Sose voltam honda fan eddig, de az új cbr 1000 nagyon tetszik. Mármint a 2008-tól való. Mindenhol jót irnak róla, kompakt egy jószág.
De hallottam sok rémhírt, hogy nem annyira megbízható, mint a régi hondák, benzin mellé szereti az olajat is enni, stb. Mennyire igazak ezek a hírek?
Ha valaki tud, segítsen, mert felhasználói tapasztalatot nem nagyon találni neten, csak keveset. Mindenesetre abban biztos vagyok, hogy nagyszerű motor,és nagyon tetszik, de ha leváltom a K5-öst, ami szintén nagyszerű, akkor szeretném olyan motorra leváltani, ami még ennél is nagyszerűbb minden területen.
Tegnap kész lett a RaceTech átépítése az első futóművemnek. Így viszont nekem feleslegessé vált az a 2006-2007-es rugó pár, amit vettem. Ha valakinek kell (ezek 1.0kg/mm-esek elvileg ellentétben a 2004-2005 0,88kg/mm-el), akkor 5e-ért viheti.
1000RR gyári plexi eladó 04-07-es modellhez szép állapotú ha valakinek esetleg kell!Valamint van Gyári kulcsom 5 darab 1500per darab!Immos változat lehet bele chipet tenni de jó még a 929 rr hez is hornethez 600f sporthoz stb...!zumakutya@yahoo.com ra irjon akit vmi is érdekel!
Dóka Sándor itt a sportmotoron hirdet tekercsel generátorokat profi a pali nekem is ö csinálta az enyémen anno!ás azóta is működik!Garanciát is vállal!
Szerintem csak cseréld le 5.1 esre az olajakat mindegyikben, én is ezt tettem de a kuplungmunkahengert vedd le a kormányról mert nem tudod lelégteleníteni a helyén!Nem feltétlen kell kicserélned fémre először menj egyel amin van fém fékcső ha van rá lehetőséged mert igaz, hogy keményebb lesz a fogáspont de ez nem mindeninek jön be!amúgy a luplung csövének egy része fém azt meg feltétlen nem kell bántani!A csöveknek tuti nincs baja az olaj öreg!
biztos volt már téma, de még nem olvastam végig, hogy mennyit számít a fém kuplung cső a sima helyett? csak mert 6 éves a motor, és szerintem ideje lenne lecserélni a fék és a kuplung csöveket.
Ha valakinek hever a garázsban kiszerelet első futómű rugó 2006/2007 CBR1000RR-ből az megmérne nekem néhány dolgot rajta?
hossz, anyag vastagság a rugó közepén, rugó körök közti távolság a rugó közepén
A 600rr-re vásároltam anno vagy 5 éve egy szettet a drágábból, durván 850 dollár volt tokkal-vonóval azzal semmi baj nem volt, pontosan illett rá. A haverom a gixxerére vett egy olcsóbb szettet na ott már kellet picit furni faragni rossz furatokat eltüntetni, de az is viszonylag tökéletes volt.
Kinek van tapasztalata az e-bay-es idomgarnitúrákról?
Képen jól néznek ki,de a minősége milyen lehet?
Vagy ha esetleg valakinek van ilyen azt meglesném!
A kínai cuccokkal tényleg nem érdemes foglalkozni, egyik ismerősömnek rendeltünk egy idom szettet, nem az igazi. Az angol illetve német ebay-en azért érdemes szerintem nézelődni, van aki tényleg nem küldi el, de sokan nem írják ki, hogy postáznak külföldre és ha rákérdezel kb 30GBP-ért elpostáznak egy oldal idomot stb...
Nekem legalább is ez volt a tapasztalatom.
Egy kis segítség kellene. 2008-as 1000rr-hez / a legújabb tipus/fejidom, lámpa, bal tükör, váltókar, bal oldali burkolat, tankborító kellene. Bontott, új /eredeti Honda/ minden érdekel.
Előre is köszi a segítséget.
Hát ez a leirás azért elég tróger.
Nem csak a külseje, hanem mondjuk a műszerfal, és az első és hátsó futómű is változott a big piston telókra. Ami sztem nem hátrány, mivel a Suzukinál is 2010-től bevezették.
Sose voltam honda fan eddig, de az új cbr 1000 nagyon tetszik. Mármint a 2008-tól való. Mindenhol jót irnak róla, kompakt egy jószág.
De hallottam sok rémhírt, hogy nem annyira megbízható, mint a régi hondák, benzin mellé szereti az olajat is enni, stb. Mennyire igazak ezek a hírek?
Ha valaki tud, segítsen, mert felhasználói tapasztalatot nem nagyon találni neten, csak keveset. Mindenesetre abban biztos vagyok, hogy nagyszerű motor,és nagyon tetszik, de ha leváltom a K5-öst, ami szintén nagyszerű, akkor szeretném olyan motorra leváltani, ami még ennél is nagyszerűbb minden területen.
Kösz előre is.