Van egy terelö müanyag,az olajhütö mögött,a vizhütö tetejétöl!
Nem azt irtam,hogy orkánszerü,a légáramlat,hanem pont azt,ha elé teszed a kezed,valamelyest érezni is!
Hogy szija át a levegőt az olajhütön át, mikor az olajhütő szinte a vizhütő tetején van és nem előtte? Véletlenül sem kötözködöm, de kifejtenéd? Én sokáig agyaltam azon hogy az olajhütőt átfabrikálom a vizhütő elé, de sose jött ki a lépés. Vajon akkor meglenne a vizhütőnek is a kellő hütése?
szivemböl beszéltél!
az még hagyá lenne,ha egy itt rendszeresen forumozo emberke,szépen megkéri a többit ilyesmire!De csak köszönöés,meg minden nélkül belinkelni egy ilyet!?
Rendesen minösiti az embert!
egyébként az XX hütörendszere ugy szar ahogy van!
Aki tervezte,minima zártosztályon lenne a helye!
Nem értem,hogy egy olajhütöt(ami cirka 130-160-fokos olajat tartalmaz),hogy lehet egy vizhütö,legmagasabb pontja elé tenni!?Mivel a vizhütöban olyan 90-110-fokos viz van,igy az olajhütöfelöl,kb.100-fokos levegö érheti azon a ponton ahol elötte van az olajhütö!Magyarul inkább föti,mint hüti!Én inkább alulra tettem volna,de még inkább oldalra,függölegesen!
De hüti!
A vizhütön kersztül!Ha elé teszed a kezed,még érezni is egy picit!Ahhoz hogy átszivja a levegöt a vizhütö hütéshez a levegöt,kénytelen átszivni elöbb az olajhütön is!
Azért nagyobb az olajhütöje a régebbi tipusnak,mert ott az olajhütö még a fejidomba volt elhelyezve igy kevesebb természetes(menetszél hütést) kapott,és ezt a hütö méretével kompenzálták!ráadásul azt még a hütöventillátor se hütötte állo helyzetbe! Az ujaknak meg már a vizhütö elött/felett van!Itt több menetszelet kap,és a vizhütön keresztül hüti au olajhütöt is!Hátránya:magasabb hütövizfok!
A karbis erősebb, tehát nagyobb a teljesitménye, tehát több hütés kell neki sztem. Mellesleg sztem nem tudod hova elhejezni mert a másik hosszabb ugy emléxem...
Sziasztok
Lenne egy technikai kérdésem az olajhűtővel kapcsolatosan.
Nekem 1998-as xx-em van és még a nagyobbik hűtő van vagyis volt rajta. most találtam egy fiatalabb évjáratról hűtőt ami kisebb. A kérdés pedig az lenne hogy jó e a kisebb olajhűtő, vagy mindenféleképp a nagyobbik kell?
Üdv Lucián
Nem azt irtam,hogy orkánszerü,a légáramlat,hanem pont azt,ha elé teszed a kezed,valamelyest érezni is!
Reggelt!
Tud valaki nekem segíteni abban hogy a X.-ker-ből kellene "lelogisztikázni" egy kerékpárt Szolnokra? A jövő héten...
az még hagyá lenne,ha egy itt rendszeresen forumozo emberke,szépen megkéri a többit ilyesmire!De csak köszönöés,meg minden nélkül belinkelni egy ilyet!?
Rendesen minösiti az embert!
Aki tervezte,minima zártosztályon lenne a helye!
Nem értem,hogy egy olajhütöt(ami cirka 130-160-fokos olajat tartalmaz),hogy lehet egy vizhütö,legmagasabb pontja elé tenni!?Mivel a vizhütöban olyan 90-110-fokos viz van,igy az olajhütöfelöl,kb.100-fokos levegö érheti azon a ponton ahol elötte van az olajhütö!Magyarul inkább föti,mint hüti!Én inkább alulra tettem volna,de még inkább oldalra,függölegesen!
A vizhütön kersztül!Ha elé teszed a kezed,még érezni is egy picit!Ahhoz hogy átszivja a levegöt a vizhütö hütéshez a levegöt,kénytelen átszivni elöbb az olajhütön is!
MRA OLDALÁN találod.
http://katalog.mrashop.de/erp/...
30/682-5451
Üdv.:
Hajek
Sziasztok!
Lenne egy technikai kérdésem az olajhűtővel kapcsolatosan.
Nekem 1998-as xx-em van és még a nagyobbik hűtő van vagyis volt rajta. most találtam egy fiatalabb évjáratról hűtőt ami kisebb. A kérdés pedig az lenne hogy jó e a kisebb olajhűtő, vagy mindenféleképp a nagyobbik kell?
Üdv Lucián
Képet, elérhetőséget adhatnál! Lehet érdekelne...