Teljesen igazad van!
Én ezért nem sarkalok cipőt,nem szabok-varrok,és sorolhatnám!
Épp ez a baj ebben az országban,hogy mindenki mindenhez ért!
Ja és mindenki profi sofőr!
Szép napot!
Hiszek Neked! De egy szerelő a szalonban csak jobban ért hozzá, mint én. Sőt mi több vannak hozzávaló eszközei is. Ez tény. Míg az MZ-met bárhol megszereltem, a robogómhoz sem remegő kézzel nyúlok hozzá, addig az XX tabu. Nem szégyellem, nem értek hozzá. Ez van.
Mondjuk nekem még nem kellett fékbetétet cserélni az XX-ben. Bár ha így haladok a km-ek gyűjtögetésével, akkor még 2 szezont elmegyek a gyárban berakottal.
Legutóljára mikor szerelőhöz vittem az XX-et akkor majdnem ott is maradtam az uton! GáborXX tudna róla mesélni! Nem épp lassan közlekedtünk aznap....
Mikor rámarkoltam a karra az beesett! A betét meg egyszerüen kifittyent! Az a tuti amit Te csinálsz. A fék nem játék! Meg a medve sem...
Hello XX!
Nézzetek szét a gsx-r 750 topicba. Tanuljatok az esetemből....
a trükköknek pont az a lényege hogy nem látod!
majd amikor én is megleszek,
azt mondom majd:
csirbu-csiribá...
és már jó is lesz!
(bár a feliratozásnál csak azt láthatod,hogy dual brake cbs system...)
magic -jelölésről egy mukk sincs!
vagy a cbs a magic?...
vagy az evolution utal rá?
Én magam szoktam cserélni a fékolajat és ha szerintem valaki ért hozzá akkor nem lehet gond, persze először én is megkértem egy hozzá értőt, hogy felügyelje mit csinálok.
Akinek erre nincsen módja az pedig vigye szakemberhez. És nézze végig ahogy azt az olajat amit te vittél oda felbontja és bele tölti. Sajnos nem mindenkinek azt rakják bele amit kellene.
Én ezért nem sarkalok cipőt,nem szabok-varrok,és sorolhatnám!
Épp ez a baj ebben az országban,hogy mindenki mindenhez ért!
Ja és mindenki profi sofőr!
Hiszek Neked! De egy szerelő a szalonban csak jobban ért hozzá, mint én. Sőt mi több vannak hozzávaló eszközei is. Ez tény. Míg az MZ-met bárhol megszereltem, a robogómhoz sem remegő kézzel nyúlok hozzá, addig az XX tabu. Nem szégyellem, nem értek hozzá. Ez van.
Mondjuk nekem még nem kellett fékbetétet cserélni az XX-ben. Bár ha így haladok a km-ek gyűjtögetésével, akkor még 2 szezont elmegyek a gyárban berakottal.
Mikor rámarkoltam a karra az beesett! A betét meg egyszerüen kifittyent! Az a tuti amit Te csinálsz. A fék nem játék! Meg a medve sem...
Hello XX!
Nézzetek szét a gsx-r 750 topicba. Tanuljatok az esetemből....
de majd ugyis feltöltöm a fórumra.....
De azért mert féket cserélsz, a videó végén már nem a féket ott újra a gázt "húzogasd"
majd amikor én is megleszek,
azt mondom majd:
csirbu-csiribá...
és már jó is lesz!
(bár a feliratozásnál csak azt láthatod,hogy dual brake cbs system...)
magic -jelölésről egy mukk sincs!
vagy a cbs a magic?...
vagy az evolution utal rá?
Bár velem először volt valaki aki ért hozzá, és szólt volna ha rosszul csináltam volna (persze nem )
Bár Te ahogy elnézem király vagy , így nem hinném, hogy gond lenne Sok sikert!
Ráadásul mikor "kész" vagy,akkor van egy kis "trükk" ami nélkül állandóan szar lesz a fék!
1, fékolaj
2, fékcső
3, bátorság......
Igazad lehet! De én biztosan nem állok neki, mert 3 dolog hiányzik hozzá:
1. Szaktudás
2. Eszköz
3. Idő
Namármost ennek tükrében én inkább elviszem szerelőhöz. Az a biztos. Meg nekik is meg kell élniük valamiből...
olvasva a hozzászólásokat asszem simán nekifogok egyedül!
Én magam szoktam cserélni a fékolajat és ha szerintem valaki ért hozzá akkor nem lehet gond, persze először én is megkértem egy hozzá értőt, hogy felügyelje mit csinálok.
Akinek erre nincsen módja az pedig vigye szakemberhez. És nézze végig ahogy azt az olajat amit te vittél oda felbontja és bele tölti. Sajnos nem mindenkinek azt rakják bele amit kellene.