tudtok?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr1100xx-47081
42
Bár csak itt tartanánk!
De isten malmai lassan őrölnek!
Csak tréfáltam nem vagyok szakértó egyszerűen így tudom,viszont abban van valami hogy az üzemanyag magába szívja a nedvességet,ha ilyen kis gagyi kúton tankolok míndíg rángat meg buzul a moci és valószínünek tartom hogy ezek akis kutak nem tudják megoldani tökéletessen a nedvesség kizárását és ezért magába szívajua amire az FJR érzékeny és rángat.
Vagy csak spontán vizezik
Szia!

Khm....... sajnos még az üzemanyag, lásd benzin- gázolaj- is képes magába venni 8-10-% vizet mivel szintetikus összetevőket is tartalmaz!

Mivel a motorolajban több a "szintetikus" összetevő, meglepődnél mire képes. De ne menjünk tovább, nézzél meg 1 forgácsolásnál hűtésre- és kenésre használt olajat amiből emulziót állítanak elő azzal, h vízzel keverik.................


Csak 1 jó tanácsnak szántam, amit az előekben írtam. Mindenki azt csinál a motorjával amit akar, azon rugózik ami neki fontos.

Tapasztalatból próbáltam segíteni, mert nem mindig az a hiba, mint aminek először látszik.....................................
Majd azon veszed észre magad hogy vidáman nyalod a fagyikát,amíg a többiek vidáman fújkáljak a láncot,meg a mama szól hogy véletlenül elaludt a pályán menet közben
Foglalózva van csak!
De nem kell azt elkapkodni!Majd ki forrja magát a dolog!
Khm...... a full szintetikus olaj nem vesz föl magába vizet,ez az eggyik nagy előnye
Milka megvan már a pan?
Ezt én is így érzem:)
José szerelőjét válaszd!
Ma volt itt a volt tulaj , kicseréltek szenzorokat, de nem segített. így belátták,h nem ez a baj.Abban maradtunk, h a"José szerelője" szétkapja a motort. Ha csak a szelpszár szimeringeket kell cserélni, akkor megcsinálja, tömítéseket kicseréli, kifizeti a volt tulaj és ennyi! Ha ezen kivűl még más is van, tovább kell menni, pl gyűrűk, stb, akkor visszaadják a pénzt. Ők mondjuk a Németh Lászlót javasolták, aki a hosubánál dolgozott, de őt nem ismerem....José szerelője meg szimpatikus volt....
Csak az a baj,hogy ezen8olajcsere),meg már sok máson is túl van!
Jó lesz az a motor csak türelem!
Szia!

Véletlenül beleolvastam a "problémádba"!

Ha sokat állt a motorod, cseréljél olajat motortér tisztítóval, szűrővel!

Kezd el használni, és amikor már üzem meleg, akkor adjál neki amit bír- vagy amit bevállasz! Gondoljál csak bele. Az állásban az olaj rengeteg vizet vesz fel, ami kicsapódik lerakódik a motor belsejében.

Lehetne még ragozni, de ez 99-%-ban megoldhatja a problémát.

UTÁNA SZIGORÚAN OLAJCSERE.

Üdv.: Hajek
Minek kéne hengerfej?
Hengerfejet, szondát....megmár nem emléxem. Félig még aludtam.
Mit akart? segíts légyszi...:)
Persze!
Mert ha rossz a "diagnózis" akkor ők mosták kezeiket!
Mondván ők nem tehetnek róla,nem ők mondták!
Ma reggel arra ébredtem ,hogy 16 szor keresett egy motordiler. Szerinted mit akart?
Közben látom már nincs is meg.
nem
Most látom, hogy pályázol te is a powercommanderre.