Sziasztok
Tavaly nyáron sikerűlt lecserélnem a régi kawa zx-10-em ,egy 3 éves XX-re .Mivel olvastam máshol is ilyen rugo elfáradási panaszt érdekelne mennyiböl tudtad kihozni a cserét.
Mégvalami tavaly sikerűlt sajna eldölni állo helyzetben a mocival ami igen bosszanto volt .Ennek hatására gondoltam teszek fel egy bukogombát,deolvasgatva itt a forumon valaki nagyon leszolta ,hogy csunyán néz ki rajta ö is megbánta ..stb.Ha valaki megtenné akinek van fenn,hogy felrak egy fotot ,hogy hogyan is fest ez a motoron nagyon megköszönném.
Gondoltam, megosztom a tapasztalatomat...
Nekem is hasonló gondom volt. A mocit újonnan vettem, úgyhogy minden egyéb hiba félretéve.
Viszont megfigyeltem, hogy nem mindegy milyen mintájú gumi van rajta. Minél kevesebb volt benne a minta, annál simábban ment a motor elengedett kormánynál. Mikor új volt a gumi, makulátlan volt az egyenesfutás. Ahogy kopott és kezdett "hullámos" lenni a felület a fékezéstől, úgy jött elő ez a jelenség. Sajnos ezt normálisnak kell mondani, és szerintem a futómű geometriájának tudható be. Egyébként idővel tettem bele Wilbers cuccokat előre-hátra, de ez a jelenség ettől nem szűnt meg. Kizárólag akkor, mikor új gumit kapott.
Egyébként a hátsó gátlóm 70 000 környékén kezdett elfáradni úgy, hogy nem lehetett vele gyors kanyarokat produkálni. A rugós tag cserével szinte mondhatom, hogy új motort kaptam
Na kéremszépen!
azthiszem Atixnak kell köszönetet mondanom mert még nyáron Ő mondta ezt a csapágy cserét.
Szép lassan próbálgattam és utánna kihúzattam 140-ig majd hátra ültem és vártam mikor kell oda ugranom csak vártam és vártam,de nem kellett.
Tehát az erősített csapágy meghozta a várt eredményt.
hali!
nem akarok belevau...
de nem szerelted mostanság a gumit rajta?
jó-jó!
tudom hogy szarvashiba lenne nem leellenőrizni utána a centirt,de hátha kimaradt...
amugy én is gumira tippelnék.
de ha mindent lecsekkoltál és nincs rá magyarázat akkor a megoldás:
ne menj 90-alatt!
Nyáron kellene találkozni!
Én már nem keresgélem a hibát mert ezzel a csapágy cserével meg van oldva
Megnéztem ez eloxált alu ?
Tavaly nyáron sikerűlt lecserélnem a régi kawa zx-10-em ,egy 3 éves XX-re .Mivel olvastam máshol is ilyen rugo elfáradási panaszt érdekelne mennyiböl tudtad kihozni a cserét.
Mégvalami tavaly sikerűlt sajna eldölni állo helyzetben a mocival ami igen bosszanto volt .Ennek hatására gondoltam teszek fel egy bukogombát,deolvasgatva itt a forumon valaki nagyon leszolta ,hogy csunyán néz ki rajta ö is megbánta ..stb.Ha valaki megtenné akinek van fenn,hogy felrak egy fotot ,hogy hogyan is fest ez a motoron nagyon megköszönném.
Gondoltam, megosztom a tapasztalatomat...
Nekem is hasonló gondom volt. A mocit újonnan vettem, úgyhogy minden egyéb hiba félretéve.
Viszont megfigyeltem, hogy nem mindegy milyen mintájú gumi van rajta. Minél kevesebb volt benne a minta, annál simábban ment a motor elengedett kormánynál. Mikor új volt a gumi, makulátlan volt az egyenesfutás. Ahogy kopott és kezdett "hullámos" lenni a felület a fékezéstől, úgy jött elő ez a jelenség. Sajnos ezt normálisnak kell mondani, és szerintem a futómű geometriájának tudható be. Egyébként idővel tettem bele Wilbers cuccokat előre-hátra, de ez a jelenség ettől nem szűnt meg. Kizárólag akkor, mikor új gumit kapott.
Egyébként a hátsó gátlóm 70 000 környékén kezdett elfáradni úgy, hogy nem lehetett vele gyors kanyarokat produkálni. A rugós tag cserével szinte mondhatom, hogy új motort kaptam
Remélem tudtam segíteni!
azthiszem Atixnak kell köszönetet mondanom mert még nyáron Ő mondta ezt a csapágy cserét.
Szép lassan próbálgattam és utánna kihúzattam 140-ig majd hátra ültem és vártam mikor kell oda ugranom csak vártam és vártam,de nem kellett.
Tehát az erősített csapágy meghozta a várt eredményt.
Kiváncsian várom a végeredményt!
70000km-er alatt sok gumi fogy:)
Érdekes a Rigával 90alatt mentem még sem citált be az eleje:)))
Délután jó idő lesz és akkor egy próba
nem akarok belevau...
de nem szerelted mostanság a gumit rajta?
jó-jó!
tudom hogy szarvashiba lenne nem leellenőrizni utána a centirt,de hátha kimaradt...
amugy én is gumira tippelnék.
de ha mindent lecsekkoltál és nincs rá magyarázat akkor a megoldás:
ne menj 90-alatt!